• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

לבקשת הקהל: תת פורום חדש בנושא יזמות, עסקים (קטנים וגדולים) והגדלת הכנסות

הסולידית

מנהל
מייסדת
הצטרף ב
23/1/15
הודעות
1,391
דירוג
5,931
הדרך לעצמאות כלכלית הופכת קלה יותר כשההכנסות שלך גבוהות יותר. הפורום הזה יוקדש לדיונים שעוסקים בתכלית זו, החל ממו"מ להעלאת שכר, דרך פתיחת וניהול עסק ועד יזמות ובכלל. תת הפורום הזה הוא בתקופת הרצה אז אני מבקשת מאד להימנע מפרסום וקידום עצמי, או מכל מיני סקאמס כמו "מילוי סקרים" ו"עבודות מהבית".
 
נערך לאחרונה ב:
תודה על הבמה המכובדת, ועל פתיחת תת הפורום הזה בפרט. אשמח לשמוע מהחברים על רעיונות והצעות שיעזרו לי בהגדלת הכנסה.

לפני כשנה נתקלתי לראשונה באפליקצית מסחר בשוק ההון. בהתחלה זה נראה לי כמו סינית, אין לי מושג למה, אולי מתוך שעמום, פתחתי חשבון דמו ולחצתי על מקשים בלי להבין מה אני עושה... אבל בשניה שהתחלתי לקלוט איך זה עובד היה ברור לי שזה מה שהייתי רוצה להתפרנס ממנו.

הבעיה שכדי להשקיע צריך כסף... כרגע אני משתכר כ-4000 מעבודה בניקיון, זה מספיק לשכירות ולשאר ההוצאות (29, גר לבד.), מעבר לזה יש לי את כל היום פנוי והייתי שמח לשמוע על כל רעיון שיכול לעזור להגדיל את הכנסתי המצומקת.. אבל אני לא טוב בעבודה פיזית, שלוש שעות בבוקר מספיק לי, ואני גם רוצה לשמור את האנרגיה והריכוז למסחר. צריך משהו לעבוד עם הראש, אולי במחשב, משהו שאני יכול לעשות בלי 'להרגיש' יותר מידי שאני עובד (אין לי בעיה עם משמעת עצמית, עמידה ביעדים, אני אדם תחרותי. הקטע זה המחויבות לשעות קבועות, ולבוס, ועוד יותר אם זה כרוך במאמץ פיזי, זה לא מתאים לי), עדיף פרילנסר. הצעות והערות יתקבלו בתודה ובברכה, א''כ אין הבטחה ליישם.. :).
 
נערך לאחרונה ב:
מצוין.

רק הערה קטנה מנימת דבריך נשמע שאתה רוצה לסחור במניות.
אם אכן זוהי כוונתך, הרי שזה כנראה טעות כלכלית,
ובוודאי טעות לכתוב את זה בפורום הזה.
 
לפי ההמשך נשמע שקצת פחות...
רק הערה קטנה מנימת דבריך נשמע שאתה רוצה לסחור במניות.
האמת שכן... אבל בשביל להשקיע לטווח ארוך גם צריך כסף, אפילו יותר... מה אתה ממליץ לי לעשות במצבי?
ובוודאי טעות לכתוב את זה בפורום הזה.
מקבלים קנס אם כותבים את זה? ;)
 

נושאים דומים

Back
למעלה