• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

טיסה לברלין- UP, germania או easy jet?

TOM_27

משתמש סולידי
הצטרף ב
16/3/18
הודעות
106
דירוג
12
היי חבר'ה,

טס בקרוב לברלין, להפתעתי ולצערי גיליתי שאין טיסות רגילות לשם אלא אך ורק לואו-קוסט / טיסות במטוסים צרי גוף וצפופים.

מבחינת טיסות ישירות - רק UP , easy jet ו- germania טסות ליעד. רציתי להתייעץ איתכם איזו חברה הכי פחות גרועה מבחינת נוחות הטיסה והמושבים? אני בחור די גבוה וסובל מבעיות גב, חשוב לי למצוא את האפשרות הכמה שפחות גרועה...כמובן שאני מדבר רק על טיסה במושבי ה-XL בכל החברות. (טיסה הלוך לא אופציונלית בחברת germania עקב השעות) העלות לא חשובה לי במקרה הזה.

הבנתי שמלכתחילה כל כיסאות ה-XL בכל החברות ממוקמים ליד יציאות החירום ולכן אין אפשרות להטות את הכיסא, תקנו אותי אם אני טועה.

לגבי איזי ג'ט:

https://mediacentre.easyjet.com/en/stories/11120-e...

הבנתי משיטוט ברשת שכיום כל מטוסי ה-A320 (המטוסים שטסים מישראל לברלין) מצויידים בכיסאות הללו. קראתי בחוות דעת שאנשים רשמו שהטיסה בלתי נסבלת ושיוצאים עם כאבי צוואר וגב.

תודה רבה.
 
1. אל על טסים לברלין. למרות שלטעמי הם יותר גרועים מלואו קוסט.

2. בייציאות חרום בד"כ אפשר להטות את המושב. תלוי. בחלק מהמטוסים יש גם מושבים טובים בתחילת הקבינה או המחלקה.

3. לא טוב לך? טוס ביזנס.
 
אני טס לשם טרקיש דרך איסטנבול. מטוסים טובים, קונקשן נוח.
 
הבנתי שמלכתחילה כל כיסאות ה-XL בכל החברות ממוקמים ליד יציאות החירום ולכן אין אפשרות להטות את הכיסא, תקנו אותי אם אני טועה.
תלוי במטוס. במטוסי A319/A320 לרוב יש שתי שורות צמודות של יציאת חרום. בשורה הקדמית מבין השתיים (וגם בשורה שלפניה) אי אפשר להטות את המושב אחורה, אבל בשורה האחורית אפשר.
במטוסי A321 אאל"ט אפשר להטות בכל המושבים.

קח בחשבון שבחלק מחברות הלאו-קוסט אי אפשר בכלל להטות מושבים אחרונית, בלי קשר לשאלה אם זאת יציאת חירום או לא.

3. לא טוב לך? טוס ביזנס.
במטוסים צרי הגוף שרוב החברות טסות איתם מהארץ לאירופה אין לך מחלקת ביזנס של ממש. הכסאות הם בדיוק אותם כסאות כמו באקונומי, ותקבל מרווח רגליים יותר גדול בכיסאות של יציאת החירום באקונומי מאשר בכסאות ה"ביזנס".
יש כמה יוצאי דופן בעניין (סוויס וטורקיש למשל), אבל זה לא בכל הטיסות שלהם לארץ ולרוב בטיסה השניה (מבסיס האם שלהם ליעד שלך באירופה) אתה תקבל את ה"ביזנס" הגרוע
 
חברים תודה לכולם על המענה. מספר דברים:

אני מחפש אך ורק טיסות ישירות, רק שלושת החברות שציינתי למעלה טסות לברלין בטיסה ישירה וכדי להיות יותר ספציפי, האופציות שלי הן כדלקמן:

הלוך:
1-איזי ג'ט במטוס A319/A320
2-UP במטוס 737-800

חזור:
1- גרמניה איירליינס במטוס A319
2- UP במטוס 737-800
3- איזי ג'ט במטוס A320/A319

כמובן שבכל החברות שאלתי היא לגבי המושבים הרחבים יותר בלבד ולא לשאר המושבים הסטנדרטים.
.
הרוב פנוי כרגע, הטיול מתוכנן לעוד חודשיים-שלושה ואין בעיה נכון לעכשיו מבחינת בחירת מקומות בכל החברות.

לצערי אין עוד חברות עם טיסות ישירות ובחברות הנ"ל לא טסים ליעד עם מטוסים רחבים.
 
נערך לאחרונה ב:
כמובן שבכל החברות שאלתי היא לגבי המושבים הרחבים יותר בלבד ולא לשאר המושבים הסטנדרטים.
עד כמה שאני יודע, כל המושבים במטוסים האלה הם באותו רוחב. ההבדל היחיד במושבים לייד יציאת חרום הוא קצת יותר מרווח בין המושב למושב שלפניו, אבל אל תצפה ליותר מידי.
מבחינת הזזת משענת, אאל"ט ה738 דומה ל 319/320 - מבין שתי השורות של יציאת החירום בקדמית אי אפשר להזיז את המושב.
בעיקרון המקום הכי טוב שאני מכיר למידע על מושבים בטיסות זה www.seatguru.com ממליץ לך להיכנס ולבדוק ספציפית לגבי החברות שהזכרת
 
נו באמת טום, כל כולה 4 שעות טיסה.
רוצה מושבים רחבים? תזמין פירסט-קלאס או ביזנז,
רוצה להגיע במחיר סביר, תעלה על up.
רוצה לחסוך עם תיק גב בלבד, תעלה על איזי
 
ההבדל היחיד במושבים לייד יציאת חרום הוא קצת יותר מרווח בין המושב למושב שלפניו, אבל אל תצפה ליותר מידי.
תוסיף 50-60 $ לכול כיוון.
 
נו באמת טום, כל כולה 4 שעות טיסה.
רוצה מושבים רחבים? תזמין פירסט-קלאס או ביזנז,
רוצה להגיע במחיר סביר, תעלה על up.
רוצה לחסוך עם תיק גב בלבד, תעלה על איזי

א'- לא מבין את פשר הזלזול.
ב'- אין טיסות ישירות לשם ולא בלואו קוסט !
ג'- לא מחפש לחסוך מחפש שיהיה לי נוח בטיסה, אין לי בעיה להוסיף כסף על מקומות ה-XL, על זה כל הדיון, באיזו חברה הם יותר טובים.
 
עד כמה שאני יודע, כל המושבים במטוסים האלה הם באותו רוחב. ההבדל היחיד במושבים לייד יציאת חרום הוא קצת יותר מרווח בין המושב למושב שלפניו, אבל אל תצפה ליותר מידי.
מבחינת הזזת משענת, אאל"ט ה738 דומה ל 319/320 - מבין שתי השורות של יציאת החירום בקדמית אי אפשר להזיז את המושב.
בעיקרון המקום הכי טוב שאני מכיר למידע על מושבים בטיסות זה www.seatguru.com ממליץ לך להיכנס ולבדוק ספציפית לגבי החברות שהזכרת

תודה רבה. אכן בדקתי, UP לא נמצאים שם ומטוס רגיל של אל על שונה ממטוס UP מבחינת חלוקת המטוס וכיסאות.
 
לדעתי במטוסים של אלעל (אפ) יש גם מושבי ביזנס נורמליים. אם חשוב לך הנוחות שווה לבדוק את זה
 
א'- לא מבין את פשר הזלזול.
ב'- אין טיסות ישירות לשם ולא בלואו קוסט !
ג'- לא מחפש לחסוך מחפש שיהיה לי נוח בטיסה, אין לי בעיה להוסיף כסף על מקומות ה-XL, על זה כל הדיון, באיזו חברה הם יותר טובים.
מתנצל, לפעמים יש לי פיוז קצר כשהתשובות נמצאות במרחק מקלדת אצל ד״ר גוגל.
בכול אופן, אני חושב שב up תמצא מקום טוב, בתשלום נוסף כמובן, כי עם אל על ניתן לדבר גם טלפונית [בתשלום נוסף].
 
הייתי בודק ב flyertalk ולא בפורום הסולידית :S
 
ומטוס רגיל של אל על שונה ממטוס UP מבחינת חלוקת המטוס וכיסאות.
משום מה הייתי בטוח שזה אותם מטוסים, אבל מסתבר שאתה צודק.
בכל מקרה אפשר להשליך יחסית בקלות על המצב ביציאות החרום, גם אם מספר השורה לא בדיוק זהה.
אתה יכול למצוא פה מפת הושבה של אפ, כולל ציון באיזה כסאות יש יותר מרווח רגליים ובאיזה אי אפשר להזיז את המשענת.
 
משום מה הייתי בטוח שזה אותם מטוסים, אבל מסתבר שאתה צודק.
בכל מקרה אפשר להשליך יחסית בקלות על המצב ביציאות החרום, גם אם מספר השורה לא בדיוק זהה.
אתה יכול למצוא פה מפת הושבה של אפ, כולל ציון באיזה כסאות יש יותר מרווח רגליים ובאיזה אי אפשר להזיז את המשענת.

תודה רבה, אני אסיק מכך שהיכן שלא רשום " מגבלת הטייה", ניתן להטות את הכיסא כולל במושבים המועדפים.
 
מתנצל, לפעמים יש לי פיוז קצר כשהתשובות נמצאות במרחק מקלדת אצל ד״ר גוגל.
בכול אופן, אני חושב שב up תמצא מקום טוב, בתשלום נוסף כמובן, כי עם אל על ניתן לדבר גם טלפונית [בתשלום נוסף].

תודה. לא כל התשובות נמצאות בגוגל והאמן לי שאני יודע לחפש אצל הד"ר. אם הייתה תשובה חד משמעית מה יותר טוב, אז כנראה שלא הייתי מתייעץ איתכם, אינך חושב?
 
נושאים דומים

נושאים דומים

Back
למעלה