• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

שאלה לגבי טיסה בחברת raynair

Nadav1070

משתמש רגיל
הצטרף ב
17/5/19
הודעות
186
דירוג
57
אז ככה אני והחברה בדיוק טסנו אתמול מסקוטלנד לדאבלין,פעם ראשונה שקרה לנו אבל שחכנו לבצע צק יין.תיארנו לעצמנו שהקנס יהיה יחסית נורמלי ו10 יורו גג לאדם , הופתענו שאמרנו לנו שהקנס הוא 55 יורו לאדם רק על דף נייר שקיבלנו !שלחנו מייל כמובן על המחיר המופקע והלא הגיוני של חתיכת נייר , שיטת מצליח מכעיסה מאוד, למישהו קרה משהו דומה או מכיר את הנושא איך עוד כדאי לפעול?
 
אז ככה אני והחברה בדיוק טסנו אתמול מסקוטלנד לדאבלין,פעם ראשונה שקרה לנו אבל שחכנו לבצע צק יין.תיארנו לעצמנו שהקנס יהיה יחסית נורמלי ו10 יורו גג לאדם , הופתענו שאמרנו לנו שהקנס הוא 55 יורו לאדם רק על דף נייר שקיבלנו !שלחנו מייל כמובן על המחיר המופקע והלא הגיוני של חתיכת נייר , שיטת מצליח מכעיסה מאוד, למישהו קרה משהו דומה או מכיר את הנושא איך עוד כדאי לפעול?
א. קרה לאבא שלי, עשינו צ'ק אין במקביל באינטרנט וזה פתר את זה.
ב. זה הכסף שלהם. אם תבוא עם ס"מ מעל במזוודה יבקשו ממך 100יורו, כשתבקש לעמוד מעל המזוודה ודחוף אותה לטרלול הזה שמייצג את הגודל ה"סביר" של המזוודה, הם יתעשתו.
ג. פשוט להבא לזכור לעשות צ'ק אין ... :( צר לי
ד. תמיד תזכור שיכול להיות יותר גרוע ... אנחנו [הוריי] תובעים את נורוויג'ן על טיסה שבוטלה בשווי 2Kיורו
 
לא, זו לא שיטת מצליח.
לא עשיתם צ׳ק אין באינטרנט אז שילמתם וזהו זה.
מה חדש? זה כבר 5 שנים בחברות הלאו קוסט.
מספיק להתבכיין, תתחילו לנהוג לפי הנהלים, אם לא אז תשלמו...
 
לא, זו לא שיטת מצליח.
לא עשיתם צ׳ק אין באינטרנט אז שילמתם וזהו זה.
מה חדש? זה כבר 5 שנים בחברות הלאו קוסט.
מספיק להתבכיין, תתחילו לנהוג לפי הנהלים, אם לא אז תשלמו...
אני מסכים איתך חלקית אבל במידה אחרת יכולים לדרוש 1000 יורו , אני חושב שצריך להיות קנסא תואם לחומרת הטעות זה הכל.
 
אני מסכים איתך חלקית אבל במידה אחרת יכולים לדרוש 1000 יורו , אני חושב שצריך להיות קנסא תואם לחומרת הטעות זה הכל.
אין קשר לקנס וחומרה. יש לך איתם הסכם שקובע כמה צריך לשלם במקרה כזה. בדוק באתר או במייל עם פרטי הטיסה.
 
אין קשר לקנס וחומרה. יש לך איתם הסכם שקובע כמה צריך לשלם במקרה כזה. בדוק באתר או במייל עם פרטי הטיסה.

אוקי אז מבחינתך (תיאורטית) גם אם ההסכם רשום 5000 דולר במידה וחתמתי אין כל עוררין על כך שאני צריך לשלם סכום כזה? חושב אחרת אבל מבין את ההגיון בטענתכם
 
א. קרה לאבא שלי, עשינו צ'ק אין במקביל באינטרנט וזה פתר את זה.
ב. זה הכסף שלהם. אם תבוא עם ס"מ מעל במזוודה יבקשו ממך 100יורו, כשתבקש לעמוד מעל המזוודה ודחוף אותה לטרלול הזה שמייצג את הגודל ה"סביר" של המזוודה, הם יתעשתו.
ג. פשוט להבא לזכור לעשות צ'ק אין ... :( צר לי
ד. תמיד תזכור שיכול להיות יותר גרוע ... אנחנו [הוריי] תובעים את נורוויג'ן על טיסה שבוטלה בשווי 2Kיורו

כמובן הדיון הזה גם בשביל ללמוד ולדעת איך להתמודד עם הדברים הבאים שיקרו תודה רבה על התגובה המעשירה
 
אוקי אז מבחינתך (תיאורטית) גם אם ההסכם רשום 5000 דולר במידה וחתמתי אין כל עוררין על כך שאני צריך לשלם סכום כזה? חושב אחרת אבל מבין את ההגיון בטענתכם
עניתי לשאלה שלך איך כדאי לפעול. לדעתי לפני שפונים כדאי לדעת מה אומר ההסכם כי נוסח הפניה ישתנה לפי מה שכתוב, או לא כתוב, בהסכם.
השאלה ששאלת עכשיו היא יותר משפטית. ראשית, לא הייתי קונה כרטיס טיסה ממי שגובה 5000 דולר על שרות שאולי אזדקק לו. שנית, בסכומים עצומים יש לך עילות משפטיות שלא קיימות בסכומים נמוכים (וכן, כמה עשרות יורו זה סכום נמוך).
והעיקר, זה המודל של חברות לו קוסט. מוכרות בזול את הטיסה עצמה ולוקחות סכומים גבוהים על כל השאר. מי שלא מוכן לספוג הפתעות כאלו, לא כדאי לא לקנות אצלן כרטיס או שיתכנן מאד בקפידה את כל התהליך כדי לא להיות חשוף להפתעות כאלו (ועדיין ייתכנו בלתמים יקרים).
אגב, אם זה יקל עליך, העלות של החברה היא הרבה מעבר לדף נייר ודיו מדפסת של הדפסת הדף. כשכל המנגנון רזה (כי אחרת אי אפשר למכור כרטיסי טיסה בזול), כל מה שמעבר לליבה של הטסת המטוס, עולה לחברות האלו יותר ובאופן ספציפי כל מה שניתן לעשות באוטומציה ומישהו עושה ידנית, יעלה לחברה הרבה מאד כי היא מעדיפה לחסוך במנגנון לדברים האלו.
 
עניתי לשאלה שלך איך כדאי לפעול. לדעתי לפני שפונים כדאי לדעת מה אומר ההסכם כי נוסח הפניה ישתנה לפי מה שכתוב, או לא כתוב, בהסכם.
השאלה ששאלת עכשיו היא יותר משפטית. ראשית, לא הייתי קונה כרטיס טיסה ממי שגובה 5000 דולר על שרות שאולי אזדקק לו. שנית, בסכומים עצומים יש לך עילות משפטיות שלא קיימות בסכומים נמוכים (וכן, כמה עשרות יורו זה סכום נמוך).
והעיקר, זה המודל של חברות לו קוסט. מוכרות בזול את הטיסה עצמה ולוקחות סכומים גבוהים על כל השאר. מי שלא מוכן לספוג הפתעות כאלו, לא כדאי לא לקנות אצלן כרטיס או שיתכנן מאד בקפידה את כל התהליך כדי לא להיות חשוף להפתעות כאלו (ועדיין ייתכנו בלתמים יקרים).
אגב, אם זה יקל עליך, העלות של החברה היא הרבה מעבר לדף נייר ודיו מדפסת של הדפסת הדף. כשכל המנגנון רזה (כי אחרת אי אפשר למכור כרטיסי טיסה בזול), כל מה שמעבר לליבה של הטסת המטוס, עולה לחברות האלו יותר ובאופן ספציפי כל מה שניתן לעשות באוטומציה ומישהו עושה ידנית, יעלה לחברה הרבה מאד כי היא מעדיפה לחסוך במנגנון לדברים האלו.


תודה על התגובה המעשירה, כן קראתי ובדיעבד התריאו אותי מהקנס זה נטו טעות שלי רק רציתי לדעת מבחינת יחס מחיר לאותו קנס. כנראה שבאמת יש עלויות יותר יקרות למרות שלי זה נראה רק כמו דף פשוט. בנוסף לא ידעתי גם על נושא עילויות משפטיות שבסכומים גבוהים יגנו עלי במקרה כזה שמח ללמוד, תודה רבה
 
תודה על התגובה המעשירה, כן קראתי ובדיעבד התריאו אותי מהקנס זה נטו טעות שלי רק רציתי לדעת מבחינת יחס מחיר לאותו קנס. כנראה שבאמת יש עלויות יותר יקרות למרות שלי זה נראה רק כמו דף פשוט. בנוסף לא ידעתי גם על נושא עילויות משפטיות שבסכומים גבוהים יגנו עלי במקרה כזה שמח ללמוד, תודה רבה
איני יודע אם כמו שיוסיק אומר מדובר ב"שיטת מצליח" אבל כאשר אני קונה טיסה של החברות הנ"ל ברור לי ש:
א. יש מצב שכל השוק הזה על כרעי תרנגולות לכן אני לא קונה כרטיסים לעוד שנה שנתיים, כי יש מצב שהחברה תיסגר. [מקצין, אבל קרה לי בעבר]
ב. פותח עיניים בכל מה שקשור לכסא/מזוודה-טרולי-תיק/יעד בנחיתה. לעיתים קרובות הנחיתה היא לא במרכז של מדינת היעד ותמיד יש עניין עם הכן מותר תיק קטן וטרולי או אסור כלום מלבד החולצה שעליך.
ג. עושה ביטוח רפואי עם קניית הכרטיס, במקרה שלא יכול להגיע, שובר רגל :)

סתם על הדרך:
אם במקרה גם יש לך רכב עם דלקן, תוכל למצוא טיסות ב-10יורו מהשדה החדש המדהים והיעיל שלנו בדרום.
 
לא מדובר על שיטת מצליח... ידוע שהסיבה שלחברות הלואו קוסט יש מחירים נמוכים היא מכיוון שהן גובות על המון דברים אקסטרה שתלויים בך בגדול.
צריך לקרוא הכל ולא יהיו שום הוצאות בלתי צפוייות.
טסתי שנה שעברה מהולנד לפולין דרכם, 10 יורו. חברה מעולה סהכ
 
עושה ביטוח רפואי עם קניית הכרטיס, במקרה שלא יכול להגיע, שובר רגל :)
פעם הבאה תעשה ביטוח ביטול טיסה. לא תצטרך לשבור רגל

עולה 8% מעלות ההזמנה המבוטחת (טיסה, מלון וכו')
מקבל החזר של 80%
 
פעם הבאה תעשה ביטוח ביטול טיסה. לא תצטרך לשבור רגל

עולה 8% מעלות ההזמנה המבוטחת (טיסה, מלון וכו')
מקבל החזר של 80%
נראה לי שמשמעותית הביטוח הרפואי זול יותר..
והוא גם מכסה את עניין המזוודות למקרה שכן תטוס בסוף ...
 
משמעותית הביטוח הרפואי זול יותר..
זה לא מבטל את ביטוח הבריאות, אבל בביטוח רפואי אתה צריך להוכיח סיבה אמיתית לביטול הטיסה.
במקרה של אי-ידיעה לפעמים עדיף לשלם תוספת של 8% על מחיר הטיסה מאשר להפסיד הכל.
 
אני האחרון שיתלונן על תשלום הצק-אין המאוחר בהתחשב בעובדה שזה אכן מפורט בהסכם. שילמתי את זה בעצמי פעם אחת בגלל סיבה מטופשת.
אבל בכל זאת לא הייתי מתעלם מניצול המצב המיוחד שבו נמצא הלקוח שרק בגללו מתאפשר להן לגבות סכום גבוה שכזה.
בסיטואציה טיפוסית של נותן שירות-לקוח, הלקוח יכול להפסיק את השירות בכל שלב או להחליף אותו באחד אחר, אבל כשהלקוח נמצא בשדה התעופה רגע לפני הטיסה הוא באיזשהוא מקום בן ערובה של חברת התעופה, והסכום הגבוה הוא ניצול ציני של מצבו.
שלפחות לא יתלוננו כשלקוחות מתוכחמים עושים להם דברים כאלה:
הקונקשן שלא היה: הטריק להשגת טיסות זולות שמרתיח את חברות התעופה

דוגמה נוספת להתנהלות טיפוסית של חברת התעופה הנ"ל מטיסה שלי השבוע:
במהלך הצק-אין אפשר לבחור מושבים בתוספת תשלום.
אני לא בוחר מושבים כי לא אכפת לי איפה אני אשב בטיסות קצרות, אך בטיסה הזאת הייתי עם 3 ילדים קטנים (אחד בן 3). אמרתי נראה מה יקרה אם אני לא בוחר.
מגיעים לשדה, ילד אחד הושיבו בשורה 3, אחד בשורה 5, אחד בשורה 10, ואותי בשורה 20.
שאלתי אם זה נראה להם הגיוני. אמרו שאני מוזמן לבקש מאנשים להחליף איתם מקומות. אמרתי להם שאני לא הולך לעבור בין אנשים ולבקש להחליף מקומות ושאין שום בעיה, נשב איך שהם סידרו, אבל זאת הולכת להיות בעיה עבורם לא פחות משזאת תהיה בעיה עבורי.
מפה לשם זה כמובן הסתדר בסוף כשהילדים התחילו לבכות אבל למה אני מספר את זה.

יש פה סוג של תורת המשחקים בין הלקוח לחברת התעופה. עבור חברת התעופה, ילדים קטנים שיושבים ללא מבוגר זה יותר מטרד אפילו מלהורים עצמם, אבל הם רוצים שהלקוח ישלם על מקומות. אז לקוח שרוצה להיות בטוח לגבי המושבים ישלם את הכסף וחברת התעופה יודעת את זה, אבל לקוח "לא רציונלי" או כזה שמבין שלחברת התעופה הסיטואציה היא אפילו יותר בעייתית, צריך לעשות את המעשה ה"רציונלי" ולא לבחור מקומות.
 
הדיון הוא בנושא טיסות ריאנאייר ולא ביטוח רפואי שלו הוקדשו כבר מספר דפים בשרשורים אחרים.
אז בבקשה, תצמדו לנושא למרות שהוא כבר חפור...
 
אני לא בוחר מושבים כי לא אכפת לי איפה אני אשב בטיסות קצרות, אך בטיסה הזאת הייתי עם 3 ילדים קטנים (אחד בן 3). אמרתי נראה מה יקרה אם אני לא בוחר.
מגיעים לשדה, ילד אחד הושיבו בשורה 3, אחד בשורה 5, אחד בשורה 10, ואותי בשורה 20.
ואו. הם לא רואים בעיניים.
יש פה סוג של תורת המשחקים בין הלקוח לחברת התעופה. עבור חברת התעופה, ילדים קטנים שיושבים ללא מבוגר זה יותר מטרד אפילו מלהורים עצמם, אבל הם רוצים שהלקוח ישלם על מקומות. אז לקוח שרוצה להיות בטוח לגבי המושבים ישלם את הכסף וחברת התעופה יודעת את זה, אבל לקוח "לא רציונלי" שמבין שלחברת התעופה הסיטואציה היא אפילו יותר בעייתית, צריך לעשות את המעשה ה"רציונלי" ולא לבחור מקומות.
+1
 
חושב שהיום לכל חברות התעופה יש אפליקצייה משלהם. ניתן באפליקצייה לעשות צ'ק אין והם סורקים את הברקוד ישירות מהמסך בטלפון הסלולארי שלכם.
בהצלחה
 
מנסיון Ryanair הכי תחמנים בדברים הללו. הם גם עושים טריק מאוד נבזי של עמלת המרה 10% מבלי שיש לך שליטה על זה, מראים לך עסקה ביורו, אתה משלם ביורו את האשראי ואח"כ רואה שחייבו אותך בדולר ב10% עמלת המרה! בפניה אליהם הם טוענים שזה בגלל שהאשראי שלי לא מקבל חיוב ביורו והם נאלצו לעשות זאת, מה שכמובן שטויות האשראי שלי תומך בכל המטבעות. כמובן שלא הסכימו לפצות.
אני טס הרבה עם Wizzair- גם שם צריך לשים לב לאותיות הקטנות ולהקפיד על גודל כבודה לפי הכרטיס שקניתם אבל הם לא מכריחים לבצע עמלת המרה (גם לוקחים אחוז לא מבוטל אבל אפשר לבחור באיזה מטבע לשלם וכך לחסוך המרה) וכמעט תמיד אנשים שמזמינים יחד ללא הושבה ישימו אותם יחד.
בשורה התחתונה עם התחמנות והחיובים על כל אקסטרה החברות האלה זו מתנה אחת גדולה! עד לפני כמה שנים כל טיסה לאירופה הייתה מינימום 300$ לכרטיס הכי זול והיום טסים בעשרות דולרים בממוצע לכיוון. רק צריך לשים לב.
יתרון נוסף זה שהן הורידו את מחירי חברות התעופה המסורתיות שצריכות להתחרות בהן, לאחרונה אני מעדיף לקנות כרטיסי טיסה ב Aegan, Al Italia, LOT וגם ישראייר וסאנדור(חברת בת של אלעל) כי כבר מעדיף לשלם מחיר של 50-80 דולר לכיוון לטיסה עם כבודה ושירות.
 
אני האחרון שיתלונן על תשלום הצק-אין המאוחר בהתחשב בעובדה שזה אכן מפורט בהסכם. שילמתי את זה בעצמי פעם אחת בגלל סיבה מטופשת.
אבל בכל זאת לא הייתי מתעלם מניצול המצב המיוחד שבו נמצא הלקוח שרק בגללו מתאפשר להן לגבות סכום גבוה שכזה.
בסיטואציה טיפוסית של נותן שירות-לקוח, הלקוח יכול להפסיק את השירות בכל שלב או להחליף אותו באחד אחר, אבל כשהלקוח נמצא בשדה התעופה רגע לפני הטיסה הוא באיזשהוא מקום בן ערובה של חברת התעופה, והסכום הגבוה הוא ניצול ציני של מצבו.
שלפחות לא יתלוננו כשלקוחות מתוכחמים עושים להם דברים כאלה:
הקונקשן שלא היה: הטריק להשגת טיסות זולות שמרתיח את חברות התעופה

דוגמה נוספת להתנהלות טיפוסית של חברת התעופה הנ"ל מטיסה שלי השבוע:
במהלך הצק-אין אפשר לבחור מושבים בתוספת תשלום.
אני לא בוחר מושבים כי לא אכפת לי איפה אני אשב בטיסות קצרות, אך בטיסה הזאת הייתי עם 3 ילדים קטנים (אחד בן 3). אמרתי נראה מה יקרה אם אני לא בוחר.
מגיעים לשדה, ילד אחד הושיבו בשורה 3, אחד בשורה 5, אחד בשורה 10, ואותי בשורה 20.
שאלתי אם זה נראה להם הגיוני. אמרו שאני מוזמן לבקש מאנשים להחליף איתם מקומות. אמרתי להם שאני לא הולך לעבור בין אנשים ולבקש להחליף מקומות ושאין שום בעיה, נשב איך שהם סידרו, אבל זאת הולכת להיות בעיה עבורם לא פחות משזאת תהיה בעיה עבורי.
מפה לשם זה כמובן הסתדר בסוף כשהילדים התחילו לבכות אבל למה אני מספר את זה.

יש פה סוג של תורת המשחקים בין הלקוח לחברת התעופה. עבור חברת התעופה, ילדים קטנים שיושבים ללא מבוגר זה יותר מטרד אפילו מלהורים עצמם, אבל הם רוצים שהלקוח ישלם על מקומות. אז לקוח שרוצה להיות בטוח לגבי המושבים ישלם את הכסף וחברת התעופה יודעת את זה, אבל לקוח "לא רציונלי" או כזה שמבין שלחברת התעופה הסיטואציה היא אפילו יותר בעייתית, צריך לעשות את המעשה ה"רציונלי" ולא לבחור מקומות.
השארת 3 ילדים קטנים בין אנשים זרים וחיכית לראות מה יקרה?
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
H שאלה לגבי פרפרייה לעומת מרכז. נדל"ן 1
N שאלה רגולציה קצת סבוכה לגבי הצעת רכש כפויה בבורסה בלונדון וטיפול לקוי בבנק ישראלי שוק ההון 3
B שאלה לגבי קרן כספית שוק ההון 6
א שאלה נישתית לגבי מס רווחי הון מיסים 17
א שאלה לגבי blackrock שוק ההון 24
Z שאלה לגבי שיעור מרבי למס רווח הון לפני ואחרי גיל 60 פוסטים מאיכות נמוכה 1
edangz שאלה לגבי ההעברה הבנקאית בIB שוק ההון 7
D שאלה לגבי הכנסה מדיבידנדים שוק ההון 79
E שאלה בעקבות קבלת הודעה ממס הכנסה לגבי שנת המס 2018 מיסים 9
S מעסיק משלם על ביטוח אובדן כושר עבודה - שאלה לגבי הפקדה לקרן פנסיה משלימה או קופת גמל פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
M שאלה תיאורטית לגבי סחר חליפין מיסים 3
K שאלה לגבי ניהול תיק עי בתי השקעות שוק ההון 3
T שאלה לגבי מיסוי על רבע מדירה מיסים 3
חצי פנסיון שאלה לגבי הזנת רווחים מהבורסה בטופס 135 מיסים 5
N שאלה לגבי קרנות סל - השקעה ראשונה שוק ההון 2
D שאלה לגבי טופס 101 אוף טופיק 3
Shekel Hadash שאלה לגבי מיסוי מיסים 8
R שאלה לגבי משיכת כספים מקרן השתלמות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 57
עצמאית שאלה לגבי החלק הסולידי בתיק קרן כספית או אגח ממשלתי כללי? שוק ההון 10
פ שאלה טכנית לגבי לאומי טרייד שוק ההון 1
Shekel Hadash שאלה לגבי הבדלי מיסוי מיסים 39
I שאלה לגבי דוח שנתי 1301 מיסים 2
O שאלה לגבי הרכב נכסי קרן כספית שוק ההון 6
R שאלה לגבי קיזוזי רווח דיבידנדים והפסד ממסחר במניות מיסים 8
C העברת ני"ע מבנק בארץ ל IB שאלה לגבי השכבות שוק ההון 7
Z שאלה לגבי מיסוי עסקים בחו"ל שמקורם בארץ מיסים 16
A שאלה תיאורטית לגבי קרנות נאמנות שוק ההון 8
A שאלה לגבי אג"ח צמוד מדד שוק ההון 64
A שאלה לגבי מיסוי בעקבות מכירת RSU מיסים 2
M שאלה לגבי מס בתיק מניות מיסים 7
H שאלה לגבי איפה לשים פיקדון לשנה שנתיים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
E שאלה לגבי סכום דולרי גדול ומה לעשות איתו שוק ההון 52
Aslan שאלה לגבי שערי מט״ח ומיסוי מכירת ניירות ערך זרים שוק ההון 6
A שאלה לגבי הגשת דוחות ובקשה להמלצה מיסים 23
O שאלה לגבי חישוב הרווח מאג"ח treasury bill שוק ההון 1
N שאלה לגבי דוח פעילות שנתי בInteractive - לטובת דוח שנתי למס הכנסה מיסים 5
K שאלה לגבי מסלול השקעות עוקב מדדים ← קרנות חוץ לעומת קרנות שקליות שוק ההון 18
A שאלה לגבי קרן נאמנות (או קרן סל) סנטטית שוק ההון 12
O שאלה לגבי מס מחושב בנייר ערך בארה"ב שוק ההון 2
עניי עירך קודמים שלום.שאלה לגבי עמלות באקסלנס.לא מזמן עברתי לשם לפי קישור של הסולידית. שוק ההון 5
A שאלה לגבי תמהיל משכנתא -- אוקטובר 2022 נדל"ן 11
Shnizelia יש בעלי Google Pixel בקהל? יש לי שאלה לגבי ה-Voice Recorder פוסטים מאיכות נמוכה 5
ל שאלה לגבי קרן מחכה S&P שוק ההון 2
D שאלה לגבי קניית דירה ללא חנייה נדל"ן 14
W שאלה לגבי wecheck נדל"ן 10
A שאלה לגבי דוחות כספיים שוק ההון 2
S שאלה לגבי גוגל פיננס אוף טופיק 6
H שאלה לגבי תנאי קבלה למחיר למשתכן עקב מצב מסורבל. נדל"ן 17
ד שאלה של מתחיל לגבי איזון בין אג"ח למניות שוק ההון 3
ש שאלה לגבי פקדונות שוק ההון 1

נושאים דומים

Back
למעלה