• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

A Belated Self-Introduction

  • פותח הנושא פותח הנושא EnsilZah
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך
כן גם אני קראתי את זה. יהיה מעניין לראות מה יקרה לחברה הזו בעתיד
 
Well, looks like there's not much I can do about the broker paying the tax automatically after all.

CGgEtIS.png
 
אם כמה שזה מבאס לשלם מיסים... שאלה יהיו צרותיך תמיד D:
 
היי תמוז!
אפשר לשאול למה ואיך בחרת במניית טסלה? עשית בדיקת שוק או שפשוט "הימרת" שמאסק הוא איש שיווק טוב? מה היתה המחשבה?
ואם לא איכפת לך לומר כמה השקעת מההתחלה ומה היה אחוז הרווח?
 
היי תמוז!
אפשר לשאול למה ואיך בחרת במניית טסלה? עשית בדיקת שוק או שפשוט "הימרת" שמאסק הוא איש שיווק טוב? מה היתה המחשבה?
ואם לא איכפת לך לומר כמה השקעת מההתחלה ומה היה אחוז הרווח?

Sure.
I started following Musk with the fist launches of the Falcon 9 and wanted to invest in SpaceX but that wasn't and still isn't possible for regular investors.
So I invested a bit in Tesla instead, and then as I got more confident, learning about the company, coming to the conclusion that electric vehicles and storage are inevitable and Tesla is best positioned to take advantage of that because of various factors, and then eventually decided to go all in.
There were also some other considerations, like I thought there might be a short-squeeze back when the short interest was in the high 20-percent.
I didn't think anything about his ability as a salesman, I just consider him a genuine nerd who has taken advantage of his opportunity to do cool stuff.
The full amount I invested was around 580 kiloshekels.
I think the profit percentage was around 1200% when I sold (part).
 
Sure.
I started following Musk with the fist launches of the Falcon 9 and wanted to invest in SpaceX but that wasn't and still isn't possible for regular investors.
So I invested a bit in Tesla instead, and then as I got more confident, learning about the company, coming to the conclusion that electric vehicles and storage are inevitable and Tesla is best positioned to take advantage of that because of various factors, and then eventually decided to go all in.
There were also some other considerations, like I thought there might be a short-squeeze back when the short interest was in the high 20-percent.
I didn't think anything about his ability as a salesman, I just consider him a genuine nerd who has taken advantage of his opportunity to do cool stuff.
The full amount I invested was around 580 kiloshekels.
I think the profit percentage was around 1200% when I sold (part).

תודה רבה על התשובה! לי אין את האומץ שלך, כל הכבוד על האומץ וההחלטיות.
 
Well, looks like there's not much I can do about the broker paying the tax automatically after all.

CGgEtIS.png
Wow! Wow! Wow!
U R One Crazy Mot$#% Fuc@#4 Son Of A Gun,
Respect!

would u like 2 sponser the post-corona-forum party ;) ?

ואו. רזיתי 5 ק"ג מהזיעה שנטפה לי מהשירשור.
 
Wow! Wow! Wow!
U R Crazy Mot$#% Fuc@#4 Son Of A Gun
would u like 2 sponser the post-corona-forum party ;) ?

ואו. רזיתי 5 ק"ג מהזיעה שנטפה לי מהשירשור.
למה הזעת? אתה קראת את השרשור אחרי שידעת כבר את הסוף...

אני עקבתי בזמן אמת והיו הרבה רגעים שבהם חששתי ש"המכה התוכננת" (זה אחד הדברים המיוחדים פה, שהיעד תוכנן מראש) לא תצא לפועל.

אגב, מעניין לציין שבסוף טסלה עלתה ליעד בהדרגה. לא היה פה pump שלאחריו המניה התרסקה.
ויש אנשים שאומרים שהיא יכולה להגיע לשווי שוק של 2 טריליון... אבל מכיוון שהיא כבר בסנופי אני לא רואה סיבה להיכנס לפוזיציה.
 
Well, looks like there's not much I can do about the broker paying the tax automatically after all.
שים לב שיהיה לך עוד כמה גרושים לשלם במס יסף ומזל טוב כמובן.
 
מזל טוב!
 
So, new update, it appears somewhere between Excellence and IB my entire stock transfer was lost.
Took me about a week an a half from submitting a support ticket to receiving the answer that there are no transfers associated with my IB account.
And talking to Excellence they keep assuring me their financial department transferred the shares but for some reason they're unable to produce any documentation that I could show to IB.

So I guess back to having only 40k shekels to my name (At least temporarily, I hope)
 
So, new update, it appears somewhere between Excellence and IB my entire stock transfer was lost.
Took me about a week an a half from submitting a support ticket to receiving the answer that there are no transfers associated with my IB account.
And talking to Excellence they keep assuring me their financial department transferred the shares but for some reason they're unable to produce any documentation that I could show to IB.

So I guess back to having only 40k shekels to my name (At least temporarily, I hope)

BEST SEQUEL EVER

Also, probably not relevant as you don't strike as the kind of person to go into those sort of things, but I'd keep all documentation in preparation of a lawsuit (even when you get your money back)
 
מה זה אומר שאין תיעוד של ההעברה? אני מקווה שאיזה פקיד לא גנב את הכסף בדרך...
 
talking to Excellence they keep assuring me their financial department transferred the shares but for some reason they're unable to produce any documentation that I could show to IB.
השם שלהם די אירוני :X
 
but I'd keep all documentation in preparation of a lawsuit (even when you get your money back)

אני מניח שהסיפור יסתדר בסוף.
אבל אני נרתע מלעבוד מול IB בדיוק בגלל זה. את אקסלנס אפשר לתבוע בארץ. אם IB יגידו לך שהכסף נעלם, זה הולך להיות הליך הרבה יותר מורכב למישהו בלי אזרחות אמריקאית.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
⌄
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
⌄
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
⌄
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
אולי תנסה לתאר ל-IB מה יש בתיק שהעברת וזה יעזור למצוא את ההעברה. כשמדובר בנושא כ"כ רגיש, הייתי מתקשר ולא מסתמך על טיקט.
חוץ מזה נראה לי שכדאי להמשיך ללחוץ על אקסלנס לשלוח תיעוד ובמידת הצורך לפנות לגוף שמפקח עליהם.
 

נושאים דומים

Back
למעלה