• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

קיר הבושה והקומדיה האנטי-סולידי | חטאים לא סולידיים

"לא להתעסק עם הטור של ההוצאות" וכל הרלוונטי לגישה הזאת.

המשמעות: להיות עבד לסגנון החיים שלך, להיות עבד ליצרים ולדחפים שלך, להיות עבד לכסף, להיות עבד להוצאות. לקום כל בוקר ולחיות בשביל לספק מענה לכל ההוצאות. מעגל בלתי נגמר של עבדות. לא חוכמה גדולה במיוחד.
ג-ם אם יש אנשים שמצליחים לחיות ככה ולהתפרנס והכל בסדר על הנייר, הרבה מאוד אנשים שחיים ככה יגיעו למצב כלכלי שלילי מהר מאוד, ככה שלא הייתי ממליץ לאף אחד ללכת על זה סתם ככה. גם אם האתגר הכלכלי שזה נותן מאוד עושה לו את זה.
 
אנטי סולידי-4 ילדים.
חטאים-סקי וחו"ל(לצערי ממש לא מספיק) ויסקי(זה בקטנה..)
 
יותר מידי סמים (קלים עד בינוניים)\אלכוהול\בנות ממוצאים שונים :(
 
אני מנגן על גיטרה בס.
זה כשלעצמו לא נורא מדי. אני גם משקיע בתחביב ומתחזק שתי להקות במקביל (קצת עלויות על חדרי חזרות אבל לא בשמיים).
כל זה כמובן לא מצדיק את זה שיש ברשותי גיטרה בס בשווי $6000 (לזכותה יאמר שהערך שלה רק הולך ועולה) פלוס עוד כמה קצת זולות יותר בשווי 700-1200$ כל אחת. מקווה מאוד שלא יבוא לי חשק לעוד אחת o_o
 
תחזיקו חזק.
שיעורי יוגה פרטיים. פעמיים בשבוע. אצלי בבית.

לזכותי אני יכולה להגיד את הדברים הבאים:
- ההרגל הזה התחיל בתקופה שעבדתי כמו משוגעת ולא הצלחתי להתמיד בשום פעילות גופנית (ממשיכה בו למרות שהעומס ירד כיוון שמרגישה שמאד נתרמת מעניין)
- העלות פי 1.5 מעלות שיעור קבוצתי באיזור מגוריי.

זהו זה. זה בחוץ.

בנוסף, יש לי חלום ישן לרוץ...אם יש למישהו יש המלצות פרקטיות וסולידיות איך להתחיל עם זה, אפילקציות סרטוני יו טיוב שייטעו מוטיבציה, כל דבר...אני כאן
 
בנוסף, יש לי חלום ישן לרוץ
מהנסיון שלי יש כאלה שאוהבים ריצה, ויש כאלה שזה עושה להם דכאון.
אני לא מסוגל לרוץ יותר מפעם בשבוע.
זה עושה לי עצוב בלב. ;)
אחרי שנים גיליתי שעם אימוני כח דווקא אין לי בעיה.
 
באיזה אזור את גרה?
מכירה קבוצת ריצה חמודה באזור שלי
 
במרכז, לא עושה שום דבר בקבוצה בהתנדבות, אופי כזה, סולידי :)
יש היום כל כך הרבה קבוצות ריצה שלא קשה למצוא אחת שמתחברים אליה, כולל קבוצות של סוליסטים שאיכשהו עובד להם ביחד. אני ממליצה להתחיל לרוץ עם קבוצה שיש לה מאמן כי מאמן יתקן לך טכניקה ויחסוך לך המון כסף על פציעות...

זאת ההוצאה הלא סולידית שלי, חוגי ספורט (ריצה ועוד אחד משתנה). כולל אוטו ודלק לנסיעות בשביל לרוץ ברחבי הארץ. אבל הערך של ההוצאה הזאת גבוה מהעלות שלה. לאורך השנים היו תקופות שלא היה לי כסף ו/או אוטו ומפלס האושר שלי ירד מאוד.
 

נושאים דומים

Back
למעלה