• אזהרה: פורום זה מיועד להחלפת דעות בין משקיעים חובבים בנושאים תאורטיים בלבד. חל איסור מוחלט על מתן ייעוץ השקעות פרטי. אין לראות בדיונים בפורום בבחינת יעוץ השקעות או תחליף לייעוץ פיננסי מקצועי המותאם אישית וספציפית למשקיע תוך התחשבות בנתוניו, צרכיו המיוחדים והאחרים, מצבו הכספי, נסיבותיו ומטרותיו. אין להסתמך או לפעול על פי הנאמר בפורום ללא קבלת יעוץ מקצועי אישי מבעל הרישיון המתאים, וכל הנוהג אחרת עושה זאת על אחריותו בלבד. האחריות לאמור בכל הודעה היא על מחבר/ת ההודעה בלבד.
  • חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

פקודה מתמשכת בבלאקרוק

  • פותח הנושא danl
  • פורסם בתאריך

danl

משתמש רגיל
הצטרף ב
8/5/20
הודעות
100
דירוג
52
היי, חיפשתי לשאלה הבאה תשובה בפורום אבל לא מצאתי (שאלה של מתחילים):
במידה ואני שולח פקודת מכירה lmt על, לדוגמא, spx השקלית של בלאקרוק, והיא נמשכת עד מחר, והיום בערב יש עלייה משמעותית בסנופי. האם זה אומר שמחר מיד עם פתיחת המסחר יוכל מישהו "לנצל" את תמימותי ולקנות ממני בזול, רגע לפני שמחיר המניה מזנק?
מניח שהתשובה לזה ברורה לכל המשקיעים הותיקים אבל אשמח להבין איך זה עובד.
תודה
 
לא כי בבלאקרוק יש עושה שוק שמחויב לתת מחיר הוגן במסגרת הspread שהוגדר כך שהוא יספק מחיר טוב יותר עבורך מהסוחר שמנסה לנצל את הפער במחיר וזו ההוראה שתבוצע.
יש עקרונית מנגנון נוסף במסחר הטרום בבורסה שמגן עליך שבו לוקחים את כל בקשות הקניה והמכירה ומבצעים איזו פעולה של התאמה שבה יוצא סוג של ממוצע לכולם במחיר הטרנזקציה כל עוד זה מחיר טוב לפחות כמו המחיר שהם ביקשו (קניה במחיר נמוך יותר מהלימיט שלהם ומכירה במחיר גבוה יותר)
 

נושאים דומים

Back
למעלה