• אזהרה: פורום זה מיועד להחלפת דעות בין משקיעים חובבים בנושאים תאורטיים בלבד. חל איסור מוחלט על מתן ייעוץ השקעות פרטי. אין לראות בדיונים בפורום בבחינת יעוץ השקעות או תחליף לייעוץ פיננסי מקצועי המותאם אישית וספציפית למשקיע תוך התחשבות בנתוניו, צרכיו המיוחדים והאחרים, מצבו הכספי, נסיבותיו ומטרותיו. אין להסתמך או לפעול על פי הנאמר בפורום ללא קבלת יעוץ מקצועי אישי מבעל הרישיון המתאים, וכל הנוהג אחרת עושה זאת על אחריותו בלבד. האחריות לאמור בכל הודעה היא על מחבר/ת ההודעה בלבד.
  • חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

טסלה

מינוס צעירים עם סכרת, לחץ דם גבוה, מערכת חיסונית חלשה (עקב סרטן או מחלה אוטואימונית) ומעשנים. כיף גדול...
נו, בדיוק סוג האוכלוסיה שגם ככה לא הייתה קונה טסלה. (רכב עם תאוצה כזאת לא בריא לאנשים עם לחץ דם גבוהה וכו').
בעצם הוירוס הוא בכלל המצאה של אילון מסק כדי להגביר את המכירות...
 
לא מזמן קראתי ש99% מהמתים באיטליה הם בני 75+ עם מחלות רקע. בנוסף, יכול להיות שמישהו מת מהתקף לב, אבל גילו לו קורונה אז הוא נספר בסטטיסטיקה.
אמא שלי בת כ70 עם "מחלת רקע" בשם אסתמה, גם אחותי וגם הבן שלי אגב.
תבין וירוסים לא הורגים, גם איידס לא הורג ישירות, גם שפעת רגילה לא וגם לא קורונה, אתה מת מתופעת אחרות שנגרמו בגלל הוירוס, הוא הטריגר.
אמא שלי גם רופאה מוסמכת בניו יורק וכל יום היא מקבלת פניות ותחנונים לבוא לשם ולעזור, ידידי תפתח את העיניים, עזוב את ישראל, לך תראה מה קורה באיטליה, ספרד וניו יורק.
בניו יורק נגמרו להם הBODY BAGS, אין מקום לחולים והקימו בתי חולי שדה בסנטרל פארק, באיטליה בכלל לא מנסים להחיות בני 60+ כי לא נשארו מכונות הנשמה ומעדיפים להציל את הצעירים יותר.
תתקין VPN (אפשר גם HOLA) ותראה חדשות מקומיות בניו-יורק ואז תגיד לי אם מגזימים:
https://www.ny1.com/nyc/all-boroughs/live-video

לא זה ולא זה, אני לא מחבבת טרולים.
נשמע יותר כמו בן טיפש-עשרה ולא טרול מקצועי, אין לי ילדים בגיל הזה אבל אני זוכר את עצמי בגילו :)
 
טסלה הכי פחות ממונפת מבין חברות הרכב. יש להם 11.6 מיליארד דולר בחוב ארוך טווח ו-8.8 מיליארד דולר מזומן. כמובן שהחוב פרוס להמון שנים. לטסלה אין בעיה לגייס כסף, גם לא בסביבה הזאת. עם שווי שוק של 88 מיליארד דולר, גם אם שווי המניה ירד בחצי מפה, הם יוכלו לגייס מה שצריך כדי לעמוד בתשלום הבא של החוב בלי ליצור דילול משמעותי. לאילן מאסק ולחברה הזאת יש גב, גם בצד המוסדי וגם בקרב משקיעים פרטיים. אני יודע שיש אנשים שלא אוהבים את זה, אבל זה המצב, ומי שמצפה לפשיטת רגל צפוי להתאכזב מאוד.

הצמיחה של טסלה מבוססת על גניבת נתח שוק מהמתחרים ולא על גדילה של שוק הרכב, כך שלמרות שקצב הצמיחה ירד (ואפילו יהיה שלילי למשך רבעון או שניים), היא תמשיך להיות חברת הרכב היחידה שצומחת, וחברות הרכב האחרות ימשיכו להיות בצרות, כשהן צריכות להתמודד עם המעבר לפלטפורמה חשמלית, מינוף חונק, מכירות יורדות ומשקיעים שמפנים להן את הגב.

בטווח של 3 שנים מהיום, אני לא אתפלא אם נראה שוק רכב עם הרבה פחות שחקנים, דבר שיהיה מצוין לטסלה ולשורדות האחרות.
 
לא מזמן קראתי ש99% מהמתים באיטליה הם בני 75+ עם מחלות רקע.
אפשר מקור בבקשה?
לפי מה שאני יודע יש יותר מ10% מתחת לגיל 70 שמתו באיטליה.
https://www.statista.com/statistics/1106372/coronavirus-death-rate-by-age-group-italy/

מה קיבלנו? עולם מלא בצעירים, מלאי שמחת חיים שיעדיפו לקנות טסלה בועות מאשר פורד
תיקנתי לך.

בתור משקיעים סולידיים שאוטוטו חוזרים למחיר s&p לפני 12 שנים
חסרה ״רק״ עוד ירידה של 40% מהמחיר הנוכחי לאחר הירידות. מה אני אגיד לך - ממש אוטוטו...
אגב, להסתכל רק על המחיר בלי להתחשב בדיבידנדים זה מטופש.
 
נערך לאחרונה ב:
אני מבין שאתם ממשיכים להתווכח עם העובודות.. בתור משקיעים סולידיים שאוטוטו חוזרים למחיר s&p לפני 12 שנים לא הייתי מתנשא

12 שנים? טוב שלא..

יותר 3 שנים... עוד שנה כמו שכבר ראית בעבר הכל יכול להשתנות ולעלות חזרה
G9R50eu.png



לגבי טסלה, זה שבמקרה פגעת בהימור מוצלח של מחיר קניה ומכירה (אם מכרת) אז זה לא אומר שזה יצליח בעתיד.. הימור לכל דבר..
ואם לא מכרת אז גם את מה שיש לך אתה יכול להפסיד בקלות רבה

חברות קמות וחברות נסגרות
 
נערך לאחרונה ב:
לא יודע.. איך זה מסביר את זה שמחקת את כל האפליקציות הפיננסיות? או איך זה מסביר את זה שאתה כבר שנתיים בבורסה ובמינוס 20%?

לבחור מניה של חברה טובה זה לא הימור. אני לא מהמר כשאני משקיע באמאזון/גוגל/אפל/מייקרוסופט.
כי זה חברות ענק, שיהיו כאן במלחמה, בקורונה ובשגשוג. יש להן גם טונות של מזומנים וגם הרבה כח והשפעה.. לכן אני מעדיף להיות בצד של החזקים.

להשקיע בS&P זה סבבה והכל, עד שזה לא .. הוא מורכב מהרבה חברות טובות אבל גם הרבה חברות פח
רק שמת לב שגוגל ירדה כמו השוק? ואפל גם ירדה 25%? ואם היה איזה קריסס טכנולוגיה מסיבה כלשהי? אז אמזון, גוגל, אפל ומייקרוסופט היו אוכלים אותה יותר מהממוצע של השוק.. זה הכל תלוי בזמן.. ובסיבה שבגינה הקריסה

שוב, חברות עולות ויורדות מתנפחות ומתקווצות אתה רוצה לבחור את הסוס המנצח? בהצלחה
אם אני הייתי הולך עם כל הכסף שלי על אפילו 10 סוסים ומקווה שהממוצע שלהם יהיה גדול מהממוצע של השוק כנראה שהיום הייתי מאבד את האשתונות גם על ירידה של 15%
אפרופו, ההפסד שלי היום גדול ממה שהיה יכול להיות בדיוק בגלל השקעות במניות בודדות
אם הייתי הולך נטו על השוק הייתי היום על הפסד של אולי 15%

ושוב, זה שזה 20%- היום זה לא מעניין אותי כבר.. אני מסתכל רחוק.. בוא נדבר עוד 20 שנים ונראה מה יהיה מצב השוק
 
מה אתה רציני? תפתח רגע גרף שנתי של מייקרוסופט ואפל, וגם טסלה אם בא לך
ועכשיו תפתח גרף שנתי של S&P
תחזור למה שכתבתי ותבין למה זה לא רלוונטי..
 
שמע אתה ליצן

אני ב140% על טסלה בפחות משנה, (וגם ב+ יפה על כל שאר התיק אבל לא רלבנטי לפה) לא משנה איך תסובב את זה
ירד יחד עם כולם, קיבלתי הזדמנות ל:
1. לקנות עוד מניות בזול (370)
2. לקנות call ים
חיפוש קצר בגוגל:
Tesla - מכרה 376K מכוניות החברה שווה 88B
GM - מכרה 2.9M מכוניות החברה שווה 26B

בהשוואה בפרמטרים האלה TESLA מנופחת X30 ביחס ל GM, וברור שזה לא כל הסיפור.
טסלה לא משנה כמה טובה תיהיה בעתיד לעולם לא תיהיה מונופול בתחום המכונית החשמלית, או שאתה מתכוון לטעון אחרת?

מצחיק אותי גם שאתה חושב שהמניה תיהיה במצב טוב בהתחשב בזה ש 1/4 מהעולם כרגע מובטל ואנחנו לקראת מיתון ארוך טווח.
אולי לדעתך הוירוס הוא מזויף אבל כל האנשים שיושבים בבית, ולא עובדים, ולא צריכים מכונית, ואם הם כן צריכים מכונית זה בוודאי לא אחת יקרה בשם 'טסלה'.
אה כן ומכונית חשמלית עכשיו שהנפט יושב על 20$ אני בטוח שזה בראש מעייני צרכני המכוניות שעוד קיימים היום.

תמשיך לדבר על ה- 140% שלך תוך פחות משנה, יש לי הרגשה שעד שהשעון יראה 1/1/2021 אתה תדבר קצת אחרת.
 
  • אהבתי
Reactions: JG1
חיפוש קצר בגוגל:
Tesla - מכרה 376K מכוניות החברה שווה 88B
GM - מכרה 2.9M מכוניות החברה שווה 26B

בהשוואה בפרמטרים האלה TESLA מנופחת X30 ביחס ל GM, וברור שזה לא כל הסיפור.
טסלה לא משנה כמה טובה תיהיה בעתיד לעולם לא תיהיה מונופול בתחום המכונית החשמלית, או שאתה מתכוון לטעון אחרת?

מצחיק אותי גם שאתה חושב שהמניה תיהיה במצב טוב בהתחשב בזה ש 1/4 מהעולם כרגע מובטל ואנחנו לקראת מיתון ארוך טווח.
אולי לדעתך הוירוס הוא מזויף אבל כל האנשים שיושבים בבית, ולא עובדים, ולא צריכים מכונית, ואם הם כן צריכים מכונית זה בוודאי לא אחת יקרה בשם 'טסלה'.
אה כן ומכונית חשמלית עכשיו שהנפט יושב על 20$ אני בטוח שזה בראש מעייני צרכני המכוניות שעוד קיימים היום.

תמשיך לדבר על ה- 140% שלך תוך פחות משנה, יש לי הרגשה שעד שהשעון יראה 1/1/2021 אתה תדבר קצת אחרת.

תמיד זה אותו דבר.. תפיסה של איזו נקדוה מסויימת בזמן ששבה הוא יכול לכאורה לומר הינה הצלחתי ולהשוויץ
בסדר, כל הכבוד לו, הצליח נכון לנקודה הזאת בזמן

זה לא אומר שזה ימשיך ככה זה לא אומר שהשקעה במדיים לא תתן את התפוקה חזרה ויותר גם עוד שנה
 
מה אתה רציני? תפתח רגע גרף שנתי של מייקרוסופט ואפל, וגם טסלה אם בא לך
ועכשיו תפתח גרף שנתי של S&P


אוייש נו, מיצינו את הויכוח הזה כבר בשרשור הזה בערך 5 פעמים
ב2021 אני דווקא אהיה ממש מבסוט תאמין לי
אתה בכח רוצה להסתכל על נתונים פשטניים של כמה היא מכרה עכשיו לעומת אחרות, אבל מתעלם מהגידול שבמכירות, לעומת הדעיכה במכירות של GM.
טסלה נמצאת לפחות 5-6 שנים מלפני כל "המתחרות" שאין לה בEV market. מודל 3 נמכרת יותר מכל החשמליות האחרות ביחד, על מה אתה מדבר? לך תסתכל איזה רכב נמכר הכי הרבה בסקנדינביה היום.
וכל זה בלי לדבר על המודל Y שיצאה עכשיו, שהולכת להימכר יותר מכל הטסלות האחרות יחד ואתה שוב תאכל את הכובע, רק שהפעם big time
עוד שנה זה יחזור להיות 350% תהיה רגוע..

וכמובן שמלבד הרכב, כל הטכנולוגיה שמסביב. טסלה היא יותר חברת טכנולוגיה מחברת רכב. כנס ללינקדאין, תראה כמה משרות AI פתוחות יש בטסלה. ואתה מדבר איתי על GM חחחח נו באמת

זה רק מחזק את מה שכתבתי קודם.. לא חושב שהיה אפשר לחזות מלפני שנה שיבוא כזה וירוס שיתן כזאת מכה.. (זאת אומרת, זה קרה בעבר) זה יכל לקרות עוד 5 שנים או 40 שנים אבל קרה השנה..

אתה לא יודע מה יכול לקרות בכל הקשור לטכנולוגיה.. איזה קריסס יהיה בטכנולוגיה שיגרום לשבירה של החברות שתלויות בזה חזק.. אתה מהמר שהטכנולויה תמשיך להיות סקטור מוביל אבל זה לא דווקא חייב להיות נכון ותלוי בעתיד ובהרבה מאוד דברים שאי אפשר באמת לחזות אותם
 
אי אפשר לחזות, אבל אפשר להסתכל על ענקיות הטכנולוגיה, ולהבין שבלעדיהן אין לנו ככ חיים ואם הן יקרסו אז כולנו נקרוס
מה גם, שכמות הכסף שיש להן יספיק לשרוד כל משבר.. מה שלא נכון לגבי רוב החברות
לגבי טסלה, עצם העובדה שהמשבר הזה בא להם בזמן הכי טוב (אם אפשר להגדיר את זה ככה), כשיש להם 8B$ במזומן, אז זה רק מרגיע אותי ונתן לי בטחון להגדיל עוד יותר את הפוזיציה שלי שם לפני שבועיים כשזה נפל מתחת ל400 .. ואני כמובן אקנה עוד פעם אם זה שוב יגיע לשם, למרות שאני מאד בספק שזה יגיע

שוב אין לך שמץ מה יכול להיות ומה נראה לך..
לכל חברה יש תחליף
והמשך הקיום שלהם לא דווקא אומר שמחיר המניה שלהן (על זה אנחנו מדברים)
תכה את השוק

אין לך שמץ מאיפה יבוא הקריסס הבא ומי יפגע יותר ומי פחות
 
מה אתה רציני? תפתח רגע גרף שנתי של מייקרוסופט ואפל, וגם טסלה אם בא לך
ועכשיו תפתח גרף שנתי של S&P


אוייש נו, מיצינו את הויכוח הזה כבר בשרשור הזה בערך 5 פעמים
ב2021 אני דווקא אהיה ממש מבסוט תאמין לי
אתה בכח רוצה להסתכל על נתונים פשטניים של כמה היא מכרה עכשיו לעומת אחרות, אבל מתעלם מהגידול שבמכירות, לעומת הדעיכה במכירות של GM.
טסלה נמצאת לפחות 5-6 שנים מלפני כל "המתחרות" שאין לה בEV market. מודל 3 נמכרת יותר מכל החשמליות האחרות ביחד, על מה אתה מדבר? לך תסתכל איזה רכב נמכר הכי הרבה בסקנדינביה היום.
וכל זה בלי לדבר על המודל Y שיצאה עכשיו, שהולכת להימכר יותר מכל הטסלות האחרות יחד ואתה שוב תאכל את הכובע, רק שהפעם big time
עוד שנה זה יחזור להיות 350% תהיה רגוע..

וכמובן שמלבד הרכב, כל הטכנולוגיה שמסביב. טסלה היא יותר חברת טכנולוגיה מחברת רכב. כנס ללינקדאין, תראה כמה משרות AI פתוחות יש בטסלה. ואתה מדבר איתי על GM חחחח נו באמת
מצאתי עוד נתונים פשטניים בשבילך
tsla%201_0.png
 
אוף, לא טחנתם כבר מספיק על מנייה אחת?
 

נושאים דומים

Back
למעלה