yossik
מודרטור
- הצטרף ב
- 24/1/15
- הודעות
- 13,739
- דירוג
- 15,803
העברת נתונים בין סימים.
הקדמה [הסיפור הארוך]
מנוי של WE4G
לאחרונה מספר חברים אמרו לי שקבלו מענה שהמספר שלי לא זמין.
בדקתי גם מהטלפון הביתי שלי ואכן, לפעמים קיבלתי את אותה הודעה.
כדי לפשט דברים - אני במרחק 500 מטרים בקו אוירי מהאנטה של סלקום שהיא התשתית של WE4G.
הטלפון חדש יחסית, פחות משנה.
אין לי בעיות בכלל עם שיחות יוצאות.
מקבל SMSים וווטטצאפ בלי בעיות.
20 דקות על הקו עם איזו סתומה אחת מהתמיכה הטכנית שלא הבינה על מה אני מדבר ורק אמרה שאולי יש לי בעיות קליטה [לא אין לי גם בממ"ד קליטה מצוינת], שאלה שוב ושוב אם חסמתי מספרים ואני עונה לה בגיחוך "מה אני חסמתי את הקו הביתי שלי", ועוד כהנה וכהנה. בקיצור לא ידעה מה להגיד עד שהרמתי את קולי ואמרתי לה "אני רוצה לדבר עם מנהל/ת או עם שימור לקוחות"
העבירה אותי למנהלת - סוף סיפור, ישלחו לי סים חדש ללא עלות כי אולי יש בעיה בסים.
השאלה
אז אקבל סים חדש בשבוע הבא.
איך אני מעביר את אנשי הקשר מהסים הישן לסים החדש?
הקדמה [הסיפור הארוך]
מנוי של WE4G
לאחרונה מספר חברים אמרו לי שקבלו מענה שהמספר שלי לא זמין.
בדקתי גם מהטלפון הביתי שלי ואכן, לפעמים קיבלתי את אותה הודעה.
כדי לפשט דברים - אני במרחק 500 מטרים בקו אוירי מהאנטה של סלקום שהיא התשתית של WE4G.
הטלפון חדש יחסית, פחות משנה.
אין לי בעיות בכלל עם שיחות יוצאות.
מקבל SMSים וווטטצאפ בלי בעיות.
20 דקות על הקו עם איזו סתומה אחת מהתמיכה הטכנית שלא הבינה על מה אני מדבר ורק אמרה שאולי יש לי בעיות קליטה [לא אין לי גם בממ"ד קליטה מצוינת], שאלה שוב ושוב אם חסמתי מספרים ואני עונה לה בגיחוך "מה אני חסמתי את הקו הביתי שלי", ועוד כהנה וכהנה. בקיצור לא ידעה מה להגיד עד שהרמתי את קולי ואמרתי לה "אני רוצה לדבר עם מנהל/ת או עם שימור לקוחות"
העבירה אותי למנהלת - סוף סיפור, ישלחו לי סים חדש ללא עלות כי אולי יש בעיה בסים.
השאלה
אז אקבל סים חדש בשבוע הבא.
איך אני מעביר את אנשי הקשר מהסים הישן לסים החדש?