שלוש. ונדמה לי שהתנאים של ויזה כאל לא משהו. לכן השאלה.כמה אופציות יש?
אישית בישראכרט. הכל תלוי בתנאים שתקבל.
יש לי של כל 4 החברות - לאומי קארד, ישראכרט, ויזה כאל, אמריקן אקספרס.שלוש. ונדמה לי שהתנאים של ויזה כאל לא משהו. לכן השאלה.
רציתי קודם לראות מה שביעות הרצון (בתנאי שאנשים יגיבו) ואז לבדוק תנאים
למה להתקשר אליהם?גם כל התקשרת אליהם כרוכה בהמתנה של חצי שעה לפחות.
האתר/אפליקציה הם למעקב אחרי ההוצאות/בדיקת פירוט. לא כדי לקנות דרכם. למרות שהם דוחפים אותך להתפנק/להצטרף/להתפרע בכל הדרכים האפשריות כמובןאני נכנס לסופר או לאתר רכישה באינטרנט ומשלם בקופה בפחות מ 5 שניות. אז לא הבנתי את העניין האפליקציות.
פעם בשנה-שנתיים אני מתקשר לבירור עסקה וזה בדיוק כמו להתקשר לכל ספק אחר - נותנים לך להתייבש, אלא אם אתה לקוח מועדף עם מספר 1-800 ואז אתה ממתין בפחות מדקה אחת (למעט הפרסומות והג'ינגלים במעבר מתפריט לתפריט).
[מרבה אפליקציות - מרבה דאגות. למה צריך אפליקציות עבור דבר כל כך טריוויאלי?]
ובכללי, הכרטיס הטוב ביותר הוא הכרטיס הזול ביותר או החינמי.
יחסית ל-TravelEx?זולה, 2.5٪
אולי אני מחמיצה משהו, אבל להוציא 2 פעולות בסיסיות (ביטול/הנפקת כרטיס במקרה גניבה + ביטול עסקה במקרה של הונאה) מדוע שירותיות של חברות אשראי היא פרמטר חשוב?
אישור לעסקה חריגה, נגיד השכרת רכב שדורשים "לשריין" מסגרת, טיפול בבית חולים לפעמים גם קורה אותו דבר.אולי אני מחמיצה משהו, אבל להוציא 2 פעולות בסיסיות (ביטול/הנפקת כרטיס במקרה גניבה + ביטול עסקה במקרה של הונאה) מדוע שירותיות של חברות אשראי היא פרמטר חשוב?
שתי הפעולות הללו הן מה שעושה את ההבדל בין כרטיס שעולה יותר מחוסר כרטיס.אבל להוציא 2 פעולות בסיסיות (ביטול/הנפקת כרטיס במקרה גניבה + ביטול עסקה במקרה של הונאה) מדוע שירותיות של חברות אשראי היא פרמטר חשוב?
+1 אבל בשביל זה לא צריך נציגאיכות ושימושיות האתר לצורך מעקב הוצאות
אני עושה זאת באתר של כאל.ביטול הוראת קבע של נותן שירות (לאחר ניוד מסלקום לאורנג?)
תוכל/י להרחיב בנושא? @RaeNyeיחסית ל-TravelEx?
יש גם את השינוי/שחזור סיסמה, בוויזה יותר קל ומהיר מבישראכרטאולי אני מחמיצה משהו, אבל להוציא 2 פעולות בסיסיות (ביטול/הנפקת כרטיס במקרה גניבה + ביטול עסקה במקרה של הונאה) מדוע שירותיות של חברות אשראי היא פרמטר חשוב?