• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

לישון בלי מיטה

רוניק

משתמש סולידי
הצטרף ב
18/3/17
הודעות
46
דירוג
45
לאחרונה אני חושבת על שטח הנדל"ן העצום שתופסת מיטה זוגית, "שטח מת" ברוב שעות היום.
שוקלת להחליף בשני מזרנים צבאיים על הרצפה שאפשר להרים בקלות ולשים אותם בצד במהלך היום, כמו במסורת השינה היפנית.
מישהו התנסה בנושא ויש לו המלצות?
 
גם אם כן, לא הייתי מתפשר על איכות המזרונים
 
הבעיה היא שאי אפשר להציב דברים קבועים בשטח הזה. בסופו של דבר צריך שטח של מזרון במשך כמה שעות ביום..
לדעתי הפתרון זה ארגז אחסון /מצעים מתחת למיטה.
 
האמת יש כל מיני קומבינות למיטות מתקפלות...

כרגע, אני תוהה מה המיטה הגדולה ביותר שפראקטי יהיה לשים בדירה... נראה לי 2*2...
 
היה שרשור ארוך בנושא. חפשי "בסיס מיטה" בפורום.
 
שני מזרנים צבאיים
מכיר את זה כל כך מקרוב שאין לך מושג... במשך 5 שנים תמימות ישנתי על מזרן ספוג פשוט במעונות, בעובי של 10 ס"מ בערך, על מיטת "סוכנות מברזל". אין לי מושג וגם לא רציתי לחשוב עליו בזמנו מה עבר על המזרנים הללו במשך השנים עד שאני הגעתי לנחור עליהם... אני מתכוון לסוג המזרנים הכי פשוט שישנו - 1 | 2 | 3 (אני כמעט בטוח שהם היו של פולירון, חלקם היו עשויים 2 שכבות ספוג, אחת לבנה ואחת משובצת כזו... אני העדפתי את הפשוט ביותר).
אז קודם כל - הגב שלי לא רק שלא סבל, אלא נהנה מאוד והיה אסיר תודה. הפשטות שבמזרונים הללו היא הנוחות וההתאמה שלהם. בלי על החארטות והעניינים. לא קשים מדי לא רכים מדי ובחיי שנוחים מאוד מאוד. לפחות לטעמי. אלו ששמעו שאני ישן עליהם נחרדו וקראו לי סגפן (לא חדש לי כבר). היות ואני באמת אדם של פשוט שחי בפשטות, הגוף שלי הודה לי על כך. לי היה מצויין ומעבר לכך והשינה הייתה איכותית ונעימה.
מזרנים שכאלו קל מאוד להוריד לרצפה, להרים למיטה ולהזיז הצידה ולהעמיד בין הארון לקיר וכו'... אבל זה לא מה שעשיתי, רק בחלק מהזמן כשאירחתי. המיטות במעונות היו מברזל וכבדות נורא, אז על מנת לחסוך מקום בחדר פשוט החלטתי להוציא מיטה אחת מבין השתיים, ואת כל שנות הלימודים ישנתי על מיטת יחיד שסידרה לי עוד מרחב מחיה בחדר הקטנטוש D:
בכל שנות המגורים הרבות במעונות הסידור הזה, של מזרן ספוג פשוט ומשומש על מיטת יחיד מברזל לא היה נראה לי מוזר ובאמת שלא היה חסר לי כלום. הוא היה נוח, פרקטי, מפנה מקום ונהנתי ממנו מאוד... אם היו מתלוננות, הן התרגלו מהר מאוד להתכרבל איתי כל הלילה וגם פה לא היו טענות כי אני מתקלח בלי נדר פחות או יותר כל יום ולפחות פעם בשבוע :$:>

אז כן, אני ממליץ מאוד. אם את רואה בזה פשטות שאת מחשיבה כערך בפני עצמו, אם את רואה בכך יתרונות של פינוי במרחב המחיה, אם את רואה בכך הסתפקות במועט שהיא הסוד לאושר לדעתי - בלי הרבה חוכמות תני לזה צ'אנס בכיף ואל תשימי לב לכל המלגלגים והנדהמים מ"ההתכלבות" למיניהם (אם הייתי מקבל חצי שקל על כל הפעמים שאמרו לי "מה אתה דפוק? מה אתה בצבא? איזה עולב" הייתי מקדים את הפרישה המוקדמת בלפחות 34 חודשים, 6 ימים, 43 שעות ו- 79 דקות).
 
הפתרון ה"סטנדרטי" לדירות קטנות הוא מיטת גלריה או (בסרטים אמריקאיים) מיטה שמתקפלת לתוך הקיר. אפשר גם ספה שנפתחת למיטה. אבל כל זה קצת סטודנטיאלי, לדעתי מיטה זה משהו רגשי אפילו יותר מבית על שמך... להגיע הביתה ולצנוח למיטה שלך זה דבר שלדעתי שווה את המטראז'. זה יכול להשתלם רק אם אתם חוסכים ככה חדר בדירה שלכם, אבל זה אומר שתשנו בסלון כנראה.
 
מעניין ביותר. מיטות הגלריה / מיטות הארון שמתקפלות לתוך הקיר הן יקרות מאוד, אז זה פחות הכיוון מבחינתי
אעשה כמה ניסויים בנושא ואעדכן אם היה משהו מעניין
 
חשבתי משום מה שהם יהיו יותר זולים
יותר זולים מ- 300 ש"ח בערך?... הגזמת.
מה מוכרים היום ב- 100 ש"ח בכלל?
נראה לי מחיר סביר למזרן פשוט.
 
כמה שיותר קרוב לאדמה, יותר טוב.
 
יותר זולים מ- 300 ש"ח בערך?... הגזמת.
מה מוכרים היום ב- 100 ש"ח בכלל?
נראה לי מחיר סביר למזרן פשוט.
גם לי זה נראה מחיר גבוה מידי למוצר שעלות הייצור שלו לדעתי שקלים בודדים. אני בטוח שניתן למצוא מוצר דומה/זהה שאינו ממותג במחיר זול יותר מ 300. השאלה - איפה?
 
שוקלת להחליף בשני מזרנים צבאיים על הרצפה שאפשר להרים בקלות ולשים אותם בצד במהלך היום, כמו במסורת השינה היפנית.
מישהו התנסה בנושא ויש לו המלצות?
אנחנו קנינו מיטה גבוהה עם הרבה שטח אחסון מתחתיה כך שהשטח אמנם לא מנוצל בצורה אופטימלית, אך גם לא מבוזבז לגמרי.
בארהב קשה מאוד להשיג מזרן ללא כימיקלים מעכבי בעירה. משרד הבריאות בארץ התנגד נחרצות להוספת כימיקלים מעכבי בעירה למזרנים אז העדפו מזרן ללא כימיקלים מעכבי בעירה. בסוף קנינו מזרן במילוי כותנה וצמר (צמר נחשב מעכב בעירה בתקנים האמריקאיים). מזרנים כאלו הם בדרך כלל יקרים מאוד, אבל את שלנו מצאנו ב etsy במחיר סביר יחסית.
 
Back
למעלה