יש הרבה פטפטת עכשיו על זה שהמודל Y החדשה שיוצאת מטקסס עם הטווח הרגיל של 280 מייל (450 קמ) היא בעלת סוללה של 50 kWh בלבד, לעומת 75 לדגם הרגיל (50% יותר).
אם כן זה מדהים, מראה את היעילות פורצת הגבולות של טסלה, ואת הפירות של ה-body casting וסוללות ה 4680 החדשות.
יש המון השלכות חיוביות לסוללה קטנה יותר, הרכב יותר זול לייצור (שוב, אומר שאפשר לקחת שולי רווח גבוהים יותר או להוריד מחיר, איך שטסלה תחליט), אפשר לייצר יותר רכבים עם אותה כמות סוללות, ובפרט זה גם אומר זמני טעינה מהירים יותר שזה משהו שלא חושבים עליו הרבה, אבל כולם רוצים סוללה כמה שיותר קטנה ורכב כמה שיותר יעיל.
ההאמר המפגר של GM יש לו סוללה של 210 kWh ששוקלת 1.3 טון. טון!!! איך איך אפשר להיות כל כך מפגרים.
לרפרנס - סוללה של טסלה שוקלת חצי טון, וזה הסוללה הקודמת. אם הירידה במשקל לינארית בירידה בקיבולת, זה סוללה של שליש טון.