• אזהרה: פורום זה מיועד להחלפת דעות בין משקיעים חובבים בנושאים תאורטיים בלבד. חל איסור מוחלט על מתן ייעוץ השקעות פרטי. אין לראות בדיונים בפורום בבחינת יעוץ השקעות או תחליף לייעוץ פיננסי מקצועי המותאם אישית וספציפית למשקיע תוך התחשבות בנתוניו, צרכיו המיוחדים והאחרים, מצבו הכספי, נסיבותיו ומטרותיו. אין להסתמך או לפעול על פי הנאמר בפורום ללא קבלת יעוץ מקצועי אישי מבעל הרישיון המתאים, וכל הנוהג אחרת עושה זאת על אחריותו בלבד. האחריות לאמור בכל הודעה היא על מחבר/ת ההודעה בלבד.
  • חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

טסלה

רוצה לבסס את זה עם עובדות?

אין צורך, כי "עד כמה שאני יודע" זה לא באמת טיעון שדורש ממני להתאמץ כדי להפריך.
יונדאי איוניק נמכר בקצב מסחרר בכל העולם והחברה מגדילה את הרווחיות שלה. אני מבין שאם כל העולם שלך זה טסלה ו GM זה נראה שאין לטסלה תחרות, אבל זו לא המציאות.
 
יש לך דוגמאות לשקרים לבעלי המניות?
מאוד תלוי במה אתה מגדיר כשקר.
אני ציינתי כאן את האירוע שבו הוצג הסמי והפיקאפ.
אי אפשר גם וגם וגם.
בהנחה שאילון באמת מהנדס ובאמת מסתובב בחברה 12 שעות ביום ויודע מה הולך שם אין ספק שהוא שיקר שם ביודעין.
בהמשך עלו כאן עוד דוגמאות לאירועים דומים בתחום הפאנלים ועוד.
מבחנתי גם ההצגה של טסלה כמכונית ביטחותית יותר בסדרי גודל מהמתחרות לאחרונה זה סוג של תעלול סטטסטי שגובל בשקר.
כאחד שעוקב מהצד ומחשיב את עצמו נטרלי לא התרשמתי בכלליות לטובה מהאמינות והשקיפות של אילון וטסלה.
 
בקצב מסחרר
מגדילה את הרווחיות שלה
זה סתם מילים.
כמה יונדאי הוציאה על מחקר פיתוח וייצור של ה-BEVs שלה? כמה הכנסות יש לה מה-BEVs?
בחברות הוותיקות זה יכול להיות טריקי למדי לבודד את העלויות הכוללות של ה-BEV, ויש להם כל אינטרס לתת מצג של רווחיות שמערבב את ההכנסות של הרכבים הרווחיים עם ההוצאות של הרכבים הלא רווחים.
 
מבחנתי גם ההצגה של טסלה כמכונית ביטחותית יותר בסדרי גודל מהמתחרות לאחרונה זה סוג של תעלול סטטסטי שגובל בשקר.
על מה אתה מדבר?

אלו נתונים של ה-NHTSA האמריקאי:
1654780340675.png
 
יש הבדל בין להיות טועה בהערכות זמנים, לבין לשקר.
והערכות העבר לא רלוונטיות יותר. יש יותר מ-100 אלף איש עם FSD beta, עולה בסדר גודל נוסף בימים אלו ממש.
 
על מה אתה מדבר?
זה לדוגמא(מהאתר של טסלה):
we recorded one crash for every 4.31 million miles driven in which drivers were using Autopilot technology (Autosteer and active safety features). For drivers who were not using Autopilot technology (no Autosteer and active safety features), we recorded one crash for every 1.59 million miles driven. By comparison, NHTSA’s most recent data shows that in the United States there is an automobile crash every 484,000 miles.

זה דיי שולי אבל נזכרתי בזה כי זה עלה פה בפורום ובמקרה אישתו של חבר שרכש ממש לאחרונה רכב מהם האלתה את זה גם לפני הקניה כשיקול חשוב "תראה מדובר ברכב בטוח בסדרי גודל" לעומת האחרים.
לי ברור שהם מערבבים מספרים ומשווים תפוחים לתפוזים.
לאחרים זה נראה מרשים מאוד והם מקבלים את זה כנתון.
מה שנאשר להם בראש זה שטסלה על אוטופילוט בטוח בסדרי גודל לעומת כול "האחרים".
אז נכון זה לא ממש שקר רק תעלול סטטיסטי......אישית אני לא אוהב את הסגנון הזה.
 
יש הבדל בין להיות טועה בהערכות זמנים, לבין לשקר.
והערכות העבר לא רלוונטיות יותר. יש יותר מ-100 אלף איש עם FSD beta, עולה בסדר גודל נוסף בימים אלו ממש.
כשהמנכ"ל "טועה" במשך שנים, הנחה סבירה שהוא משקר.
זה לא רק המשקיעים אגב, כמה אנשים קנו רכבי טסלה ב-2019 כי אילון הבטיח שיוכלו להרוויח עשרות אלפי דולרים בשנה עם רובוטקסי?
 
זה סתם מילים.
כמה יונדאי הוציאה על מחקר פיתוח וייצור של ה-BEVs שלה? כמה הכנסות יש לה מה-BEVs?
בחברות הוותיקות זה יכול להיות טריקי למדי לבודד את העלויות הכוללות של ה-BEV, ויש להם כל אינטרס לתת מצג של רווחיות שמערבב את ההכנסות של הרכבים הרווחיים עם ההוצאות של הרכבים הלא רווחים.

הרבה מילים כדי להגיד "אין לי מושג אם יונדאי מרוויחה כסף מהאיוניק אבל אני ממשיך לטעון שהיא מוכרת אותו בהפסד כי..."
 
הרבה מילים כדי להגיד "אין לי מושג אם יונדאי מרוויחה כסף מהאיוניק אבל אני ממשיך לטעון שהיא מוכרת אותו בהפסד כי..."
בדיוק אותה כמות מילים כמו להגיד ״אין לי מושג אם יונדאי מרוויחה כסף מהאיוניק אבל אני ממשיך לטעון שהיא מוכרת אותו ברווח כי...״
 
כשהמנכ"ל "טועה" במשך שנים, הנחה סבירה שהוא משקר.
לא זה לא. זה אומר שכאשר מנסים לפתור בעיה קשה באופן בלתי נתפס שאף אחד לא פתר עד כה, אז לפעמים טועים בהערכת הזמנים
 
ליצני אנטי טסלה. בעוד שהמניות שלכם (כל חברה בנאסדק נופלת בפי 2 יותר מטסלה) אני אגיע להגיב בעוד שנה לצחוק עלייכם אחרי שטסלה יהיו שוב ב1.2 טריליון אחרי שיאי מכירות אפילו בזמן אינפלציה.

בתור משקיע שיש לו 1000+ מניות טסלה אני חושב שזו מתנה משמיים שיש ככ הרבה בורות ופער ידע בהבנת ״טסלה״ מה שנותן לי בתור משקיע להמשיך לרכוש עוד מניות בזול ולהתעשר בעזרתכם

נב- סליחה על התגובה האמוציונלית, אבל חלק מהטיעונים פה נראים בעיניי כמו טיעוניו של כדור סגול ממוצע בטוויטר שמצדד במינימום 40. אין לי דרך אחרת מאשר להגיב לזה בתור ״פחחח״
ההבדל כאן כמובן הוא שמבחן הזבל יקבע ;)
 
נערך לאחרונה ב:
מה זה כדור סגול?

ראיתי ביטויים דומים בציוצים של הסולידית שמופיעים בדף הראשי של הפורום.
חיפוש ברשת הוביל אותי לזה:
"מוסיפים עיגול סגול לשם המשתמש בטוויטר.
סגול זה הצבע של המאבק המשותף היהודי-ערבי נגד האלימות וההסלמה ובעד שלום, שוויון וצדק חברתי."
 
יש הרבה פטפטת עכשיו על זה שהמודל Y החדשה שיוצאת מטקסס עם הטווח הרגיל של 280 מייל (450 קמ) היא בעלת סוללה של 50 kWh בלבד, לעומת 75 לדגם הרגיל (50% יותר).
אם כן זה מדהים, מראה את היעילות פורצת הגבולות של טסלה, ואת הפירות של ה-body casting וסוללות ה 4680 החדשות.
יש המון השלכות חיוביות לסוללה קטנה יותר, הרכב יותר זול לייצור (שוב, אומר שאפשר לקחת שולי רווח גבוהים יותר או להוריד מחיר, איך שטסלה תחליט), אפשר לייצר יותר רכבים עם אותה כמות סוללות, ובפרט זה גם אומר זמני טעינה מהירים יותר שזה משהו שלא חושבים עליו הרבה, אבל כולם רוצים סוללה כמה שיותר קטנה ורכב כמה שיותר יעיל.
ההאמר המפגר של GM יש לו סוללה של 210 kWh ששוקלת 1.3 טון. טון!!! איך איך אפשר להיות כל כך מפגרים.
לרפרנס - סוללה של טסלה שוקלת חצי טון, וזה הסוללה הקודמת. אם הירידה במשקל לינארית בירידה בקיבולת, זה סוללה של שליש טון.
 
נערך לאחרונה ב:

נושאים דומים

Back
למעלה