במקרה בו בית עסק מבטל שירות/לא מספק מוצר, אני מנסה להבין מתי בדיוק חברת האשראי באמצעותה התבצעה העסקה מחויבת להשיב כספים.
במקרה של עצירת תשלומים עתידיים - הכל ברור וחברת האשראי עוצרת אותם עם הודעת הלקוח.
במקרה ועסקה שבוצעה בתשלום אחד שכבר ירד, במקרים על עסקאות בארץ נתקלתי לא פעם בסירוב לזכות (לכאורה בהתאם לחוק). לעומת זאת, במקרה של טיסות שבוטלו - פעמים רבות חברת האשראי השיבה את מלוא הסכום ללקוחות, למרות שהתשלום כבר בוצע.
מישהו יודע מה הפער להתנהלות בין עסקאות בארץ לעסקאות תיירות בחו"ל?
במקרה של עצירת תשלומים עתידיים - הכל ברור וחברת האשראי עוצרת אותם עם הודעת הלקוח.
במקרה ועסקה שבוצעה בתשלום אחד שכבר ירד, במקרים על עסקאות בארץ נתקלתי לא פעם בסירוב לזכות (לכאורה בהתאם לחוק). לעומת זאת, במקרה של טיסות שבוטלו - פעמים רבות חברת האשראי השיבה את מלוא הסכום ללקוחות, למרות שהתשלום כבר בוצע.
מישהו יודע מה הפער להתנהלות בין עסקאות בארץ לעסקאות תיירות בחו"ל?