• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

איך "להגיע" לנשים צעירות (16-20)?

האם זה גרם לי להתלהב מכדורגל ולהפסיק להתעניין בבישול? לא.
לך לא, אבל הרבה מאד ילדים מרגישים שהם חייבים לאהוב כדורגל ולשחק כדורגל בהפסקות אחרת לא יהיו חלק מהחבר'ה בכיתה. כולל ילד מגה-גיק שאני מכירה שהלך לשיעורי כדורגל פרטיים כדי להפסיק להרגיש מחוץ לעניינים. והרבה מאד בנים בגילאים הצעירים מפסיקים להתעניין בבובות או לאהוב צבע ורוד כי צוחקים עליהם בכיתה. אני גם מכירה ילדה שאוהבת גיבורי על אבל מסתירה את זה כי הבנים בכיתה צוחקים עליה. אז אל תסיק מחוסר הרגישות שלך ללחץ חברתי שאחרים גם הם כמוך. גם אני אחת כזאת שלא אכפת לה מה חושבים עליה (אולי פשוט כי אף פעם לא הייתי מספיק טובה בלקרוא את הסימנים). אבל אני מכירה היטב כאלו שכן אכפת להם, כולל בני משפחה קרובים ביותר, ולמען האמת הם הרוב - אלו שלא אכפת להם הם המיעוט. ספציפית לגבי מתמטיקה - המחקרים מראים שלמידה בכיתות של בנות בלבד מגדילה את ההצלחה והמוטיבציה של בנות. אני לא בעד לימוד מופרד מגדרית, אבל עצם זה שזה מה שקורה מעיד שיש פה אלמנט חברתי מאד חזק שמשפיע.
אני גם מכירה מורה למתמטיקה שבבית הספר שבו היא מלמדת מעט מאד ילדות רצו להשתתף בקבוצת המצטיינים במתמטיקה. גם כמה שהצטרפו נשרו די מהר כי הרגישו במיעוט מול הבנים. ברגע שפתחו קבוצת מצטיינות לבנות בלבד - היא התמלאה. מאד קל להכחיש לחץ חברתי עקבי ולטעון שהוא לא קיים כשאתה לא זה שסופג אותו במשך חיים שלמים.
 
חושבת על עצמי בגילאים האלה.
סוג של קהל יעד של הבלוג, עובדת מגיל 10, חסכנית מגיל צעיר וסטודנטית למקצוע מדעי.

לא היה מעניין אותי הבלוג הזה. פרישה מרצון? בדיוק למדתי מקצוע שאהבתי ורק רציתי להתחיל לעבוד. השקעה? היו לי אולי 30 אלף שהורים שלי ניהלו בשבילי. תיאוריות פילוסופיות על שבירות? תעשו לי טובה יש לי שיעורי בית בחדו"א.
ומצד שני, עוד היה לי אינטרנט קווי וטלפון נייח אז זה היה די מזמן, ותרבות אחרת.

אפשרות שאני חושבת אליה היא פנייה לסוטודנטיות צעירות שלראשונה נתקלות בחיים מחוץ לבית. פוסטים על חיים בתקציב נמוך, בישול בכמויות בזול ובריא, קנייה בכמות ובניית מזווה (כי כשאין רכב והחנויות בסביבת הסטודנטים יקרנים), ניקיון בית (מודה שלא ידעתי איך מנקים ושותפתי לדירה לימדה אותי) רכישת רכב/ תחבורה ציבורית מבחינת עלות, רכישת מוצרים לכל החיים ולא תחלופה זולה (כאלה שאפשר לקבל מתנה מההורים).
מה שהיה (ועדיין האמת) מושך אותי הוא ההתנהלות בעלות נמוכה יותר ופחות הפרישה מרצון ותיק המניות בבנק.
 
בתור בן 25:
1. מציעים פה לכתוב בבלוג על חופשה בזול או דייטים בזול וכו' - "הסולידית" בעצמה לא נשמעת מהפוסטים שלה כמו מישהי שעושה דברים כמו חופשות של צעירים ודייטים אז זה לא ממש לעניין לכתוב מרחוק בלי לעשות את זה בעצמך. לא צריך לעשות מזה בלוג על דברים אחרים כדי למשוך קוראים נוספים כי זה מאבד מהמשמעות.

2. אני חושב שבצדק אין מה לבן 16-21 בלי עבודה רצינית מה לחשוב על חסכון ולהתעניין על רוב מה שכתוב בבלוג, גם אם הוא ממש חסכן הוא מקסימום ישיג 20 אלף שקל ואין מה להשקיע בסכום כזה. ולא צריך לחפור על נושא לא רלוונטי.
אם זה מישהו שעובד בהייטק מהבית אחרי הלימודים (כמו שאני הייתי) אז הוא גם יגיע לפה בלי פוסטים שמנסים להתחנף אילו..

3. דבר ש"הסולידית" כן מדברת עליו וכן יכולה לעניין איתו צעירים זה ענייני תזונה ובריאות.
לכתוב על העלויות הישירות והעקיפות של קולה, סיגריות, סמים, ג'אנק פוד - זה יכול לעניין צעירים כי זה רלוונטי אליהם וגם אל הסולידית.

4. עוד דבר שרלוונטי ל2 הצדדים זה בחירות קריירה ולימודים - אנשים מבזבזים עשור על לימודים ממש מיותרים, ובסוף ממלצרים. אפשר לכוון עם פוסט טוב למקצועות המועילים יותר להתחלת חיים סולידיים של חסכון אגרסיבי. עם מילות מפתח נכונות אפשר לגרום לSEO של הפוסט להגיע למי שמחפש/ת על אופציות ללימודים גבוהים.
 
פוסטים על חיים בתקציב נמוך, בישול בכמויות בזול ובריא, קנייה בכמות ובניית מזווה
+100 אחד הקשיים הכי גדולים של סטודנטים שהגיעו מתרבות שנעה בין "אמא מכינה" ל"קונים בחוץ" היא לאכול בריא ובזול. רצוי גם בלי בישול מסובך.
 
הרבה מאד בנים בגילאים הצעירים מפסיקים להתעניין בבובות או לאהוב צבע ורוד כי צוחקים עליהם בכיתה. אני גם מכירה ילדה שאוהבת גיבורי על אבל מסתירה את זה כי הבנים בכיתה צוחקים עליה.
לילדה חמודה ונבונה ביוטיוב יש אבחנות מאוד מדוייקות על המגדור של הצעצועים
 
@הסולידית נגעת כאן בנקודה רגישה
אז בלי להיכנס לזה יותר מידי
אני פשוט אסכם שקבוצת הנשים האלו, ילדות, בוגרות ונשים בנות 13-24
הן הכול מהכול
והן בעיקר מקבץ אנושי שלא באמת יודע להבין שהוא אינו יודע,
ובהחלט אינו משכיל ובקיא בעובדה שהוא יכול לבחור אחרת.
אז כדי להנגיש להם את התוכן,
אפשר ליצור תוכן איכותי ומשלבת בו תוכן ויראלי/צהוב או יותר נכון להיפך..
(הלא אליל הבנות ג'סטין ביבר גם הוא בעצמו כבר ביצע כמה וכמה השקעות עסקיות ונדלן)
אפשר לעשות משאל (או לשער/להסיק על סמך מחקר באינטרנט) על יעדים וחלומות של נשים בגילאים אלו
ולאחר מכן פורסת בפניהן את הדרך לכל אלו ומנקזת את זה לניהול כספים חכם מגיל צעיר.
בהגזמה: הייתי יוצרת קשר עם מנהלות קהילות, פורומים וקומונות מובילים של בנות (girls4u..וואטאבר)
ושואלת על שיתוף פעולה של תוכן.
זה יכול להיות סדרת פוסטים תחת כותרת "יומנה האישי של עשירה מתחילה" או "מעושרות: הגרסה שלי"
אם אשב ואתרכז ממש אמצא תשובות טובות יותר..אבל כרגע זה מה שיש לי
 
יש את הסרטונים ביוטיוב של Whats in my * bag
*ברקין, שאנל, לואי ויטון

אפשר להכניס את תיק ההשקעות לאופנה:)
 
הרבה מאד ילדים מרגישים שהם חייבים לאהוב כדורגל ולשחק כדורגל בהפסקות אחרת לא יהיו חלק מהחבר'ה בכיתה. כולל ילד מגה-גיק שאני מכירה שהלך לשיעורי כדורגל פרטיים כדי להפסיק להרגיש מחוץ לעניינים. והרבה מאד בנים בגילאים הצעירים מפסיקים להתעניין בבובות או לאהוב צבע ורוד כי צוחקים עליהם בכיתה. אני גם מכירה ילדה שאוהבת גיבורי על אבל מסתירה את זה כי הבנים בכיתה צוחקים עליה. אז אל תסיק מחוסר הרגישות שלך ללחץ חברתי שאחרים גם הם כמוך. גם אני אחת כזאת שלא אכפת לה מה חושבים עליה (אולי פשוט כי אף פעם לא הייתי מספיק טובה בלקרוא את הסימנים). אבל אני מכירה היטב כאלו שכן אכפת להם, כולל בני משפחה קרובים ביותר, ולמען האמת הם הרוב - אלו שלא אכפת להם הם המיעוט.
כן, אבל אני חושב שכבר עניתי על כך:
נ.ב. קריאה בבלוג זה דבר שאדם עושה עם עצמו, בפרטיות, בניגוד לכדורגל או ריקודי עם, ולכן קל יותר לצפצף על הלחץ החברתי.
 
אני חושב שערבבנו כאן בין דברים שונים. המסר שקיבלתי לא היה שגברים לא טובים בבישול, אלא שבישול לא יאה לגבר. זה מסר מאוד שונה לדעתי. אם אומרים לי שגברים לא טובים בבישול, אני יכול להגיד: "אבל אני דווקא כן טוב/אוהב את זה/אנסה בכל זאת". אם אומרים לי שבישול לא יאה לגבר, זה מבייש אותי ומפעיל עלי לחץ חברתי חזק. זה ממש-ממש לא אותו דבר.

הטענה שעלתה פה, לפחות בניסוח הגלוי שלה, הייתה שנשים לא טובות בחשיבה כמותית, ולא שחשיבה כמותית לא יאה לנשים. אבל התגובה הייתה כאילו נטענה או נרמזה הטענה השניה. אולי זה נובע מרגישות-יתר. אולי מבלבול. ואולי זו באמת הייתה הכוונה הסמויה של הדברים. אני לא יודע.
 
הראיתי לבחורה טינאייג'רית את השרשור וזה מה שהיא אומרת עם מעט עריכה שלי:
1. זה כבר לא באופנה לזלזל בנשים וביכולות המתמטיות שלהן, שובניזם זה טורן אוף..
2. סיפורי הצלחה והשראה של נשים צעירות שלאו דווקא יצאו לפרישה מוקדמת, אלא יותר הקימו עסק מצליח..
יש סיפורים כאלה על נערים פה ושם, אבל יהיה מאוד נחמד לשמוע על בנות שעשו זאת. לא ייתכן שאף אחת לא עשתה את זה... אחרי שיהיה כסף, יהיה מה לחסוך.
3. יש כמה בלוגריות ויוטיובריות שמתעסקות בטיפוח ואופנה, שמאוד מתאימים לקו הסולידי. טיפוח מסוג עשה זאת בעצמך (שמן קוקוס וחבריו), מלתחות קפסולה.. אולי אפשר לעשות שת"פ עם איזו אחת כזו.

אגב, חוץ מהשרשור הזה היא לא רצתה להמשיך לקרוא בבלוג, אבל לא היה לה חשק להסביר לי למה.
 
אותי זה לא עניין בכלל בגיל הזה כי לא הייתה לי מודעות לכסף. נדמה שרק אחרי ש"יוצאים לחיים" ולא נסמכים על אבאמא, רואים הכל בעיניים אחרות.
סגנון הכתיבה צריך גם להיות שונה.
 
גם אם רק יהיו מודעות לרעיון ש
כסף עושה כסף
זמן > כסף*

(*לא לכולן וזה בסדר)
זה הרבה. גם אם באותו רגע זה לא מתאים, אולי עוד כמה שנים יצטרכו וייזכרו בזה.


 
אם יהיו פוסטים מהסוג שהציע @Koby Paris אז אנחנו יכולים לשלוח את זה לילדים/אחים/אחיינים שלנו שבגילאים המדוברים ומשם זה יכול להתפשט הלאה.

איזה משפט מדוייק! כל הכבוד על התגובה המושקעת שלך, קובי. נראה לי שזה יהיה נהדר אם תכתוב פוסט או שניים בנושא.

+1
 
שאלה קשה. מכירה טינאייג׳רית בת 16. הנושאים האלו מאד רחוקים ממנה.
צריך לזכור שבעולם שטוף פרסומות לצרכנות, חלק קטן מהצעירים יתחבר לכוון הסולידי. כמו גם חלק קטן מאוד מהמבוגרים.

אולי שוה לחשוב איך מגיעים לחבר׳ה צעירים שגם היום לא שוחים עם הזרם.
מי שבמילא לא עסוק רוב היום בטיפוח והשואה חברתית יכול להתחבר יותר בקלות.
חושבת על קהילת המד״ב ששם יש הרבה בנות שיכולות אולי להתעניין בנושאים האלו.

ומכיוון אחר: אולי צעירים שמגיעים מבתים שבהם המצב הכלכלי קשה יתעניינו בחיסכון , יציאה מחובות והשקעות. כשאתה רואה מה ההשלכות , יכול להיות שיש מוטיבציה רבה יותר ללמוד מה כן נכון לעשות.

אולי אפשר לחשוב על תכנית של משחק השקעות שבו קבוצות משקיעות כסף וירטואלי בהשקעות שונות.
כשזה משהו קבוצתי עם תחרות בין צוותים, זה יכול להלהיב חבר׳ה צעירים. במיוחד אם הצוות המנצח מקבל את סכום הרווח שלו. אפשר שזה יהיה תרומה למטרה שנקבעה מראש.

לגבי הנושא המגדרי: הבחור שלי חוטף כאב ראש כשאני מתחילה לדבר איתו על השקעות וכסף.. אבל כנראה שזה לא המצב ברוב משקי הבית
 
נערך לאחרונה ב:
אם אומרים לי שגברים לא טובים בבישול, אני יכול להגיד: "אבל אני דווקא כן טוב/אוהב את זה/אנסה בכל זאת".
זה כי גדלת עם הערכה עצמית שמאפשרת לך לחשוב שאתה יכול להיות טוב בדברים גם אם אומרים לך שלא. אם כל הילדות שלך היית מקבל את המסר שאתה גרוע יותר בהכל, חוץ מכמה דברים לא חשובים כמו התאמת צבעים, לא בטוח שהיית אומר את זה.

הטענה שעלתה פה, לפחות בניסוח הגלוי שלה, הייתה שנשים לא טובות בחשיבה כמותית, ולא שחשיבה כמותית לא יאה לנשים. אבל התגובה הייתה כאילו נטענה או נרמזה הטענה השניה. אולי זה נובע מרגישות-יתר. אולי מבלבול. ואולי זו באמת הייתה הכוונה הסמויה של הדברים. אני לא יודע.
העניין הוא כזה: נניח שאת במקרה אישה, וכל החיים שלך קיבלת את המסר שנשים לא טובות בחשיבה כמותית (ובכלל, לא טובות בדברים חשובים). את עלולה להאמין שאת לא טובה בחשיבה כמותית. מכאן ועד למסקנה שלא כדאי לך לנסות, כי את תכשלי ותתבזי, המרחק די קצר. למעשה, כיון שחוץ מזה גם מלמדים נשים, יותר מאשר גברים, להיות תמיד "בסדר" ולא להסתכן, יש יותר סיכוי שאישה לא תעיז לנסות משהו שרמזו לה שהיא לא טובה בו מאשר שגבר לא ינסה.

מעבר לכך, כן יש מסר שמשהו "לא יאה" לאישה. המשהו הזה הוא לא דוקא חשיבה כמותית אלא להיות מצליחה, ובמיוחד להיות מצליחה יותר מהבנים שבסביבתה, ובמיוחד במשהו "נחשב", כמו מתמטיקה בימינו (זה בסדר להיות מצליחה בבחירת בגדים למשל, כי זה ממילא נחשב מטופש). אני קיבלתי יחס מאד שלילי בסביבה מסוימת שבה למדתי בגיל ההתבגרות: התחום נחשב גברי, היה מיעוט מאד קטן של נשים, ואני, אללי, גם הייתי מצליחה יותר מרוב הבנים שסביבי. כתוצאה מכך קיבלתי יחס מאד פוגע ומזלזל. למזלי מצאתי את הכמה בנים הנחמדים שיכולתי להתחבר איתם (בנות רלוונטיות לא היו שם). אחד הבנים המזלזלים פיתח בשלב מסוים מודעות, והודה בפני בפה מלא שהוא התנהג אלי רע כי היה קשה לו עם זה שאני בת שיותר טובה ממנו.

בנים מקבלים כל החיים את המסר שהם אמורים להיות יותר טובים מהבנות, ובנות מקבלות את המסר שאם לא יהיו פחות טובות מהבנים, הבנים לא ירצו להיות בקשר איתם. בגיל ההתבגרות כשהנושא הרומנטי חשוב מאד, זה משמעותי ומשפיע על הבחירות של חלק מהבנות. יש בהחלט בנות שלא רוצות להצליח, כי פוחדות שאז בנים לא יתעניינו בהן. מניסיוני האישי - הן גם די צודקות. בת מצליחה מעניינת די מעט גברים. רובם נרתעים מההצלחה שלה. לטעמי, הגברים שלא נרתעים הם ממילא המוצלחים יותר כבני זוג. אבל לא כל בת בגיל ההתבגרות רואה את זה.


הראיתי לבחורה טינאייג'רית את השרשור וזה מה שהיא אומרת עם מעט עריכה שלי:
1. זה כבר לא באופנה לזלזל בנשים וביכולות המתמטיות שלהן, שובניזם זה טורן אוף..
אני שמחה לשמוע. אצלי עוד אין מתבגרות אבל אני מקווה שאגלה כך גם כן.
ומקווה שכל מה שכתבתי למעלה יתגלה כמשהו של הדור הקודם (אני מאמינה שהמצב יותר טוב היום, אבל לא עד כדי כך שהבעיה לא קיימת, וגם השיפור הוא מוגבל לשכבות אוכלוסיה מסוימות).
 
שאלה ממש קשה...

התחושה המרכזית שלי בסוף התיכון/ גיוס לצה"ל היתה של רצון מאוד גדול להיות עצמאית. היה כל כך כיף להרוויח כסף בפעם הראשונה ולבזבז (כן!) על כל מה שבא לי... הייתי צריכה לקנות כמה קשקושים חסרי תועלת כדי להרגיש שאני יכולה לעשות מה שאני רוצה ולהוציא את זה מהמערכת (ואני יחסית חסכנית מטבעי). רק מאוחר יותר, אולי בשלב הלימודים כשעבדתי במיליון עבודות ושילמתי שכ"ל ושכר מינימום של משרה חלקית נראה פחות זוהר (כשגרים עם ההורים השדרוג מדמי כיס לעבודה בשכר הוא מאוד משמעותי), באה תחושה של אחריות לגורלי.
הראיתי כמה פוסטים לאחותי הקטנה והמשוחררת (המקפצה שלך לאזרחות), היא קצת התבאסה. כל החיים דוחפים אותה למקסם את היכולות שלה ולרדוף אחרי קריירה משמעותית ופתאום מציעים לה לגור בפריפריה, לא לבלות, לא לקנות כלום ולא ללכת לאוניברסיטה. יותר קל להגיד את זה אחרי שיש תואר, ובכלל זה מתואר כאפרורי ולא כיפי. אבל כשהיה לה סכום כסף להשקיע, היא באה לשאול אותי מה לעשות (לא מייעצת, לא ממליצה, רק מסבירה מה השיקולים שכדאי לשקול בבחירת המסלול).
בקיצור, המלצתי בשקל - תכווני לסטודנטיות או למשוחררות טריות ועזבי אותך מפוסטים על טיפוח ושופינג בזול. זה לא הייתרון היחסי של הבלוג הזה.
 
בקיצור, המלצתי בשקל - תכווני לסטודנטיות או למשוחררות טריות ועזבי אותך מפוסטים על טיפוח ושופינג בזול. זה לא הייתרון היחסי של הבלוג הזה.
זה מעניין כי @הסולידית כתבה כך:
שים בנות 13-24: 2.13% מכלל אוהדי הפייסבוק.
גברים בני 13-24: 7.2% מכלל אוהדי הפייסבוק.
והשאלה היא למה בכלל לעשות טווח גילאים משונה כזה? גם כך מדובר על כמות זניחה אבל אולי בגילאי 13-18 זה בכלל כמות אפסית ואין טעם לבזבז מחשבה על זה? אולי אפילו בגילאי צבא זה זניח ורוב האחוזים מתייחסים לבני 21-24?
ואם אני צודקת ומדובר על גילאי 21-24 אז כבר יש יותר בשר לפוסטים. אחרי צבא, תחילת עבודות, מעבר למגורים עצמאים, חיפוש עצמי בלימודים ועבודה.
*גם ככה מדובר על בערך 95% מהאוכלוסיה הזאת שכנראה לא מתעניינים בהשקעות, חירות וצניעות.
 
@בת העמק זו החלוקה של פייסבוק :)

@כולם - תודה רבה על האינפוט, אני אנסה אולי לעבד את זה לאיזהשהו פוסט.
 
מאד מעניין כל מה שכולם כתבו כאן על המאפיינים של החברה הצעירים גברים ונשים כאחד.
מה ששווה לנסות לפצח הוא באמת הפער ( פי שלושה צעירים מצעירות אם הבנתי נכון) שמתעניינים בתכנים שלך.
והאוכלוסייה שאת צריכה לכוון אליה לדעתי היא לא כלל הצעירות אלא האחוזים החסרים הללו של הצעירות שבהווייתן\ דרך חשיבתן טבען יפיקו את התועלת מהבלוג הזה גם בגילן הצעיר.
אלו הנערות שבעוד 15 שנה אם יחשפו לסולידית או ליורשת הרוחנית שלך יחשבו "חבל שלא נתקלתי בבלוג כזה לפני 15 שנה.

אני אגיד לך מה אני חושבת שנשים צעירות אלו צריכות לדעת .\ רלוונטי \עשוי לעניין אותן
עם חלק מהדברים הללו את כנראה לא תסכימי כי את ( חושבת שאת ) לא פמיניסטית
אבל בכל זאת אנסה.
כל מה שאני כותבת כאן הינו "אמת" סטטיסטית אז אל תטרידו אותי עם דוגמאות אישיות ... ( ציטוט של כותב מלמעלה ..)

1. הן צריכות לדעת שהסיכוי שלהן להגיע לעצמאות כלכלית בכוחות עצמן קטן משמעותית מהבחור שיושב לידן בכיתה. ( אלא אם... )
2. הן צריכות לדעת שאם הן יביאו ילדים לעולם מישהו יצטרך להוריד הילוך בקריירה והמישהו הזה ב95% מהמקרים יהיה הן. ( וכן כדאי לכן....)
3. הן צריכות להבין שאם הן לא יחתרו לעצמאות כלכלית מוקדם ככל שניתן ( יותר מוקדם מהגברים המקבילים להן ) מצבן שביר מאד. שוק התעסוקה יהיה פחות סלחני עבורן, גיל 30-40 הוא גיל בו מצופה מעובדים לפרוץ ולהתקדם וזה הגיל הכי מסובך עבור נשים לרוץ בו קדימה.. שלא לדבר על אחר כך..( לכן אסור לכן...)

לגבי מאפיינים כלליים של הבלוג שניתן להדגיש בפניה לצעירות וצעירים
- עד כמה אימוץ חלק מהתכנים כאן יכול לתרום לחופש בחירה \ניידות שעצמאות כלכלית מאפשרת ( האם ובמה לעבוד , איפה לגור טיולים בעולם..)
- האופן בו הבלוג ותכניו יכול לסייע להם לחשוב מחוץ לקופסה ולהתניות החברתיות( ובגיל שלהם זה באמת יותר דברים כמו -בילויים \ טיולים\תרבות \השכלה\זוגיות
- כמה זה הכי ...!!!!!!!!!!....פששש... חחחח.... בעולם לחיות חיים פשוטים פשוטים. בלי סיבוכים.. ......... עם טונה כסף בבנק.
 
אפשר לקבל השראה ורעיונות לנושאים מאתר אאוריקה.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
Body Solid בשנת 2037 גיל הפרישה עשוי להגיע ל-72 לגברים ו-70 לנשים פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 63
S עסקאות באשראי כדי להגיע למינימום חיוב / הטבות פרימיום צרכנות פיננסית 7
O האם הגיוני להגיע לתקרות ההפקדה לפני שעוסקים במסחר עצמאי? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
Y איך להגיע לעצמאות כלכלית? פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 32
S ערבי חברה - חשוב להגיע? אוף טופיק 4
F לדעתכם הביטקוין יוכל להגיע לסכומי עתק בעתיד ? אוף טופיק 1
ה מישהו יודע איך אפשר להגיע לDB שמדלן עובדים איתו ? נדל"ן 6
M שאלה לגבי מה עוד ניתן לעשות על מנת להגיע לפרישה מוקדמת. פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 73
ח להגיע למעמד שכר גבוה בעולם הפיננסי התפתחות אישית 5
ר באלו מוצרים פיננסים אפשר להגיע לחוב שעולה על ההשקעה? שוק ההון 15
M משכנתא:האם הבנק יתן להגיע להחזר חודשי של 40% ואף יותר מההכנסה החודשית הפנויה? נדל"ן 19
L 'אתה צריך להכיר חמישה אנשים כדי להגיע לאדם שאתה רוצה' מי מזהה מה מקור המשפט? אוף טופיק 2
י ש לי אוסף של ביטוח מנהלים וקופות אחרות. אני רוצה להגיע למצב אופטימלי של ניהול אישי / IRA במדדים, אב צרכנות פיננסית 6
C האם בישראל לא ניתן להגיע לחסכון בדמי ניהול ללא פעולות בשטח? שוק ההון 13
R האם ניתן להגיע לפרישה מוקדמת וגם ליהנות מהדרך? יומני מסע אישיים 52
F מה צריך ללמוד כדי להגיע לעצמאות פיננסית? פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 29
Y האם יש דרך מלאכותית כלשהי להגיע לחיוב מינימום באשראי צרכנות פיננסית 10
K איך כדאי להגיע ל- STRASBOURG ? אוף טופיק 11
CarpeDiem האם אנחנו מתחילים להגיע למצב שבו אג״ח ממשלתי עדיף על דירה? נדל"ן 6
M איך אצליח להגיע לפרישה מוקדמת? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 35
H מחפשת את הדרך הנכונה להתחיל את החיים בשביל להגיע לעצמאות כלכלית יומני מסע אישיים 49
L קורס מנעולנות, האם יש לנשים מקום? בעקבות פרסומות בפייסבוק אוף טופיק 15
Y קורסים לנשים בנושא השקעות התפתחות אישית 50
c881 למתכנתות/ כותבות קוד... כן, הפניה היא לנשים בלבד. אוף טופיק 33
שרון שאלה לנשים שכאן התפתחות אישית 113
chen15 מפגשי העצמה לנשים, מאותגרות כלכלית התפתחות אישית 48
D חשיבות המאזן האקטוארי בקרנות פנסיה "צעירות" צרכנות פיננסית 8

נושאים דומים

Back
למעלה