• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

איך "להגיע" לנשים צעירות (16-20)?

לכן - בקבוצת הגיל הזאת - כששני המינים חושבים בעיקר עם האיברים... הגיוני לחשוב שיותר בחורים יחשבו על תכנון כלכלי ארוך טווח מאשר נשים. בעוד מה שיותר סביר שנשים בגיל הזה יתעסקו בו הוא איך שהן נראות - שיא תקופת הפוריות, ה-זמן שהטבע הגדיר להיראות היפר-יפה כדי לתפוס בן זוג נחשק שיכול לספק הרבה משאבים...
תשמע, כתבת את הדבר המעליב הזה על נשים בגילך ונראה לך מאד לגיטימי להגדיר את זה בתור "התאוריה שלך". אחר-כך אתה נעלב בתורך כשכותבים:
לא יודע, נראה לי שעד אחרי שירות חובה אין כל כך קווי עניין משותפים בין הפורום הזה לחיים ממוצעים של אנשים.
באמת שכל אחד נפגע כשמספרים עליו בתור איזה כלל.
מההיכרות שלי את בני הגיל הצעיר, אני מזהה חיים בהווה ותכנון לעתיד די מיידי (צבא>עבודה מועדפת>טיול תרמילאים>פסיכומטרי>לימודים).
 
אני הייתי פועל כאיש מכירות ועושה מחקר שוק. כלומר לא מנסה למכור להן את המוצר (הבלוג) כמו שהוא אלא מנסה לעשות התאמות למוצר על מנת שייצר עניין ויהיה קרוב לעולמן ותחומי העניין בגיל הזה. וכשמגיעים לנקודה הזאת אפשר להוסיף מכירה נוספת של רעיונות נוספים.

בטח תגלי במהלך המחקר שיש מספר נישות בפלח שוק של קהל הצעירות האילו, אין שוק אחד של כל הנערות בטווח הגילים האילו. ובמקומות שונים בארץ יהיו תחומי עניין שונים.

אני הייתי מנסה לאתר את דפי הפייסבוק והפורומים הכי פופולריים לפלח השוק הזה , לשוטט בפורומים שמעניינים את הצעירות בפלח הגיל המדובר ומנסה לברר את תחומי העניין , נושאי השיחה ועוד ...ולאו דווקא בפורומים פמיניסטים...

בהכללה צעירים וצעירות בגיל הזה הם לא בשוק העבודה ועדיין לא חוו את מירוץ העכברים הרעיל אז קשה לדבר איתם על לנסות לצאת ממירוץ שהם לא נכנסו אליו.

מהקשבה לאחיינים המקסימים שלי ,הם עסוקים ברשתות חברתיות , בגרויות ,ושירות צבאי, כוכבי טלריאליטי , וכמובן טיפוח , מותגים , חיזורים ופיתויים , אהבות ראשונות וכו .וכמובן דיאטות.

הייתי מתחיל באי שלילת דרכם הצרכנית ושלילת הטיפוח וכו כי זה יהיה כישלון ידוע מראש, לעומת זאת את יכולה לכתוב פוסט על יתרונות הטיפוח הטבעי , הכנת מוצרי קוסמטיקה ביתיים , סכנת המרכיבים הכימיים במוצרי הטיפוח התעשייתיים , הצגת מחקרים שמראים שקרם לחות פשוט עושה את אותה עבודה שעושה קרם טיפוח של לוריאל או לנקום ועולה עשירית מהקרמים הממותגים.

בפנייה לגילים האילו הייתי מדבר על צרכנות בריאה וצרכנות נבונה יותר מאשר על שלילת הצרכנות.

גם בטווח הגילים הזה יש עניין גובר בעניין האקולוגי , אז אפשר לדבר בשבחי חנויות אופנה מיד שנייה וינטג׳ , שזה אגב מאוד באופנה בפריז ובלונדון , יש חנויות וינטג׳ בכל מקום עם הצלחה מסחררת. אפשר להעביר את המסר שאפשר להיות אופנתי ומטופח ואיקולוגי גם בתקציבים קטנים ואת החיסכון לנתב לטיול של אחרי הצבא. הרעיון הוא להרגיל להוציא פחות ולחסוך ...בגילים מאוחרים יותר החיסכון יהפוך להרגל וישרת מטרות אחרות.

אולי פוסט על מה כדאי לעשות בצבא , מקצוע שישרת אותן גם בעתיד .

אולי פוסט על מקצועות העתיד ומקצועות שעתידים להיעלם.

אולי פוסט על טיולים זולים אחרי הצבא עם טיפים קונקרטיים, מעין הכנה על להתרגל לחיות עם תקציב קטן ועדיין להינות מאוד.

אולי פוסט על תולדות המאבק הפמיניסטי , תרומתו לשיפור מעמד הנשים , שיכול להתחבר לערך החירות שהבלוג מנסה לקדם ,העצמה נשית , תעוזה וכו

פוסט על דיאטה וחשיבות הספורט לשמירה על הגזרה ולאוו דווקא בגלל חיסכון כספי , החיסכון הכספי במקרה הזה יהיה תוצר לוואי. אפשר לצרף כמה תפריטים פשוטים להכנה מבוססים על ירקות ופירות . לצאת נגד הפיצות וההמבורגרים והמשלוחים לא בגלל שזה יקר אלא בגלל שזה לא בריא ומשמין ! שוב החיסכון יהיה פה תוצר לוואי הכרחי מאימוץ אורח חיים זה גם מבלי להזכיר את חשיבות החיסכון. כדי שהצעירה שתתעניין ותאמץ את העניין ותסרב להזמין פיצות תוכל לספר לחבריה שזה בגלל הבריאות והגזרה ולא בגלל שהיא קמצנית .

בעניין הדיאטות והטיפוח אפשר גם לאפשר פוסטים אורחים.

ולמטופחות מדופלמות אפשר לכתוב פוסט על איך להפוך את הידע שלהן והתשוקה לטיפוח ולאופנה לבלוג מכניס או לערוץ יוטיוב ולצבור עוקבים והכנסה , או לעודד אותן לפתוח עסק קטן בתחום ואיך לעשות את זה אל מול הרשויות ...מס הכנסה , מעמ וכו .

וכמובן לקדם את הפוסטים האילו בפורומים השונים של הצעירות עם קישורים , זה ייצר סקרנות ויש סיכוי שהן יתחילו לקרוא גם פוסטים אחרים.

דרך אגב , למיטב הבנתי הבלוג מושך פחות נשים מגברים באופן כללי ולא רק בקרב הצעירות שאולי אצלהן זה הכי בולט.

הפוסטים בנושאים שהזכרתי יכולים לעודד טראפיק גדול יותר של נשים ולא רק של צעירות.

כל פילוסופיה באשר היא לא תשנה את טבע האדם , אנשים מתעסקים ביופי ואסתטיקה משחר ההסטוריה ,ותמיד משקיעים וישקיעו בטיפוח , חיזור ופיתוי. אפשר אולי להראות שאפשר לעשות את זה יותר זול ,יותר בריא ,ויותר אקולוגי.

הרעיון הוא לייצר פוסטים מזמינים שייצרו טראפיק ראשוני ומשם לקוות שהקורא החדש יחטט בשאר הפוסטים ויהפוך לקורא נלהב :lol:

דוגמאות לשמות לפוסטים :
סולידית ואופנתית
סולידית ומטופחת
סולידית ספורטיבית ותזונה נכונה
אסתטיקה וסולידיות ....
 
אני חושבת שההודעה של @Koby Paris פשוט נהדרת.

באופן אישי, עד שלא התחלתי להרוויח כסף - לא התעניינתי בכסף, וזה קרה רק בשלהי שנות העשרים שלי.
עד אז, פשוט חייתי (טוב! חייתי ממש טוב!) בלי להוציא כסף, ורוב הזמן בלי אינטרנט..
אז אני רק מדמיינת לעצמי איזו יעילה הייתי אם כל הידע בעולם היה נגיש לי בכף היד כמו היום.
 
לדעתי נשים צעירות בגילאים אלו ברובן ממוקדות בנושאים רלוונטיים לגילן, עדיין קשה להן לראות מעבר, בוודאי כשמדובר בתכנון לטווח הארוך.
 
גם ככה הבלוג לא נוגע במיינסטרים.
אז גם אם אחת מתוך 20 תמצא איזשהו עניין, זה משמשעותי. השאלה איך לחשוף אותן לתכנים.
 
השאלה איך לחשוף אותן לתכנים.
אם יהיו פוסטים מהסוג שהציע @Koby Paris אז אנחנו יכולים לשלוח את זה לילדים/אחים/אחיינים שלנו שבגילאים המדוברים ומשם זה יכול להתפשט הלאה.
כל פילוסופיה באשר היא לא תשנה את טבע האדם , אנשים מתעסקים ביופי ואסתטיקה משחר ההסטוריה ,ותמיד משקיעים וישקיעו בטיפוח , חיזור ופיתוי. אפשר אולי להראות שאפשר לעשות את זה יותר זול ,יותר בריא ,ויותר אקולוגי.
איזה משפט מדוייק! כל הכבוד על התגובה המושקעת שלך, קובי. נראה לי שזה יהיה נהדר אם תכתוב פוסט או שניים בנושא.
 
אהה , פשאווו , בסדר (נשימה לרווחה).
לפי כותרת השירשור כבר אמרתי לעצמי - די לאילו תהומות עוד יכול הפורום הזה להתדרדר :).
 
@בת העמק לטעמי זו טיפה השטחה של הנושאים המרכזיים, אבל אולי זה יכול לעבוד.
 
אז גם אם אחת מתוך 20 תמצא איזשהו עניין, זה משמשעותי. השאלה איך לחשוף אותן לתכנים.
אני יודע שהתכוונת לאחת מעשרים שתקרא. בכל זאת רציתי להביא את נתוני האהדה המוחלטים.
לדף הפייסבוק יש 14.6K אוהדים. מתוכם כ310 הן בנות בגילאים 13-24.
במדינת ישראל יש 751.8K בנות בטווח גילאים זה. כך כדי לזכות באהדה של בת אחת ממאה בישראל, הבלוג צריך להגדיל את הפופולריות שלו למגזר זה פי 25 (בערך).
 
אני הייתי פועל כאיש מכירות ועושה מחקר שוק. כלומר לא מנסה למכור להן את המוצר (הבלוג) כמו שהוא אלא מנסה לעשות התאמות למוצר על מנת שייצר עניין ויהיה קרוב לעולמן ותחומי העניין בגיל הזה. וכשמגיעים לנקודה הזאת אפשר להוסיף מכירה נוספת של רעיונות נוספים.
קובי, התגובה שלך נוספה ל Hall of Fame - פוסטים ותגובות נבחרות
http://www.hasolidit.com/kehila/threads/hall-of-fame-פוסטים-ותגובות-נבחרות.1713/#post-30001
 
יש כמה דפים ב-FB
https://www.facebook.com/frugallivingmom
https://www.facebook.com/frugalmomeh
https://www.facebook.com/thefrugalgirls
https://www.facebook.com/FamilyFriendlyFrugality/
https://www.facebook.com/MoneySavingMom/

לראות מה הפוסטים שהם מפרסמים ולברר מולם מה אחוז החשיפה שלהם לנשים.
ממבט ראשון, נראה שתצטרכי לתחזק בלוג נוסף "סולידית צעירה".

נ.ב.
מה אחוז החשיפה של MMM או ERE לנשים צעירות?
 
האמת שלנשים צעירות שמתעניינות בתחום זה בהחלט קשה.
אני זוכרת במובהק שיצאתי עם בחור כשהייתי בצבא, הוא הגיע אליי הביתה וראה בחדר שלי שלל ספרים של אבא עשיר אבא עני, תודעת השפע ודברים בסגנון. הוא אשכרה נזף בי שיש לי התעסקות מוגזמת עם כסף ומה לי ולדברים האלה ואיך אני כזאת שיטחית שאני מתעסקת רק בכסף. הוא כמובן מצידו התרברב בכך שהוא בתפקיד בצבא שיאפשר לו להשיג משרה טובה שמשלמת הרבה כסף כשהוא ישתחרר, אבל לאישה זה כנראה לא בסדר לרצות לשנות את המצב הכלכלי.

הגיל הזה הוא עדיין גיל של שינויים רבים וחוסר ביטחון עצמי, היום הייתי זורקת את אותו בחור בלי לחשוב פעמיים באותו רגע אבל בזמנו נשארתי איתו ודאגתי להעביר את הספרים לחדר אחר בבית. יש לחץ עצום לנשים לא להתעניין בתחום הכלכלי, זה תחום גברי ובכלל מה יש לך לחפש שם? זה מספרים וזה משעמם וזה מסוכן. כשהייתי מנסה לדבר עם חברות שלי בנושא נתקלתי בקיר אטום של באלוהים על איזה שטויות חושבת. עם הידידים שלי עוד היה אפשר לדבר על הנושא קצת אבל גם בביטול מסויים כי מה לך ולדברים הכבדים האלה. לקח לי שנים להתגבר על זה והיום כשאני מדברים עם אנשים על כך שאני משקיעה וחוסכת משבחים אותי על החשיבה לטווח ארוך שלי ועל כך שאני לוקחת אחריות ומתעניינת בנושאים הללו.

אז אם את שואלת למה? לדעתי לחץ חברתי הוא ללא ספק הסיבה.
 
לא מחייב בלוג נוסף , זה יכול להיות נושא בפורום ...
אני משער, אם כי לא יודע בוודאות, שהקהל הנחשף לפורום מצומצם עוד הרבה יותר מקהל המבקרים בבלוג.
והכוונה היא פה לאו דווקא למספר הביקורים הכולל (כי יש אנשים קבועים שחוזרים לפה), אלא מספר האנשים השונים שמגיעים לפורום לעומת הבלוג (@הסולידית, יש לך סטטיסטיקה כזאת?).
 
לא מחייב בלוג נוסף , זה יכול להיות נושא בפורום ...
אני חושב ואולי אני טועה כי רוב חברי הפורום הגיעו לכאן בגלל חשיפה מוקדמת לבלוג ולפייסבוק של @הסולידית .
ואם זה נכון יהיה צעד טוב לפתוח בלוג נוסף 'עדין' יותר עם סקס-אפיל לדור הצעיר.
 
לדעתי נשים צעירות בגילאים אלו ברובן ממוקדות בנושאים רלוונטיים לגילן, עדיין קשה להן לראות מעבר, בוודאי כשמדובר בתכנון לטווח הארוך.
זה בדיוק הענין , צריך להתחיל מפוסטים שרלוונטים לגילן ותחומי העניין שלהן, יהיה קצת קשה מכיוון שקבוצת גיל זאת היא לא הומוגנית. ובהמשך הן כבר יגיעו לבד לשאר הבלוג.
תחשוב כמו בשיווק ,לדוגמא הבנקים מציעים לצעירים חשבון עוש חינם ועוד צ'ופרים למרות שהם לא לקוחות רווחיים , וכל זאת בתקווה שהם יתרגלו לבנק וינהלו את כל חייהם הבוגרים דרך הבנק ...
גם חברות השיווק של מוצרי יוקרה דואגות תמיד לשווק מוצרים קטנים ומזכרות במחיר זול (יחסית D:) וכך הצעירה מתרגלת למותג ולאט לאט תקנה את השמלות ב 4000 יורו בחייה הבוגרים.
חברות מותגי היוקרה מציעים כיסויי ראש מוסלמיים לנשים כי רצו לפנות לפלח נשים זה . אותן נשים באות לקנות בהתחלה את כיסויי הראש ועל הדרך נחשפות לקולקציות האחרות וקונות מכל וכל.

הסולידית צריכה לאמץ קצת טכניקות מעולם השיווק והמכירות בלי למכור את נשמתה לשטן.

פוסטים על רכישת מקצועות בזמן השירות הצבאי שיועילו לעתיד, טיולים בתקציבים קטנים לאחרי הצבא , תזונה טיפוח ואופנה במחירים זולים יכולים לעניין קהל חדש ועדיין לא להוות ניגוד לתכלית הבלוג.

אחרי הכל , הרבה מהפורום מוקדש לצריכה פיננסית , זה אומר שאנחנו עדיין צורכים מוצרים פיננסיים ודמי ניהול רק מנסים לשלם פחות עמלות , על אותו משקל אפשר לפתוח פורום פה על צריכת אופנה, טיפוח ,תזונה נכונה ואסתטיקה . הרי ברור שרבים ימשיכו לצרוך מוצרים שקשורים בנושאים הללו רק שהסולידית יכולה להציע ולהראות שעדיין אפשר להיות מטופחת בריאה וכו בתקציב קטן , ואת זה גם ילדה בת 16 מבינה ותבין.להבין שוינטג' זה אופנתי ולא בגלל קמצנות ועוד ועוד בהמשך הם כבר יכנסו לשאר הרעיונות שמקדם הבלוג.
 
לדעתי כדאי לעשות את מה שקובי פריז הציע שזה לשווק להן דברים "קלים" יותר ואז הן יחשפו לשאר הרעיונות ויאמצו אותם וגם להשתמש בטכניקות מעולם השיווק והמכירות כדי למשוך אותן לבלוג
 
לדעתי כדאי לעשות את מה שקובי פריז הציע שזה לשווק להן דברים "קלים" יותר ואז הן יחשפו לשאר הרעיונות ויאמצו אותם וגם להשתמש בטכניקות מעולם השיווק והמכירות כדי למשוך אותן לבלוג
מה שנקרה 'סולידית לייט'.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
Body Solid בשנת 2037 גיל הפרישה עשוי להגיע ל-72 לגברים ו-70 לנשים פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 63
O האם הגיוני להגיע לתקרות ההפקדה לפני שעוסקים במסחר עצמאי? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
Y איך להגיע לעצמאות כלכלית? פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 32
S ערבי חברה - חשוב להגיע? אוף טופיק 4
F לדעתכם הביטקוין יוכל להגיע לסכומי עתק בעתיד ? אוף טופיק 1
ה מישהו יודע איך אפשר להגיע לDB שמדלן עובדים איתו ? נדל"ן 6
M שאלה לגבי מה עוד ניתן לעשות על מנת להגיע לפרישה מוקדמת. פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 73
ח להגיע למעמד שכר גבוה בעולם הפיננסי התפתחות אישית 5
ר באלו מוצרים פיננסים אפשר להגיע לחוב שעולה על ההשקעה? שוק ההון 15
M משכנתא:האם הבנק יתן להגיע להחזר חודשי של 40% ואף יותר מההכנסה החודשית הפנויה? נדל"ן 19
L 'אתה צריך להכיר חמישה אנשים כדי להגיע לאדם שאתה רוצה' מי מזהה מה מקור המשפט? אוף טופיק 2
י ש לי אוסף של ביטוח מנהלים וקופות אחרות. אני רוצה להגיע למצב אופטימלי של ניהול אישי / IRA במדדים, אב צרכנות פיננסית 6
C האם בישראל לא ניתן להגיע לחסכון בדמי ניהול ללא פעולות בשטח? שוק ההון 13
R האם ניתן להגיע לפרישה מוקדמת וגם ליהנות מהדרך? יומני מסע אישיים 52
F מה צריך ללמוד כדי להגיע לעצמאות פיננסית? פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 29
Y האם יש דרך מלאכותית כלשהי להגיע לחיוב מינימום באשראי צרכנות פיננסית 10
K איך כדאי להגיע ל- STRASBOURG ? אוף טופיק 11
CarpeDiem האם אנחנו מתחילים להגיע למצב שבו אג״ח ממשלתי עדיף על דירה? נדל"ן 6
M איך אצליח להגיע לפרישה מוקדמת? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 35
H מחפשת את הדרך הנכונה להתחיל את החיים בשביל להגיע לעצמאות כלכלית יומני מסע אישיים 49
L קורס מנעולנות, האם יש לנשים מקום? בעקבות פרסומות בפייסבוק אוף טופיק 15
Y קורסים לנשים בנושא השקעות התפתחות אישית 50
c881 למתכנתות/ כותבות קוד... כן, הפניה היא לנשים בלבד. אוף טופיק 33
שרון שאלה לנשים שכאן התפתחות אישית 113
chen15 מפגשי העצמה לנשים, מאותגרות כלכלית התפתחות אישית 48
D חשיבות המאזן האקטוארי בקרנות פנסיה "צעירות" צרכנות פיננסית 8

נושאים דומים

Back
למעלה