• אזהרה: פורום זה מיועד להחלפת דעות בין משקיעים חובבים בנושאים תאורטיים בלבד. חל איסור מוחלט על מתן ייעוץ השקעות פרטי. אין לראות בדיונים בפורום בבחינת יעוץ השקעות או תחליף לייעוץ פיננסי מקצועי המותאם אישית וספציפית למשקיע תוך התחשבות בנתוניו, צרכיו המיוחדים והאחרים, מצבו הכספי, נסיבותיו ומטרותיו. אין להסתמך או לפעול על פי הנאמר בפורום ללא קבלת יעוץ מקצועי אישי מבעל הרישיון המתאים, וכל הנוהג אחרת עושה זאת על אחריותו בלבד. האחריות לאמור בכל הודעה היא על מחבר/ת ההודעה בלבד.
  • חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

C2 Gateway: ברנד דיסקאונט חדש של Mexem ("אינטראקטיב ישראל") עם עמלות ברצפה

מעדכן מכאן:

דיבידעת הסיר את עמוד ה-"ברוקר מועדף" שלו (=קבוצת דיבידעת ב-"אינטראקטיב ישראל"), אך נראה שלינק ההצטרפות לקבוצה עדיין עובד אם חופרים קצת כדי למצוא אותו:
נכתב ע"י daat99:
עקב שינויים בתקנות של הרשות לניירות ערך נאלצתי להסיר את העמוד מהאתר.
אני בדיונים מול אינטראקטיב ישראל על מציאת פתרון אחר להמשך קיום ההטבות לחברי הקבוצה שמתיישב עם התקנות החדשות של הרשות לניירות ערך.
אם אתה לא מעוניין בהמתנה אז אתה יכול למצוא את הדף התקין עם הקישור לדף הרישום באמצעות שירותי ארכיון אינטרנטי כמו זה.
תרשום בתיבת הכתובת שבאתר את דף הבית של הבלוג שלי ושם תוכל למצוא תיעוד היסטורי של הבלוג מלפני שהסרתי את הקישור לעמוד הרלוונטי.
כשאתה מגיע לדף הרישום בשרתים של inter-il אז תעתיק את הכתובת שלו מהארכיון ותפתח אותו בלשונית חדשה בדפדפן שלך לפני שאתה מבצע את הרישום.
כמו שאורי שיער, C2G היא אכן יוזמה משותפת של Mexem ו-Collective2. ‏Collective2 מצרפים את כל הלקוחות החדשים שלהם באירופה ל-C2G אוטומטית, ופונים ללקוחות האירופאים הקיימים ומנסים להעביר אותם ל-C2G:
נכתב ע"י Collective2:
‎Yeah, it’s us. We are trying to expand C2 operations in Europe, and one of the ways we are doing so is to set up an introducing broker that “introduces for” Interactive Brokers. So if you got an email or a call from someone claiming to be at C2, about this matter, it’s legit.‎
‎All brand-new customers in Europe will get set up at C2Gateway automatically, but if you’re a a long-time customer, we are contacting you individually to ask you to link your account through the new introducer.‎
‎Again, this applies only to European customers that we have contacted. If you’re not in Europe, or you haven’t heard from us, you can ignore this.‎​
 
נערך לאחרונה ב:
מטריד כל הסיפור של חברות הקש האלה.
גם שסימנס ובוש זה אותה החברה זה מטריד אותך?
מה לגבי ביטוח ישיר וAIG ?
הידעת שמכעט כל מותגי משקפי השמש בעולם מיוצרים ע"י אותה החברה? (לוקאוסטיקה).
מה לגבי GAP וOLD NAVY ?
פרטנר ו012?
אופל ווקסהול? (ששניהם בבעלות GM בכלל).
 
גם שסימנס ובוש זה אותה החברה זה מטריד אותך?
מה לגבי ביטוח ישיר וAIG ?
הידעת שמכעט כל מותגי משקפי השמש בעולם מיוצרים ע"י אותה החברה? (לוקאוסטיקה).
מה לגבי GAP וOLD NAVY ?
פרטנר ו012?
אופל ווקסהול? (ששניהם בבעלות GM בכלל).
חכה שהוא יגלה כמה מותגים זה פרוקטר אנד גמבל...
 
שכחתי לציין שכשראיתי שכתובת המייל שלהם לא קיימת, ניסיתי גם את טופס ה"צור קשר" באתר.
עד כה דממה...

משהו אחר ששמתי לב אליו - בשונה מinter-il, נראה שתהליך ההרשמה פה מפנה ישירות להרשמה באתר IB (עם referral שמסמן שמגיעים מC2G).
אני תוהה אם זה מעיד על הבדל כלשהו מבחינת "סטטוס" החשבון לעומת ההרשמה דרך inter-il. ספציפית על אפשרות הניתוק מC2G בהמשך הדרך במקום הצורך בפתיחת חשבון IB חדש.

מישהו שנרשם לinter-il יודע לומר ממש בקצרה איך עובדת ההרשמה איתם? מעבירים להם טפסים והם פותחים את החשבון? או שאחרי הפניה הראשונית אליהם, מקבלים לינק הרשמה בIB כמו כאן?
 
מישהו שנרשם לinter-il יודע לומר ממש בקצרה איך עובדת ההרשמה איתם? מעבירים להם טפסים והם פותחים את החשבון? או שאחרי הפניה הראשונית אליהם, מקבלים לינק הרשמה בIB כמו כאן?

ההרשמה הייתה דרך האתר של IB, רק שאת ה"אימות" (רישיון נהיגה וחשבון חשמל) שלחתי לinter-il והם העלו לאתר בשבילי.
וכמובן שכל ההרשמה הייתה באנגלית, אז inter-il הכינו סוג של מדריך שמסביר מה יש לרשום בכל שדה.
 
נערך לאחרונה ב:
אז בכלל לא נשמע כמו היעד לשירות לקוחות :)
לא יודע איזו אופרציה אתה מדמיין.
מתיעודים כאן בפורום, שירות הלקוחות שלהם חסר ידע במקרה הטוב, ומזיק במקרים מועטים.

משכך עדיף מראש לפנות לבן אדם שתגיע אליו באסקלציה :)
 
לא יודע איזו אופרציה אתה מדמיין.
את התלונות הכלליות על MEXEM אני מכיר.
בגדול הייתי תחת ההנחה שאם הם טרחו להרים בראנד חדש דנדש במיוחד עבור שימוש של קהל המשקיעים בC2 - ושC2 ממש דוחפים לקוחות שלהם לעבוד דרכו, כולל כאלה שכבר עובדים ישירות עם IB - אז גם הקצו לשם כך מערך שירות קצת יותר סביר (אולי מטעם C2 עצמם) וגם איפשרו לאנשים לבצע ניתוק במידת הצורך.

אבל ברגע שאני רואה שהדרך היחידה שלי לקבל מענה כלשהו מהבראנד החדש הזה היא לפנות ישירות למנכ"ל, זה די זורק את ההנחות שלי לפח.
 
אבל ברגע שאני רואה שהדרך היחידה שלי לקבל מענה כלשהו מהבראנד החדש הזה היא לפנות ישירות למנכ"ל, זה די זורק את ההנחות שלי לפח.
ניהול רזה. מה הבעיה עם זה?
זה בערך המצב שהיה באינטרגמל לפני המיזוג עם מור בית השקעות.
היית יכול לדבר עם המנכ"ל במיילים...
 
ניהול רזה. מה הבעיה עם זה?
לא אמרתי שיש בזה בעיה, אמרתי שזה משפיע על ההנחות שלי. אני לא חושב ששירות עוד יותר רזה מהרגיל פתאום כן יאפשר לבצע מהם ניתוק מסודר ופשוט. אם מישהו חושב אחרת, לבריאות. בתכלס כל ההנחות שלי כאן הן מאד באוויר ואין לי שמץ של ניסיון קודם לא עם IB, לא עם MEXEM, ולא עם ברוקרים בכללי.

אבל לצורך העניין, גם על השירות של אינטרגמל שמעתי מספיק תלונות בזמנו. לדבר ישירות עם המנכ"ל זה נחמד, כשהוא זמין. כשהוא לא, פחות.
וזה גם לא כאילו שהמייל שלו הוא הכתובת הרשמית לשאלות בנוגע להרשמה (או בכלל), אז אני אישית לא מרגיש בנוח לפנות לשם בינתיים.
אם מישהו אחר מהסקרנים פה מכיר את המנכ"ל כאיש שירותי ואדיב שישמח לענות על השאלות שעלו כאן בשירשור - הוא מוזמן לנסות :)
 
למה שתניח את זה? המטרה שלהם היא לא לאפשר לך ניתוק קל, אלא הצטרפות קלה.
ברור לי שזאת לא המטרה, אבל מאחר והתעריפים במקרה הנ"ל הם יותר טובים מהתעריפים שאנחנו מכירים שMEXEM מציעים במסגרת inter-il, תהיתי אם יש עוד הבדלים לטובה - בין השאר, אפשרות לבצע ניתוק על פי בקשה במקום הקיר שלהבנתי inter-il מציבים, כמו שהבנתי שintroducing brokers אחרים של IB מאפשרים.

עוד משהו שגרם לי להניח שאולי יש סיכוי לזה - נראה שC2 הולכים לחייב את המשתמשים האירופאיים שלהם לקשר את חשבון הIB שלהם לC2G - אם הייתי לקוח C2 שמחייבים אותו לעשות משהו כזה, הייתי מצפה שיאפשרו לי להחזיר את חשבון הIB שלי למצבו הרגיל במידה ואפסיק להיות לקוח של C2.

במילים אחרות, היו כאן כל מיני דברים שגרמו לי להעז ולפנטז קצת שMEXEM, תחת הכובע הזה, יהיו עם פחות חסרונות מהרגיל.
בינתיים אני רק מתבדה, כי קיבלתי בסוף תשובה לפניה באתר :
If I sign up to IB through your website, with you acting as an intermediary, but in the future decide (for some reason or another) to work directly with IB - would it be possible to do that? Or would I need to open a new account directly with IB and then do
a stock transfer?
Unfortunately, we do not have a definitive answer to that question because it depends on a lot of factors. Some of the factors are related to Interactive Brokers' compliance and therefore we cannot promise you will be able to delink your account.

But, we can help you in the process of opening a new account and transferring your positions if necessary.

אגב הם טוענים שהם תיקנו את המייל הלא מתפקד, וגם סיפקו מייל לטיפול בחשבונות חדשים, אם מעניין מישהו:
newaccounts@c2gateway.com
(לא פוסל את האפשרות שכל המיילים האלה בסוף גם ככה מגיעים למנכ"ל)


לניתוק "קל" יש לך את המדריך הזה:
לא בטוח שהלינק הזה לוקח אותי למשהו רלוונטי, אבל אני אניח שהתכוונת למדריך שמסביר איך ליצור חשבון חדש ולהעביר אליו את הניירות? מכיר שהאופציה קיימת, אבל תסכים איתי שהיה מאד נחמד אם האופציה המובנית בIB, שinter-il לא מאפשרים, הייתה זמינה.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
G פדיחה של גיא ברנד וערוץ 13 בתכנית כלכלה אוף טופיק 0

נושאים דומים

Back
למעלה