• התוכן שלפניכם איננו ייעוץ פיננסי. הוא אולי נחזה ככזה, ואף נשמע ככזה, אבל למרבה הפלא, הוא איננו כזה, וממילא לא יכול להיחשב תחליף לייעוץ מטעם בעל הרישיון המתאים, לרבות ייעוץ מס, ייעוץ פנסיוני או ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם. מכאן שאין לראות בתכני הפורום המלצה לביצוע פעולות כלשהן בניירות ערך או בנכסים אחרים, וכל הסתמכות עליהם תהיה באחריות הקורא בלבד. האחריות לאמור בכל הודעה היא על מחברה בלבד ואין באמור בה כדי לשקף את דעותיה של בעלת האתר.
  • חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

תקריות צרכניות שהיו לכם

  • פותח הנושא פותח הנושא Myrath
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Myrath

משתמש רגיל
הצטרף ב
9/10/15
הודעות
903
דירוג
454
חשבתי לעצמי שאולי יהיה נחמד לפתוח שרשור כזה - אולי זה מטופש.

הרעיון הוא, בגדול, לשתף בשגיאות צרכניות שאתם מרגישים שלא הייתה לכם דרך (סבירה...) לוודא אותן טרם הרכישה.

לדוגמה, אני לאחרונה רכשתי מקלדת מוארת וגיליתי להפתעתי, שחלק מהמקלדות המוארות אינן באמת מאירות את המקלדת ומדובר למעשה בגימיק בלבד (לגיימרים I GUESS). מאז אני דואג תמיד לוודא שכתוב שישנה חריטת לייזר על האותיות בעברית/מוודא מול המוכר בכתב/מסתכל ביוטיוב (בד"כ עושה את כל השלושה :)).

דוגמה אחרת, שהיום כבר פחות אקטואלית כי אני מניח שכולם כבר מודעים לזה - כשרכשתי את המחשב הנייד שלי לפני כמה שנים נדהמתי לראות שאין כונן אופטי. באתר היה כתוב את זה במפרט, אבל כמו שאני לא בודק שיש מסך - לא עלה על דעתי לוודא שיש כונן אופטי... מאז אני תמיד בודק ומגלה שיש מחשבים שנמכרים במחירים שנושאים 5 ספרות, אבל אין להם חיבור לכבל רשת ודברים דומים. אז התגלית אולי לא אקטואלית, אבל בהחלט למדתי מזה לעבור על מפרט של כל דבר שאני קונה ולא לדלג, גם עם רכיבים שנראים לי מובנים מאליהם...
 
Back
למעלה