nicepo1
משתמש בכיר
- הצטרף ב
- 14/1/16
- הודעות
- 3,640
- דירוג
- 4,136
הפוך גוטה הפוךבעד כל מה שטוב ונגד כל מה שרע
הפוך גוטה הפוךבעד כל מה שטוב ונגד כל מה שרע
העולם כבר עבר את ה tipping point של מעבר לרכבים חשמליים. אין על זה מחלוקת כבר. השימוש בנפט וגז כנשק פוליטי כלכלי על ידי רוסיה הבהיר לאחרוני הספקנים שחייבים להגמל מדלקי מאובנים בחשיבות אסטרטגית. מחירי הדלק עוזרים להבהיר את זה גם לאחרוני הצרכנים.מחיר הדלק בשיא, אינסנטיב לרכוש טסלה?
אני נזכר שבמשבר הקורונה - טיעוני דובי טסלה היו שבעולם שחבית נפט עולה 20$ אין טעם לקנות טסלה
עכשיו לפי ההיגיון שלהם הם אמורים להיות יותר שוריים על טסלה ממני
מחיר הדלק בשיא, אינסנטיב לרכוש טסלה?
חחח לולבהחלט, ייקח לך רק שש שנים להחזיר את ההפרש במחיר בין טסלה לסדאן ICE.
בעוד 13 שנים אסור יהיה למכור יותר רכבי ICE ברחבי האיחוד האירופי, מה שאומר שכמעט כל יצרניות הרכבים בעולם ישקיעו בשנים הקרובות ב mass production של רכבים חשמליים.
אגב גם ב 650 מדובר בהערכת שווי מופרכת לגמרי לחברה של one trick pony (אוי, סליחה, לא שמתי לב לאלפי הרובוטקסי ששוטפים את הרחובות בכל העולם. אה, אופס, המנכל לא שיקר, הוא רק טעה בהערכת זמנים).
זה טיעון ממש משונה…אם הוא היה מופרך כבר היו מזמן יורדים עוד
אפשר לקחת את האמירה הזו לכמה כיוונים.גם בלי רובוטקסי בקצב הנוכחי הpe של טסלה יהיה מתחת ל30 בעוד שנה
טסלה כבר מייצרת סוללות גם בעצמה, בנוסף לאלו שהיא קונה, ויש הבדל גדול בין הסוללה עצמה ל-battery pack, זה לא פשוט עניין של להדביק אותם יחד.
קיים ופועל כבר היום אצל המתחרות...חולמות ומספרות סיפורים בעיקר, על דברים שאולי יהיו להן ב-2026. טסלה עושה היום.
העניין הוא שההבדלים בין המנועים הם לא מרחיקי לכת, תבחן את המנועים של המתחרים מול טסלה ותראה שיש יתרונות וחסרונות לכאן ולכאן אך הבסיס דומה ולא תמיד העיצובים וההנדסה של טסלה עדיפים. זה לא שהוא המנוע הכי טוב ומתקדם בפער. במודל S המהיר שמו מנוע נוסף (3 בסך הכל). לצרכן הממוצע זה לא משנה אם הרכב מאיץ למאה בשתי שניות, שלוש או שמונה..
מודה שלא צפיתי ב-4 שעות תוכן אבל מרפרוף קצר כן שמתי לב שהסרטונים אוהדים את טסלה יתר על המידה ולא בוחנים את המתחרות לכן נראה לי די מיותר.
אצל מי?קיים ופועל כבר היום אצל המתחרות...
מרחיקי לכת זה עניין סובייקטיבי. אבל טסלה מובילה. וקשה להתכווח עם המכונית הכי מהירה בעולם. לשים 2, 3, 4 מנועים זה משהו שגם חברות אחרות עושות והרכב שלהן הוא לא הכי מהיר בעולם.העניין הוא שההבדלים בין המנועים הם לא מרחיקי לכת
אתה לא חייב לצפות בהן, ואני מודע לזה שזה הרבה תוכן, אבל זה התוכן הכי רלוונטי אם אתה באמת רוצה להבין את הנושא. יש שם גם התייחסות לאיך חברות אחרות עובדות.מודה שלא צפיתי ב-4 שעות תוכן אבל מרפרוף קצר כן שמתי לב שהסרטונים אוהדים את טסלה יתר על המידה ולא בוחנים את המתחרות לכן נראה לי די מיותר.
חסוםTesla Autopilot and Other Driver-Assist Systems Linked to Hundreds of Crashes
The National Highway Traffic Safety Administration released data on 10 months of crashes involving cars with automated components. A few were fatal.www.nytimes.com
לא חסום, דורש רישום.חסום
אני קראתי ללא רישום.לא חסום, דורש רישום.
זה נכון אם מסתכלים על זה בתור תרגיל מתמטי. אבל העולם זה לא תרגיל מתמטי.תיכף כולם יבינו שאם נכס יורד ב50 אחוז ועולה אחר כך ב 50 אחוז עדיין מפסידים כסף.
אתה כמובן צודק ומה שכתבתי נכון לא רק לטסלה (גם למניות שאני בחרתי, למשל).זה נכון אם מסתכלים על זה בתור תרגיל מתמטי. אבל העולם זה לא תרגיל מתמטי.
נניח שנכס מסויים נסחר סביב שווי הוגן של $100.
בגלל פאניקה כלשהי בשוק שלא קשורה לנכס, השווי של כל הנכסים ירד בממוצע ב-50% כולל הנכס שלנו.
כאשר הפאיניקה חולפת והסכנה חלפה, שווי הנכס יחזור לשווי ההוגן הקודם שלו. זה לא שבגלל שהוא ירד 50% אז הוא צריך לעלות 50% או שזה קשה יותר לעלות 100%, זה רק שאלה של מה השווי ההוגן. ואם השווי ההוגן חוזר ל-100$ אז הנכס יעלה ב-100% חזרה לשווי הההוגן.
זה לא טענה לגבי מה השווי ההוגן של טסלה או ארקק רק הערה לגבי זה שאחוזים זה סתם תרגיל מתמטי, מה שקובע כמה נכס יעלה זה כמה אנשים חושבים שהוא שווה.
פותח הנושא | כותרת | פורום | תגובות | תאריך |
---|---|---|---|---|
I | מניית טסלה | שוק ההון | 2 | |
ב | דעת הפורום על המהלך של בינסנס עם מסחר של "טסלה" ? | השקעות אלטרנטיביות | 3 | |
ש | טסלה | שוק ההון | 2 |