adamshalev
מודרטור
- הצטרף ב
- 24/1/15
- הודעות
- 12,209
- דירוג
- 23,045
צודק. 1.3 טון בלבד.4.5 טון זה המשקל הכולל של כל ההאמר, יחד עם הסוללה.
צודק. 1.3 טון בלבד.4.5 טון זה המשקל הכולל של כל ההאמר, יחד עם הסוללה.
הספליט היה צפוי, אבל הצפי היה ל-1:10 או 1:20 אז די מאכזב האמת.הודיעו על 1:3 ספליט
נחמד
מה זה משנה באמת, תכלס במצב הנוכחי בשוק, זה לא ישפיע לחיובהספליט היה צפוי, אבל הצפי היה ל-1:10 או 1:20 אז די מאכזב האמת.
בקצרה:מה זה כדור סגול?
בטווח ארוך לא משנה. בטווח המיידי, כל קטליסט חיובי יתקבל בברכה.מה זה משנה באמת, תכלס במצב הנוכחי בשוק, זה לא ישפיע לחיוב
למה? אתה לא רוצה לקנות עוד?בטווח ארוך לא משנה. בטווח המיידי, כל קטליסט חיובי יתקבל בברכה.
תגיד את זה למניה של אמזון אחרי הספליט... אחסוך לך, ירדה 10%בטווח ארוך לא משנה. בטווח המיידי, כל קטליסט חיובי יתקבל בברכה.
אם ירד לאזור 600 שוב, או נמוך מזה, כנראה שאקנה עוד קצת, אבל:למה? אתה לא רוצה לקנות עוד?
סיכונים בטסלה?!ב. הגעתי די למכסימום שאני יכול באופן סביר לשים בטסלה מהתיק. אני חייב לשים חסם עליון על הסיכונים בתיק.
לא נמאס לך לתת תגובות עוקצניות על תגובות רציניות? איך זה אמור לעודד דיון נורמליסיכונים בטסלה?!
או שזה כמו הסיכונים בארק? שבמצב ״דובי״ זום תכפיל את מחירה רק פי7 ב4 שנים?
אסור להתבדח?לא נמאס לך לתת תגובות עוקצניות על תגובות רציניות? איך זה אמור לעודד דיון נורמלי
אפשר להתבדח, אבל רוב הדיון בנושא נעשה מאד לא נעים. אני מנסה לחזור לדיון ״נורמלי״ והעקיצות פשוט נמאסו.אסור להתבדח?
זה לא מבדר שהם כותבים שזה התרחיש הפסימי?
לא נמאס לי? זה לא שאני כותב פה רק תגובות עוקצניות. כתבתי הרבה מאוד בשרשור הזה ומדי פעם אני גם עוקץ. הכל ברוח טובה.
אבל תשמע, אתה הפכת להיות דפנסיבי לכל מה שאני כותב - בין אם זו עקיצה ובין אם זו תגובה רצינית. נראה לי שפשוט הפסקת להתיחס למה שאני כותב ורק לעובדה שאני הוא זה שכותב.
אין לי שום רצון לעצבן או לפגוע אז ברשותך אני אפרוש מהדיון בשלב זה.
סליחה. ממש לא היתה לי כוונה לעצבן. וגם אם אני ממש לא מבין את דעתך בנושאים הללו, אני עדיין רוכש לך כבוד רב. אז באמת שזה לא אישי…אפשר להתבדח, אבל רוב הדיון בנושא נעשה מאד לא נעים. אני מנסה לחזור לדיון ״נורמלי״ והעקיצות פשוט נמאסו.
אם כך, לפי המספרים שכתבת, הסוללה של gm עדיפה במונחים של קיבולת פר משקל.יש הרבה פטפטת עכשיו על זה שהמודל Y החדשה שיוצאת מטקסס עם הטווח הרגיל של 280 מייל (450 קמ) היא בעלת סוללה של 50 kWh בלבד, לעומת 75 לדגם הרגיל (50% יותר).
אם כן זה מדהים, מראה את היעילות פורצת הגבולות של טסלה, ואת הפירות של ה-body casting וסוללות ה 4680 החדשות.
יש המון השלכות חיוביות לסוללה קטנה יותר, הרכב יותר זול לייצור (שוב, אומר שאפשר לקחת שולי רווח גבוהים יותר או להוריד מחיר, איך שטסלה תחליט), אפשר לייצר יותר רכבים עם אותה כמות סוללות, ובפרט זה גם אומר זמני טעינה מהירים יותר שזה משהו שלא חושבים עליו הרבה, אבל כולם רוצים סוללה כמה שיותר קטנה ורכב כמה שיותר יעיל.
ההאמר המפגר של GM יש לו סוללה של 210 kWh ששוקלת 1.3 טון. טון!!! איך איך אפשר להיות כל כך מפגרים.
לרפרנס - סוללה של טסלה שוקלת חצי טון, וזה הסוללה הקודמת. אם הירידה במשקל לינארית בירידה בקיבולת, זה סוללה של שליש טון.
אוקי אז יש להם מפעל עם שם ג'יגה מפוצץ שהוא לפי טענות מהיר מאד... מה בנוגע לרכב עצמו: האם אתה חושב שהמנוע של טסלה עדיף על זה של VW לדוגמא? והשאסי? למה?לא יכול להסביר בקצרה. הם יותר טובים בהכל. you name it, they are better at it.
מדובר במשקל של כל ה-batter pack, שכולל עוד ״משקל״ שהוא לא רק הסוללות עצמן. אני לא יודע מה חלוקת המשקל בין הרכיבים, אבל סביר להניח שככל שסך הקיבולת גדולה יותר, המשקל ליחידת קיבולת נמוך יותר כי לא כל הרכיבים גדלים לינארית עם הקיבולת.אם כך, לפי המספרים שכתבת, הסוללה של gm עדיפה במונחים של קיבולת פר משקל.
לפחות המנוע של ה-plaid s הוא הכי מתקדם היום ככל שאני יודע. יש לך עוד מידע עליו כאן וכאן, וכמובן, זה המנוע שמניע את הרכב production הכי מהיר בעולם, המודל s plaid. הרכב הכי מהיר בעולם, לא הרכב החשמלי, פשוט הרכב.האם אתה חושב שהמנוע של טסלה עדיף על זה של VW לדוגמא? והשאסי? למה?
טסלה כבר מייצרת סוללות גם בעצמה, בנוסף לאלו שהיא קונה, ויש הבדל גדול בין הסוללה עצמה ל-battery pack, זה לא פשוט עניין של להדביק אותם יחד.והסוללה בכל מקרה בבסיסה מגיעה מיצרנים גדולים בתחום שמספקים לכמה חברות במקביל.. במקודם או במאוחר לכולם יהיה אותו דבר +/-.
חולמות ומספרות סיפורים בעיקר, על דברים שאולי יהיו להן ב-2026. טסלה עושה היום.מה גם שהרבה חברות היום פותחות מפעלי סוללות משל עצמן...
הדרך שבה טסלה עובדת מבפנים, היא שונה לחלוטין מאיך שחברות אחרות עובדות. אתה יכול להאזין לראיון עם ג׳ו ג׳סטיס כאן וכאן (יש עוד ברשת), וגם עוד מידע כאן וכאן. זה לא מעט תוכן, אבל אם אתה באמת רוצה להבין את ההבדל אלו נקודות התחלה מעולות.וגם לגבי המפעל עצמו, חוץ מהמהירות (שאני כמובן לא מזלזל בה), לא בטוח עובד בשיטות שונות מהותית מהמתחרים ואם אתה טוען שכן אשמח אם תציג את ההבדלים.
לחלוטין ההיפךמעניין אם הסייבר טראק באמת יראה אור אי פעם, בהתחשב בכך שפורד ו GM הולכים לשלוט על הסגמנט הזה בשנים הקרובות.
פותח הנושא | כותרת | פורום | תגובות | תאריך |
---|---|---|---|---|
I | מניית טסלה | שוק ההון | 2 | |
ב | דעת הפורום על המהלך של בינסנס עם מסחר של "טסלה" ? | השקעות אלטרנטיביות | 3 | |
ש | טסלה | שוק ההון | 2 |