• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

היזהרו ממוכרים נחמדים בחנויות

מדובר בבחור צעיר. תמים. חייל צעיר.
אני יכול להבין אותו.
כי זה לא חוכמה להיות חכם בדיעבד, כשיש לך כבר כמה שנות ניסיון מעליו.
אבל, גם אם זה קרה, לא להילחץ. תמיד יש מה לעשות.
מוציאים מכתב התראה לפני משפט (לא באמת, סתם בשביל האיום) ושולחים לבעל החנות.
מתלוננים בחברת האשראי.
מפרסמים בכלי תקשורת. היום לא חסר ערוצים תוכניות ודפים בפייסבוק שצמאים לסיפורים כאלה בשביל חומר לשידור.
לכן גם אם קרה - לא נורא. לא חרב העולם והכל בסדר.
כמובן שעדיף לא להיכנס לצרות כאלה מראש.
 
בושה למשטרה ולבתי המשפט, החנויות האלה עובדות ככה כבר לפחות עשור.
 
זוכר את המקום הבזוי הזה

לא זוכר כבר כמה פעמים ניגשה אליי איזה בלונדה וניסתה לעניין אותי בשטויות האלה כשרק עברתי דרך התחנה ורציתי לחזור הביתה עם הבק-פק הכבד שלי.
 
פראיירים* לא מתים, הם רק מתחלפים.

*גם אנשים זבל
 
וואלה לא להאמין.. אני זוכר בערך לפני עשור שניסו לעשות עליי משהו בסגנון באותו מקום.. פשוט הזייה שהם עדיין שם ועושים את זה ללא הפרעה.
 
מה החלק של חברת האשראי בכל זה?

אני מבין שהחייל נתן את כרטיס האשראי שלו, מה שהוא לא היה אמור לעשות, ובכל זאת.

נגיד שנתתי בחנות את כרטיס האשראי שלי כדי לקנות ב-50 שקלים, ואז דחפו לי עוד פריטים וחייבו לי את הכרטיס ב-500. האם אני לא יכול לפנות לחברת האשראי שתבטל את החיוב העודף בטענת מרמה?
 
כן. אני אכלתי בקפיטריה במקום העבודה שלי, וחייבו את כרטיס האשראי שלי בסכום גבוה יותר ממה שאני אמור לשלם.
פניתי לקפיטריה והם אמרו שלא ניתן לזכות אותי אלא שובר לארוחה הבאה, פניתי לחברת האשראי ומילאתי פרטים. בבירור של חברת האשראי זיכו אותי על כל הסכום (כיוון שבקפיטריה לא טרחו להחתים אותי על הקבלה).

ממה שנאמר לי בחברת האשראי כל עסקה בכל סכום מחייבת חתימה שלי על הקבלה כאישור שאני ביצעתי את העסקה. ברגע שחברת האשראי מבררת ובית העסק לא מצליח להמציא מסמך חתום שלי על ביצוע העסקה, מבחינתם החיוב לא תקין והם מזכים אותי.
 
מה החלק של חברת האשראי בכל זה?

אני מבין שהחייל נתן את כרטיס האשראי שלו, מה שהוא לא היה אמור לעשות, ובכל זאת.

נגיד שנתתי בחנות את כרטיס האשראי שלי כדי לקנות ב-50 שקלים, ואז דחפו לי עוד פריטים וחייבו לי את הכרטיס ב-500. האם אני לא יכול לפנות לחברת האשראי שתבטל את החיוב העודף בטענת מרמה?
אתה יכול לבטל עיסקה בגלל כשל תמורה מלא
(לא קיבלת את המוצר בכלל)
אתה יכול להכחיש עיסקה (לא ביצעת עיסקה ומישהוא גנב לך פרטים)
ב קרה הזה מתוארת עיסקה ברמאות אבל זה לא נופל בשום קטגוריה
מה שעושים שולחים מכתב בדואר רשום לבעל העסק
ודורשים ביטול העיסקה (תוך 14 יום)
בנוסף אם זו עיסקה שבוצעה במרמה ללא חתימה
אפשר לנסות לפנות בכתב לחברת כרטיסי האשראי
אם העיסקה דווחה כ "card not present"
כלומר עיסקת מכר מרחוק וזה לא הסיפור אז מדובר ברמאות של בית העסק מול חברת האשראי וזה יכול לדפוק את בית העסק ואולי לעצור את העסקה
ובנוסף תלונה במשטרה על רמאות + פתיחת דף בפייסבוק ...
 
במקרה של החנויות בתחנה מרכזית תל אביב, כל מי שיש לו קצת שכל ישר מבין מייד שמדובר בנוכלים
 
כן. אני אכלתי בקפיטריה במקום העבודה שלי, וחייבו את כרטיס האשראי שלי בסכום גבוה יותר ממה שאני אמור לשלם.
פניתי לקפיטריה והם אמרו שלא ניתן לזכות אותי אלא שובר לארוחה הבאה, פניתי לחברת האשראי ומילאתי פרטים. בבירור של חברת האשראי זיכו אותי על כל הסכום (כיוון שבקפיטריה לא טרחו להחתים אותי על הקבלה).

ממה שנאמר לי בחברת האשראי כל עסקה בכל סכום מחייבת חתימה שלי על הקבלה כאישור שאני ביצעתי את העסקה. ברגע שחברת האשראי מבררת ובית העסק לא מצליח להמציא מסמך חתום שלי על ביצוע העסקה, מבחינתם החיוב לא תקין והם מזכים אותי.
האם זה חייב להעשות בתקופת זמן של אותו חודש בו נעשה החיוב?
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
הסולידית היזהרו מהפקדות פרוסקפטיביות לקרן הפנסיה צרכנות פיננסית 16

נושאים דומים

Back
למעלה