• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

איך מתקנים פנצ'ר באופניים?

הכוונה לצמיג אופניים רגיל ופשוט שנוצר בו חור בגלל מסמר קטן.
 
2 אפשרויות
1 קונים קיט לתיקון פנצ'רים. הקיט כולל נייר זכוכית עדין שאיתו משייפים קלות את האזור מסביב לפנצ'ר, דבק מיוחד לגומי ועוד כמה פטצ'ים שנראים כמו פלסטר שמדביקים. כל זה נעשה על הפנימית לאחר שמסירים את הצמיג. לרוכבים מתמידים זו ערכה חיונית.כמובן לא לשכוח גם משאבה...
2 פאנצ'ר מאכר
 
אני תמיד הייתי מחזיק פנימית ישנה בבית (פשוט גומי) גוזר ממנה חתיכה.
במידה ואני לא יודע איפה החור ממלא באוויר ומכניס לדלי מים, מזהה מאיפה בורח האוויר ומסמן עם טוש.
מנקה את הפנימית ומחכה שתתייבש.
מדביק איפה שהחור את המלבן שגזרתי מהפנימית הישנה עם דבק מגע ונותן לזה להתייבש
ולבסוף מרכיב הכל חזרה.
 
במקרה חירום בשטח... 2 אזיקונים, משני צידי החור ולנפח.
 
תודה לכולם, מצאתי גם סרטונים ביו-טיוב, מחר אנסה ליישם...
 
בבית ההורים במשך תקופה ארוכה היו לנו כפות במטבח שהקצה של הידית שלהן היה מכופף. הסיבה: השתמשנו בהן בשביל להוציא את הפנימית המפונצ'רת מתוך הצמיג של האופניים. איך אתם מוציאים את הפנימית?
 
אני תמיד מחליף פנימית וזהו, לא מתעסק עם תיקון פנימיות. הסיבה היא שאני רוכב עם צמיגים ממוגנים ואוכל אולי פאנצ'ר בשנה אז בכל מקרה הפנימיות כבר ישנות ולא יזיק להם החלפה.

בקשר להוצאת פנימית - נראה לי שאתם מתבלבלים עם הוצאה\החזרה של הצמיג לג'אנט.. להוציא פנימית, אין בזה שום בעיה.. פשוט מושכים אותה.. כנ"ל להכניס אותה...
צמיגים לפעמים קשה להוריד או להחזיר, תלוי איזה צמיג עם איזה ג'אנט.
 
@daat99 שיטה שלמדתי עם אופנועי שטח.
להם יש לפעמים כמה וכמה פאנצ'רים בטיול.
מוציאים פנימית, מנפחים ומוצאים את הנקודה. עם 2 אזיקונים "מנטרלים" את הנקודה מהפנימית ומנפחים.
העיגול לא מושלם, אבל קרוב מאוד.
זה מתאים רק עד שמגיעים הביתה.

מעבר לכך באופניים אני עם Tubeless.
 
מציע לך לחרוש את groopy.co.il היה שם פעם שרשור למישהו שהכין חומר לבד מחומרי בניין איזה "קוקטייל" כל שהוא
 
עוד אפשרות, חדשנית משהו, ודורשת יכולת טכנית בעיקר לתחזוקה - לוותר על הפנימית ולשים צמיגי טיובלס.
 
בעיקרון אתה דוחף כף איפה שהשפה של הצמיג ואז עוד כף ואז עוד כף כאשר בין כף לכף יש מרווח של 5 ס"מ בערך. אחרי זה, אתה מכופף את אחת הכפות לכיוון מרכז הגלגל ואז את הבאה אחריה ואז עוד אחת. לרוב, באופניים אחרי שהוצאת 3 כפות אתה כבר יכול להמשיך ולהוציא את כל דופן הצמיג מהחישוק בעזרת היד.
אחרי זה, אתה תופס את הפנימית ומושך אותה החוצה עד שאתה מגיע לונטיל ומוציא אותו.
אתה מכניס את היד ועובר על כל החלק הפנימי של הצמיג כדי לוודא שאין שם משהו תקוע שעלול לקרוע את הפנימית החדשה.
לוקח פנימית חדשה, ממלא קצת אוויר, דוחף את הונטיל בחור של הונטיל ומלביש את הפנימית על החלק הפנימי של הצמיג.
עכשיו אתה עובר לחלק של הצמיג שנמצא מול הונטיל ומשם מתחיל לדחוף את הצמיג לתוך הגלגל.
כשאתה כבר לא מצליח לדחוף עם היד אתה לוקח שתי כפות, דוחף אחת פנימה וכמה ס"מ ממנה דוחף עוד אחת. מרים את הראשונה כלפי ההחלק החיצוני של הגלגל בזמן שאתה מחזיק את השנייה, אחרי זה אתה מרים את השנייה וחוזר חלילה עד שסיימת את כל הגלגל.
בסוף אתה ממלא אוויר, מקפיץ קצת את הצמיג כדי שיישב טוב על החישוק וסיימת.

אחרי שסיימת תזמין את הצמיג הזה
http://www.chainreactioncycles.com/il/en/schwalbe-marathon-plus-26-bike-tyre-smartguard/rp-prod24542
3 שנים אצל חברה שלי שבעבר היה לה כל חודש פאנצ'ר בגלל ריבוי הקוצים בקיבוץ. מאז, לא היה אפילו פאנצ'ר אחד.

נ.ב. באופנוע זה אותו הדבר רק קשה בערך פי 100.
 
נערך לאחרונה ב:
הסתדרת?... אני גר בתל אביב והסביבה, מוכן לעזור ולבוא להראות לך.
כבר החלפתי כמה תקרים באופני ההרים שלי, זה מאוד פשוט.
 
Back
למעלה