בעיקרון אתה דוחף כף איפה שהשפה של הצמיג ואז עוד כף ואז עוד כף כאשר בין כף לכף יש מרווח של 5 ס"מ בערך. אחרי זה, אתה מכופף את אחת הכפות לכיוון מרכז הגלגל ואז את הבאה אחריה ואז עוד אחת. לרוב, באופניים אחרי שהוצאת 3 כפות אתה כבר יכול להמשיך ולהוציא את כל דופן הצמיג מהחישוק בעזרת היד.
אחרי זה, אתה תופס את הפנימית ומושך אותה החוצה עד שאתה מגיע לונטיל ומוציא אותו.
אתה מכניס את היד ועובר על כל החלק הפנימי של הצמיג כדי לוודא שאין שם משהו תקוע שעלול לקרוע את הפנימית החדשה.
לוקח פנימית חדשה, ממלא קצת אוויר, דוחף את הונטיל בחור של הונטיל ומלביש את הפנימית על החלק הפנימי של הצמיג.
עכשיו אתה עובר לחלק של הצמיג שנמצא מול הונטיל ומשם מתחיל לדחוף את הצמיג לתוך הגלגל.
כשאתה כבר לא מצליח לדחוף עם היד אתה לוקח שתי כפות, דוחף אחת פנימה וכמה ס"מ ממנה דוחף עוד אחת. מרים את הראשונה כלפי ההחלק החיצוני של הגלגל בזמן שאתה מחזיק את השנייה, אחרי זה אתה מרים את השנייה וחוזר חלילה עד שסיימת את כל הגלגל.
בסוף אתה ממלא אוויר, מקפיץ קצת את הצמיג כדי שיישב טוב על החישוק וסיימת.
אחרי שסיימת תזמין את הצמיג הזה
http://www.chainreactioncycles.com/il/en/schwalbe-marathon-plus-26-bike-tyre-smartguard/rp-prod24542
3 שנים אצל חברה שלי שבעבר היה לה כל חודש פאנצ'ר בגלל ריבוי הקוצים בקיבוץ. מאז, לא היה אפילו פאנצ'ר אחד.
נ.ב. באופנוע זה אותו הדבר רק קשה בערך פי 100.