פתיחת תיק היא המוצא האחרון. ממליץ ליצור קשר עם המוכר ולהסביר לו שדמי הטיפול לא הגיוניים, ללא קשר למיסים. לדעתי שווה אפילו לשלוח חזרה למוכר ולשלם שוב על משלוח "קלאסי", כמובן שתלוי במשקל החבילה.
כמובן, כל זאת לאחר שמחר לא יסכימו לוותר על דמי הטיפול או לפחות לתת הנחה מאוד משמעותית. מומלץ לחפש על החברה, לקרוא על מקרים דומים (ויש המון) ולהזכיר זאת בפני הנציג של החברה בשיחת הטלפון מחר.
כמובן, כל זאת לאחר שמחר לא יסכימו לוותר על דמי הטיפול או לפחות לתת הנחה מאוד משמעותית. מומלץ לחפש על החברה, לקרוא על מקרים דומים (ויש המון) ולהזכיר זאת בפני הנציג של החברה בשיחת הטלפון מחר.