TheOneTech
משתמש רשום
- הצטרף ב
- 24/9/20
- הודעות
- 46
- דירוג
- 1
קניתי שפה תלת-מושבית מפתחת HOLMSUND לפני 4 שנים. לפני שנה משענת ימנית התחילה להתרופף. שלחתי חשבונית קנייה וסרטון שמתאר בעיה לשירות לקוחות ואמרו לי שמנהלת תיצור איתי קשר. היא יצרה איתי קשר, שאלה פרטים על בעיה ושלחה אליי איש שירות. הגיע איש שירות לאחר יומיים בערך, צילם משענת ואמר שיחזרו אליי. חזרה עלייה מנהלת וטענה שאין להם חלק המבוקש ותיאמה איתי בירור רפד.
עד היום עבר שבוע ועוד לא קיבלתי חיוג מרפד. אני תוהה אם כדאי להתעסק איתו כי זה לא נותן לי רושם טוב. השירות בארץ התדרדר עם שנים. אני לא יודע איך זה היום באיקאה ואני לא רוצה שיבוא חאפר ויהרוס לי משענת. אני הסתדרתי פחות או יותר בהצמדת שולחן מתקפל אל שפה. הפתרון לא אסתטי כזה ומקשה הנגשה למקום מסויים שאני צריך לפעמים.
יש מישהו בפורום שמימש פעם אחריות של איקאה על ריהוט?
תודה.
עד היום עבר שבוע ועוד לא קיבלתי חיוג מרפד. אני תוהה אם כדאי להתעסק איתו כי זה לא נותן לי רושם טוב. השירות בארץ התדרדר עם שנים. אני לא יודע איך זה היום באיקאה ואני לא רוצה שיבוא חאפר ויהרוס לי משענת. אני הסתדרתי פחות או יותר בהצמדת שולחן מתקפל אל שפה. הפתרון לא אסתטי כזה ומקשה הנגשה למקום מסויים שאני צריך לפעמים.
יש מישהו בפורום שמימש פעם אחריות של איקאה על ריהוט?
תודה.