• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

Entering position transfer information in IB

EnsilZah

משתמש רגיל
הצטרף ב
8/9/17
הודעות
421
דירוג
1,356
So as part of my never-ending saga of transferring my position to IB, after the position was finally transferred, the cost data failed to appear, of course it did.
So now, after Excellence claiming it was transferred with the stock, IB claiming they didn't get it, I'm left to enter it manually from a report I got from Execellence.

So my questions are (I understand none of the people answering are accountants or IB support people, I should consult with either or both of those, and this is just a request for opinions based on prior experience, so I'll spare you the need to write that disclaimer):


I assume that since Israeli brokers work in FIFO, for every sale I just remove stock from the beginning of the buy blocks, and add only the remaining blocks, is that correct?

Since I have a stock that has undergone a split, do I enter the post-split share amounts?

The form requires and acquisition date, the report I have has two columns,
'תאריך ערך' and 'תאריך קובע למס'', which one do I use?​
 
תחכה שבועיים, לפעמים זה עובר באיחור.
 
בארץ עובדים עם FIFO אכן.

מבחינת פיצול, אתה צריך להזין את הנתונים אחרי הפיצול.

אחרי שאתה מזין הכל תוציא דוח activity statement ותראה אם ה unrealized P&L נראה הגיוני (תשווה את זה לדוח לפני ולמה שאתה מצפה שהרווח יהיה על בסיס הכסף שהזרמת והתשואה של הנכס מאז).

קח בחשבון, שלא משנה מה תזין, אני לא רואה שום תרחיש שבו מישהו אי פעם יבדוק אותך. כמו ברוב ענייני המס, חובת הדיווח ותקינות הדיווח היא עליך, אבל זה פשוט לא נבדק.
מה שיקרה כאשר תגיע להגדת דוח זה שאתה תשלוף שוב את ה activity statement של שנת המס הרלוונטית, תסתכל על עמודת ה realized P&L, תכפיל בשער שקל-דולר ממוצע שנתי ותעתיק את התוצאה לדוח המס השנתי יחד עם הדף הרלוונטי מה-activity statement מצורף. אין נפש חיה ברשות המסים שתחשוב בכלל לבדוק אם העתקת את מחיר הרכישה נכון מאקסלנס ל-IB כי הם לא יודעים שבכלל הייתה העברה ומניחים שהדוחות שאתה מצרף מהברוקר הם אמינים.
 
אחרי שאתה מזין הכל תוציא דוח activity statement ותראה אם ה unrealized P&L נראה הגיוני (תשווה את זה לדוח לפני ולמה שאתה מצפה שהרווח יהיה על בסיס הכסף שהזרמת והתשואה של הנכס מאז).
Currently still showing the default price from the day they received the stock on, guess it might take time for the information to propagate or something.
 
יש במערכת שלהם אפשרות להזין ידנית (ע'י הלקוח) את השכבות ומחיר העלות של כל שכבה.
 

נושאים דומים

Back
למעלה