• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

תוסף אומגה 3 לטבעונים

אבל אני מאוד סקפטי לגבי מוסריות של צריכת בשר. עד עכשיו לא ראיתי אף טיעון משכנע מהצד הזה (וראיתי הרבה דיבייטים בנושא). אשמח לשנות את דעתי.
צריכת בשר בפני עצמה לדעתי לא נושאת שום בעיה מוסרית, הבעיה כמובן זה המקור לבשר הזה ומה נעשה בשביל להשיגו ואז בעצם הכוונה שלך במוסריות לגבי צריכת בשר שהגיע מתעשיית הבשר.
לפני גישת דרך בודהיסטית(שברוב המוחלט של הזמן חיים על תזונה טבעונית) אין שום פסול בלאכול חיה שמתה בטבע באופן רגיל(שלא בגלל הריגה של אדם) ואפילו יותר מזה אם חיה כן נרצחה על ידי אדם והציעו לנזירים בשר כזה הם צריכים לקבל את זה.
הבעיה כמובן נוצרת שיש עסקת חליפין(לרוב עם כסף) מה שיוצר מוטיבציה אצל האנשים להרוג בשביל לספק לך את המוצר וככה נקלעת לתעשיית הבשר שהיא כמובן הדבר הרחוק ביותר ממוסרית.
יש תעשיה של בשר(וביצים) אורגנים שהחיות מתות מוות טבעי ורוב החיים שלהן חופשיות בשדה גדול ומטופלות יותר טוב מהרבה כלבים וחתולים של העולם המערבי, כמובן שהתג מחיר של הבשר הזה בהתאם ואחוז האנשים שיכול(ורוצה) להרשות לעצמו להוציא 4 ספרות על מנת בשר לצהריים לא גדול, זה למה לדעתי העתיד שלנו חייב להיות מושקע בבשר "מעבדה" שכבר התחיל להמכר בסינגפור.
 
מסכים איתך 100%, הטענה כמובן אינה נגד המוסריות של אכילת בשר עצמו אלא התהליך שחיות עוברות עד שהבשר מגיע לצלחת שלנו.
 

נושאים דומים

Back
למעלה