• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

ראוטר

yoyoyo

משתמש סולידי
הצטרף ב
14/9/17
הודעות
29
דירוג
8
הצטרפתי לאחרונה לשירות האינטרנט של בזק, וקיבלתי את הראוטר הנפלא שלהם ("שנתיים חינם ואז דמי שכירות של 10 ש"ח לחודש").

עכשיו על בסיס יומי האינטרנט מתנתק לי, וחוזר רק לאחר שאני מכבה ומדליק את הראוטר (התחלתי להכנס להגדרות של הראוטר במקום, וזה מרגיש שזה גם פותר את הבעיה, למרות שאין לי דרך לדעת בוודאות). לפעמים אני אפילו מקבל עמוד של בזק שנקרא selfhelp שכתוב בו לעשות בדיוק את זה.

כמו כן, לאחר שנכנסתי להגדרות של הראוטר, ראיתי שמוגדר לי SSID בשם BezeqFree שמצד אחד לא נראה שמופעל, ומצד שני אינו ניתן לביטול או שינוי. קצת מדאיג אותי שיש עוד אנשים שיושבים לי על הרשת. האם לדעתכם זה המצב?

אני מתלבט אם להזמין ראוטר מסין ולהחליף את הראוטר הזה (אני גם ככה לא מתכנן לשלם עליו "שכירות" כשהזמן יבוא). אם זה יפתור את הצורך באיתחולים, או אם באמת זרים יכולים לשבת על אותו קו איתי, מבחינתי זה שווה את זה.

אבל האם זה באמת המצב? מישהו עשה מעבר דומה?
 
ראיתי שמוגדר לי SSID בשם BezeqFree שמצד אחד לא נראה שמופעל, ומצד שני אינו ניתן לביטול או שינוי.
כן, לבזק יש תוכנית שניתן להצטרף אליה "בזק חינם"
המשמעות היא שהם יורידו לך 10% מרוחב הפס ובתמורה תקבל גלישה חינם בעולם.
כיבוי/הדלקה שלהראוטר - זה כיפוג לא נכון של ספק האינטרנט שלך או בדרך כלל, אבל לא תמיד, זה עניין של הגדרות לא נכונות שברוב המקרים היא כתוצאה של newbee שמנסה לשנות כול מיני דברים בראוטר ללא ידע ממשי.
אם אתה מחובר ב 5 מגה אלחוטי לרואטר תעבור ל 2.4. 5 מגה עובד יציב עד 5 מטרים מהראוטר ללא קירות ו 2.4 יעבוד נהדר עד 20 מטרים גם אם זה בממ"ד.
אם אתה מחובר ל פרי בזק אז המשמעות היא שהסיגנל של הראוטר שלך חלש מאוד או שכרטיס הרשת האלחוטית שלך פקעקתה מתחבר לראוטר השכונתי. תחפש את שם הראוטר שלך ותתחבר אליו.
 
לא שיניתי כלום בראוטר חוץ מהסיסמא, כל השאר זה עבודה של הטכנאי של בזק, שלפחות נראה מאוד מקצועי.
מה זה "פקעקתה"? זה לא עובד על שני מחשבים, ועל נייד, אז אני מניח שזה לא כרטיסי הרשת.
זה הדף שאני מקבל (לפעמים), נראה שבזק יודעים מראש איזה בעיות הולכים לעשות. אני אנסה לברר איתם ביום ראשון.
X2aJM0Z.png
 
כן, זה הדף של בזק.
אם המנורה האדומה במודם דולקת אז זו בעיית תשתית באחריות בזק. שירות התמיכה של בזק עונים מהר ויאתרו את התקלה.
לתמיכה טכנית ניתן להתקשר גם בשבתות וחגים אלא אם אתה שומר שבת. אם זו בעיית ספק תוכן, כנראה שתקבל 404 או bad gatway שזה לא המיקרה.
 
Back
למעלה