או שלא יהיה לזה שוק בכלל ותתקע עם רכב שלא עובד (ראה ערך סמארטפונים שמתקלקלים כל כמה שנים)
קשה לי להאמין שרכבי בשווי עשרות אלפי שקלים יזרקו לפח
יכול להיות שתתפתח תעשיה שלמה סביב שיפוץ בטריות והחלפה אולי
אבל בהחלט לדעתי יהיה מענה
כך או כך תוחלת חיים של רכב בנזין היא 20 שנה בממוצע
ואם רכב חשמלי יחייה רק 10 שנים זה בהחלט יתבטא במחיר של הרכב
ואז יצרניות רכבי החשמל יתנו מענה לסוללות בשביל לא להפיל לעצמם את המחיר הרכבים החדשים
תוסיף מע"מ על הדלק ומיסוי נמוך יותר על רכב חשמלי, זה כבר הופך לחור תקציבי גדול.
אין שום סיבה שיהיה בעתיד מיסוי נמוך על רכב חשמלי, ככל הנראה בעוד 10 שנים כל הרכבים שימכרו יהיו חשמלים
נניח תוסיף מע"מ (למרות שתכלס אתה משלם את המעמ על החשמל שתטעין איתו) אז זה יהיה 20 אג זה עדין מאוד משתלם
אל תשכחו שההוצאות על רכבים חשמלים למדינה הם יותר זולים
אין זיהום אוויר לטפל בו, אין תחנות דלק מזהמות לטפל בהם
מעבר לזה שחוסכים גם הרבה כסף על השינוע של הדלק עצמו לתחנות דלק בקצה
וכן המדינה מרוויחה בסוף גם מהחשמל שנטעין איתו (בתצורה ישירה או עקיפה)
בכל מקרה לפחות על מהמע"מ הרי בטוח המדינה מרוויחה על כל קוט"ש שנטעין
מה שצריך לבטל זה את הבלו לתחבורה, ולהטיל מס נסועה על כל כלי הרכב
לא!!! אם משהו חיובי אחד בכל המהלך הכלכלי הזה
זה שעוזרים לזיהום אוויר ולהתחממות הגלובלית
יש בהחלט יתרון לתמרץ מעבר לרכבים חשמלים בדמוי מיסוי נמוך יותר
ולתמרץ גריטה של רכבים מזהמים בדימוי של השארת מיסוי גבוה עליהם