האזרח הקטן
משתמש בכיר
- הצטרף ב
- 5/3/21
- הודעות
- 11,438
- דירוג
- 13,208
למה אין ספק?וגם לזה יהיה בסוף פיתרון אין ספק
למה אין ספק?וגם לזה יהיה בסוף פיתרון אין ספק
במצב כזה עדיף שידאג לנשק מאשר לרישיון.תדאג לרישיון נשק
אתה כבר אמרת את זה מזמן..הלוואי ויהיו חיי נצח
כי המדע מתקדם אם הזמןלמה אין ספק?
לא לכל דבר יהיה פיתרון מדעי, בטח לא בטווח הזמן הסביר (נאמר מאתיים שנה).כי המדע מתקדם אם הזמן
או שיהיה פתרון או שלא נהיה פה
אחד מהשניים בטוח יתקיים
אני בכל זאת מהמר שהראשון יקרה קודם
השני בסוף בטוח יגיע אבל יש עוד זמן לדעתי
תעבור להמלצות הסולידית למינימליזם קיצוני כולל מקלחות קרות, תשמור על כל שקל, תחפש בהקדם עבודה כל עבודה שהיא, תתחיל להיות אופטימי הפסימיות שלך הגשימה את עצמה תן הזדמנות לאופטימיותלצורך הדיון 3 מיליון שח. אני משקיע הכול 100% במניות. באה ואחרי שפרשתי שנה עם ירידות של 60-70%, במצב כזה נותר לי נגיד מיליון שח. אם כבר פרשתי מה אני עושה , כל חודש אני מושך 1% מהסכום שיש לי בחסכון.
⌄
⌄
⌄
בעזרת השם, מפחד להגיע לשם.תעבור להמלצות הסולידית למינימליזם קיצוני כולל מקלחות קרות, תשמור על כל שקל, תחפש בהקדם עבודה כל עבודה שהיא, תתחיל להיות אופטימי הפסימיות שלך הגשימה את עצמה תן הזדמנות לאופטימיות![]()
נקודת אור, מסתבר שלאחר ירידות של 66% ערך הכסף שנשאר יהיה הרבה יותר גבוה.