• אזהרה: פורום זה מיועד להחלפת דעות בין משקיעים חובבים בנושאים תאורטיים בלבד. חל איסור מוחלט על מתן ייעוץ השקעות פרטי. אין לראות בדיונים בפורום בבחינת יעוץ השקעות או תחליף לייעוץ פיננסי מקצועי המותאם אישית וספציפית למשקיע תוך התחשבות בנתוניו, צרכיו המיוחדים והאחרים, מצבו הכספי, נסיבותיו ומטרותיו. אין להסתמך או לפעול על פי הנאמר בפורום ללא קבלת יעוץ מקצועי אישי מבעל הרישיון המתאים, וכל הנוהג אחרת עושה זאת על אחריותו בלבד. האחריות לאמור בכל הודעה היא על מחבר/ת ההודעה בלבד.
  • חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

לינק למודעה פרסומית למימון המונים של השקעות נדל"ן

אני גיגלתי קצת בזמנו אודות המיזם ונתקלתי בכמה תגובות מאוד לא אוהדות (בלשון המעטה) אודות אחד המייסדים.
לא חקרתי לעומק את הטענות בכדי להבין האם יש דברים בגו או שזה סתם זריקת רפש אבל זה הספיק לי בשביל לקבל רגליים קרות.

ככלל - כרגע השקעות בנדל"ן נראות לי (אישית) מסוכנות כשכולם מדברים על בועות בסביבת ריבית אפסית.
אבל כמו @adamshalev - אולי זה רק אני, ורק הוא :)
 
ממש לא רק אתם, גם אני.
רק מנסה להבין אם יש פה היגיון כלכלי, כי על פניו התוכנית העסקית נשמעת לאוזן הבלתי מזוינת שלי בת קיימא.
 
קראתי את הכתבה, ולא הצלחתי בשום אופן להבין מה חדשני בזה, מכיוון שלי זה נקרא בדיוק כמו קרן הגשמה (ג.נ. אני מושקעת בהגשמה). השם של אחד היזמים היה נראה לי מוכר והפלא ופלא הוא היה גם בהגשמה.
 
המודל אכן קיים כבר במקומות אחרים, אבל אין בכך שום דבר רע. על לא רואה שום דבר רע באופן עקרוני ומימון המוני יכול להיות מכשיר מעניין בתחום הנדל״ן שבהחלט מפשט את הליך גיוס ההון ויוצר מצבים של win-win ליזם, למשקיע, ולמנהל הפלטפורמה. כמו הרבה דברים אחרים בכל אפיק, גם מערכת זו יכולה להיות מנוצלת לרעה, וכאן המקום להיכנס לפרטים הקטנים: פרטי החוזה, מאפייני המערכת, בטחונות וחסמים בפני מעילות וכדומה. מבחינת רגולציה, בעיקר בישראל, הנושא בחיתוליו, אבל זה נראה לי כמו התפתחות בלתי נמנעת. בהחלט נשמע מעניין.
 
Back
למעלה