• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

תגובה אחרונה ע"י בוקר טוב אליהו

  1. ב

    חיבור טאבלט למקלדת (אורגנית)

    סלח לי שאני פונה להערה האגבית ולא לעיקרי הדברים אבל אי אפשר לקנות זרוע שתחזיק את הטאבלט על המקלדת? נגיד משהו כזה? (יש גם כאלו שיש להם תופסנים (clamps) בתחתית במקום מעמד).
  2. ב

    שיחה מוזרה בניוד לIRA

    מעדכן שחזרו אליי. כותב כאן את עיקרי הדברים: 1. ההחלטות בנוגע לניהול המוצר (כלומר קופת הגמל בניהול אישי), קבלת העמית למוצר והפעלת מגבלות בקבלה נתונה בידי החברה המנהלת. 2. *לאחר* אישור ההצטרפות של העמית למוצר ניתנת לו האופציה לבחור כיצד לנייד את נכסיו מקופת גמל בניהול אישי קודמת אשר הייתה ברשותו...
  3. ב

    שיחה מוזרה בניוד לIRA

    לא, אני שאלתי בוודאות את הסוכן שעמד להיפגש איתי. בהצלחה!
  4. ב

    היומן של אליהו

    שאלה טובה, לא פירטתי על כך - כיוון שהחלטתי שאני רוצה לעסוק בבחרת מניות בחלק מהתיק, הוספתי חלק מהתיק בכמה מניות ספציפיות (nio,gmhi,sbe), אותן מכרתי לאחר כמה זמן ברווח נאה במיוחד, הרגיש לי שעלו מספיק והגיע הזמן לפרוש בשיא. זו לא טעות כמו להשקיע באמצעות קופת גמל להשקעה, אך לתחושתי העלות של החזקת...
  5. ב

    שיחה מוזרה בניוד לIRA

    עדיין אין חדש, מחכה שיחזרו אליי בנושא. מפתיע שלך נציגה אמרה שכן אפשר להעביר, לא ברור לי העניין הזה.
  6. ב

    שיחה מוזרה בניוד לIRA

    אני פשוט לא מבין מה יוצא להם מזה שאני מעביר בשקלים... בכל אופן אבדוק את התהליך, יש באתר של המפקח אופציה להגשת תלונה או פניה, אני מניח שבמקרה שלי זה תלונה (על התנהלות בעייתית). Stay tuned.
  7. ב

    שיחה מוזרה בניוד לIRA

    מעדכן שהם מתעקשים שהממשק אינו נתמך וזו האפשרות היחידה, כששאלתי אם הם מודעים שזה בניגוד לתקנון אמרו לי בגדול ש"זה מה שאפשר כרגע". oh well... אז לפנות למפקח? מישהו התנסה בזה?
  8. ב

    שיחה מוזרה בניוד לIRA

    כיוון שככל הנראה אני נמצא באותה קבוצת הרכישה, לי אמרו בטלפון שאצטרך למכור את כל הניירות שלי בira הקיים ואת כל המזומן להמיר לשקלים. הטענה היא שהם "לא מסוגלים" לבצע את ההעברה... אני היחיד שנתקל בזה? זה לא נשמע מופרך? הייתי מצפה שניתן יהיה לנייד את הכל as is.
  9. ב

    קניית מניית CGRO (INVZ לעתיד) ב- 5% מהתיק

    ניתוח מעניין! חייב לומר שבתור מי שמתעניין בתחום, החזקתי את GMHI (שהתמזגה לLuminar) משער די נמוך ומחזיק כיום גם בCGRO ובCLA אני לא השתכנעתי שInnoviz עדיפים על Ouster, לכן מחזיק בשניהם משער יחסית נמוך (בערך 12.5). מה גם קיבלתי את הרושם שOuster מכוונים למגוון רחב יותר של תעשיות מאשר רק רכבים. בהצלחה!
  10. ב

    שירות נוראי - מה אפשר לעשות?

    אין דבר שמעצבן יותר ממלחמות התשה בירוקרטיות! אז הנה סיפור בשבילכם. אחרי קריאה ממושכת הצעתי לקרוב משפחה לשקול להעביר חלק מהחסכונות הפנסיונים וקרנות ההשתלמות שלו לניהול אישי. לאחר השוואה והתייעצות הוא החליט לפתוח את החשבון בחברה מסוימת (לעת עתה לא אנקוב בשמה). את הכספים העביר לשם לפני כמעט חצי...
  11. ב

    אבטחה באתרי בנקים, ביתי השקעות וכדומה בישראל

    מדבר על 2FA ומנגנוני אבטחה מתקדמים והכל טוב ויפה, אבל בלאומי אפילו את אורך הסיסמה מגבילים (מלמעלה) ל-12 תווים וללא סימנים מיוחדים. חייב להודות שזה מטריד אותי. מצרף את הגדרת דרישות הסיסמה לפי האתר של לאומי:
  12. ב

    תהייה לגבי TECH ETF'S

    לא מכיר את הפרסום, מוזמן לשתף כאן פרטים, מאמין שזה יוכל לתרום לדיון.
  13. ב

    תהייה לגבי TECH ETF'S

    אם אתה חושב להשקיע בקרנות ARK מתוך הנחה שהם ימשיכו לתת את התשואות הפנומנליות שהם נותנים בתקופה האחרונה, אני חושב ש-0.75% זה זניח לגמרי. האם הם ימשיכו או לא לתת את התשואה הנוכחית, איש אינו יודע. היתרון של ARKK הוא הפיזור. הקרנות של ARK מחזיקות מניות שסך הדיבידנדים שהן מחלקות נע בין ממש קצת לשום...
  14. ב

    מקום טוב באמצע

    אמנם הציטוט נדוש, אבל... אז אולי ״להבין כסף״ זו התחלה טובה, שיהיה הרבה בהצלחה! אשמח בעיקר לשמוע על המטרות שלך, לכשתבין בעצמך מה הן וגם למה אתה כאן בעצם.
  15. ב

    היומן של אליהו

    מזמן לא ביקרתי פה, הגיע הזמן לעדכן. מה עשיתי בחודשיים האחרונים: 1. למדתי יותר להשתמש ב-IB כמו שצריך. 2. חוויתי קצת יותר על בשרי ״מיני קריסה״ בשוק ההון והבנתי את תחושת האי נוחות שזה מייצר. 3. פתחתי קופת גמל בניהול אישי וקה״ש בניהול אישי. לקח לחברה חודשיים(!!) לפתוח לי את החשבון בבנק לאומי ולשייך...
Back
למעלה