adamshalev
מודרטור
- הצטרף ב
- 24/1/15
- הודעות
- 12,209
- דירוג
- 23,048
חברה קטנה שמייצרת רכבים חשמליים מיוחדים שהיא קוראית להם Fun Utility Vehicles, והטיקר של המניה בהתאם FUV.
שמתי עליה עין מכמה סיבות עיקריות:
- Ross Gerber מאד אוהב את החברה, את הרכבים שהם בונים ואת והבעלים של החברה. הוא מחזיק אותה בקרן שלו GK באחוז קטן (כ-0.8%), וככה הכרתי את החברה.
- Sandy Munro מייעץ לחברה כדי להביא אותם ל-mass production והם בונים מפעל יעודי לזה. מי שמכיר את מונרו יודע שהוא שם דבר בתעשיית הרכבים החשמליים, לעיתים מכונה expert of experts. החותמת שלו והתרומה שלו לחברה, הם ערכיים מאד.
- שווי השוק של החברה הוא פצפון 460 מיליון דולר. רק לשם השוואה, ריוויאן רוצה להנפיק בכ-60 מיליארד דולר, ולוסיד נסחרת בכ-60 מיליארד דולר, שתיהן מסרו רק מספר זעום של רכבים ללקוחות (ריוויאן כ-100+, לוסיד כמה עשרות). גם לארקימוטו אין כרגע יותר ממאה ומשהו רכבים שיוצרו, אבל הם פחות ממאית משווי השוק של החברות האחרות.
לא התעמקתי יותר מדי בחברה, וגם אין כל כך הרבה מידע עליהם כמו על החברות האחרות שיש עליהן הרבה יותר עניין.
הרכבים שהם מייצרים לא ״סטנדרטיים״, והשימושים שלהם הם בעיקר לשימושים מסחריים, ולא לרכב פרטי.
מה שבעיקר מושך אותי לחברה הזאת זה עד כמה קטנה היא במארקט קאפ, והמחשבה שאם הם מגיעים לאיזו שהיא סקאלה נורמלית של mass production ורווחיות, אז שוק הרכבים החשמליים הוא כה גדול שהם חייבים לקבל שווי שוק הרבה יותר גדול מ-400 מ״ד.
האם לדעתכם יש פה 10 bagger פוטנציאלי? אשמח לשמוע עוד מחשבות.
יש לי פוזיציה ישירה קטנה מאד בחברה עם cost basis של 10$.
שמתי עליה עין מכמה סיבות עיקריות:
- Ross Gerber מאד אוהב את החברה, את הרכבים שהם בונים ואת והבעלים של החברה. הוא מחזיק אותה בקרן שלו GK באחוז קטן (כ-0.8%), וככה הכרתי את החברה.
- Sandy Munro מייעץ לחברה כדי להביא אותם ל-mass production והם בונים מפעל יעודי לזה. מי שמכיר את מונרו יודע שהוא שם דבר בתעשיית הרכבים החשמליים, לעיתים מכונה expert of experts. החותמת שלו והתרומה שלו לחברה, הם ערכיים מאד.
- שווי השוק של החברה הוא פצפון 460 מיליון דולר. רק לשם השוואה, ריוויאן רוצה להנפיק בכ-60 מיליארד דולר, ולוסיד נסחרת בכ-60 מיליארד דולר, שתיהן מסרו רק מספר זעום של רכבים ללקוחות (ריוויאן כ-100+, לוסיד כמה עשרות). גם לארקימוטו אין כרגע יותר ממאה ומשהו רכבים שיוצרו, אבל הם פחות ממאית משווי השוק של החברות האחרות.
לא התעמקתי יותר מדי בחברה, וגם אין כל כך הרבה מידע עליהם כמו על החברות האחרות שיש עליהן הרבה יותר עניין.
הרכבים שהם מייצרים לא ״סטנדרטיים״, והשימושים שלהם הם בעיקר לשימושים מסחריים, ולא לרכב פרטי.
מה שבעיקר מושך אותי לחברה הזאת זה עד כמה קטנה היא במארקט קאפ, והמחשבה שאם הם מגיעים לאיזו שהיא סקאלה נורמלית של mass production ורווחיות, אז שוק הרכבים החשמליים הוא כה גדול שהם חייבים לקבל שווי שוק הרבה יותר גדול מ-400 מ״ד.
האם לדעתכם יש פה 10 bagger פוטנציאלי? אשמח לשמוע עוד מחשבות.
יש לי פוזיציה ישירה קטנה מאד בחברה עם cost basis של 10$.