• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

מאגר של חברות נטולות שירות לקוחות, לטובת הימנעות לקוחות עתידיים

  • פותח הנושא Deleted member 13651
  • פורסם בתאריך
D

Deleted member 13651

אתם בטח שואלים את עצמכם "מה הוא רוצה מאיתנו עם הכותרת הזו", ואני אסביר.

אני מזמין הרבה מחו"ל. אמזון, עלי אקספרס, אני מעדיף לממן עסקים זרים בחו"ל שיודעים לכבד אותי כלקוח ולהעניק לי שירות לקוחות טוב (ולרוב, גם מחיר טוב יותר מבארץ), מאשר לשרת חנויות ישראליות.

ב-5 השנים האחרונות ניכר שמתפתחת נורמה חדשה בישראל, "שירות לקוחות בוואטסאפ או במייל". לאחרונה, הנורמה הפכה להיות "שירות לקוחות בוואטסאפ". אין כמעט אחד שלא נתקל בזה: תשלח הודעה לחברה, תמתין בין 3-7 ימי עסקים, ותקבל מענה - בוואטסאפ בלבד. חלק מהחברות הואילו בטובן להקים מוקדים טלפוניים שמיועדים ללקוחות עם מוגבלות בלבד, בשל חוקי הנגישות, אבל אחרות גם מזה מתעלמות, ומה אכפת להן - שלח וואטסאפ, תעבור איזשהו בוט ארוך-ארוך, ועוד 3 ימי עסקים (אולי) תקבל מענה.

זה קורה לי עם כמעט כל חברה. מחברת השליחויות שאמורה לספק לי את ההזמנה, דרך חדר הכושר, ועד אפילו לחברות שאצלן אני קונה בארץ ושמיועדות בעיקר ל"צעירים" - כמו חנויות חשמל ואלקטרוניקה. החברות היחידות שלא עושות כזה דבר הן חברות שמתעסקות גם עם לקוחות "מבוגרים", שרגילים למענה הטלפוני הישן והטוב או שאינם מסוגלים לעבוד עם וואטסאפ, ולכן מתוך התחשבות בהם משאירות את המענה הטלפוני, אך אם כל המבוגרים בארץ היו מתים מחר בבוקר, הן היו סוגרות את המענה הטלפוני ועוברות לספק מענה בבוטים בוואטסאפ.

עכשיו תגידו, "אבל מה, תחרים כל חברה שלא נותנת שירות לקוחות? אז עם מי כן תעבוד?". זו שאלה טובה. אבל הבנתי שהדרך היחידה לגרום לחברה שיהיה לה אכפת ממך, זה לפגוע לה בכיס. או להיגרר איתה לדיונים בבית משפט שנים על גבי שנים ובעלות מטורפת של כסף בשביל אירוע שהיה יכול להיפתר ב-15 דקות, אם רק היה להם אכפת. למה אמזון מסוגלת לספק לי שירות לקוחות הולם שזמין לי 24/7 ופותר לי כל בעיה ומתחשב בכל צורך שלי אבל 10 חברות שליחויות שמתחרות אחת בשנייה, כולן כולל כולן, מתנהלות בדיוק אותו דבר? הרי לפחות אחת מהן הייתה יכולה לומר - "אוקיי, המתחרים שלי כולם גרועים, ואני רוצה תמריץ שיעבדו איתי - אז אני אתן שירות לקוחות בסיסי", ואני מדגיש בסיסי - אפילו לא שירות לקוחות יוצא מן הכלל - רק מענה טלפוני נורמלי מבן אדם ולא מבוט, ולא בעוד שלושה ימי עסקים אלא עכשיו.

וחברות השליחויות כאמור הן עוד הפחות גרוע בכל הסיפור: חדר כושר. אני משלם לחדר כושר ממיטב כספי, ואני לא יכול לשלוח הודעת ביטול דרך האימייל, אלא רק דרך הוואטסאפ, להמתין שלושה ימי עסקים בשביל שמישהו יקרא את הוואטסאפ שלי, ואם הוא לא קרא (מכל סיבה שהיא) אני אפילו לא מקבל עדכון שהוואטסאפ לא נקרא - אני עדיין צריך לחכות, ורק אחרי 3 ימי עסקים לשלוח הודעה שוב. בסניף לא יבטלו לי את המנוי לבקשתי, אלא ישלחו אותי - כן כן - לוואטסאפ. גם לא יענו לי לטלפון, אלא אם אני מצטרף חדש.

ועל חנויות אלקטרוניקה וחנויות אחרות ונותני שירות אחרים עדיף שבכלל לא אתחיל לדבר, מה קורה כשאני קונה טלפון שיש לו אחריות אבל יש לו תקלה, ובסניף מסרבים לטפל, ואין עם מי לדבר... אז לפעמים אני מתקשר לקו לבעלי מוגבלויות כי מי ידע אם באמת יש לי מוגבלות ראייה ואני לא יכול לכתוב, רק שיענה לי בן אדם בשר ודם.

למה אין שום מאגר כזה שמזהיר לקוחות פוטנציאליים של אותן חברות, ובעלי עסקים עם שירות מצויין כמו אמזון שידעו לא לעבוד עם אותן חברות, רק כדי למנוע את התסכול של הלקוח הבא? למה אני צריך להטיח את הראש בקיר שוב ושוב ושוב וליפול מחדש באותו הפח של אותן החברות? מה המניעה המשפטית או האיסור המשפטי מלפרסם שמות של חברות כאלו, כדי שלהבא לא יהיו עוד לקוחות פראיירים כמוני וכמו רבים אחרים, ואולי גם כדי ללמד את אותן חברות לקח - "תתנו שירות טוב ויהיו לכם שפע של לקוחות - לא תתנו - לכו חפשו מי יפרנס אתכם"?

ואם יורשה לי להוסיף עוד תלונות לפוסט: הרשות להגנת הצרכן והמועצה לצרכנות הן בדיחה. אני יכול, ב-10 דקות, להביא כמות נכבדת של חברות שסובלות מבעיית שירות לקוחות רצינית, ואני יודע שבמועצה לצרכנות לא יעשו איתן פשוט כלום. שום דבר. נאדה. כשאפילו לשכת האוכלוסין מסרבת לענות לטלפון ונציגים של הביטוח הלאומי לא מוכנים לקבל מענה בסניף או לחזור ל"מבוטח", זה לא מפתיע שגם חברה פרטית תזרוק ... על הלקוחות שלה.
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
אני אוסיף, על חברה מסויימת שמוכרת מוצרי חשמל.
השם שלה מורכב מחלק שמזכיר "אחסון" וחלק שמזכיר "חישמול"

החברה הזו פשוט לא עונה לפניות שנשלחות אליה, דרך המייל ודרך האתר. אני לא מתכוון לקנות שם יותר אף פעם.

ואם יורשה לי להוסיף עוד תלונות לפוסט: הרשות להגנת הצרכן והמועצה לצרכנות הן בדיחה.
שלחתי בעניין פנייה למשרד לאיכות הסביבה לכתובת pniot@sviva.org.il
אתה יודע מה קיבלתי? מען לא זמין.
אני לא מאוד מופתע שהמשרד הזה לא מתפקד תחת שרה שהגיעה לשם בעקבות שוחד פוליטי... אבל מרגיז איך הכל פה מתפרק.
 
אני אוסיף, על חברה מסויימת שמוכרת מוצרי חשמל.
השם שלה מורכב מחלק שמזכיר "אחסון" וחלק שמזכיר "חישמול"

החברה הזו פשוט לא עונה לפניות שנשלחות אליה, דרך המייל ודרך האתר. אני לא מתכוון לקנות שם יותר אף פעם.


שלחתי בעניין פנייה למשרד לאיכות הסביבה לכתובת pniot@sviva.org.il
אתה יודע מה קיבלתי? מען לא זמין.
אני לא מאוד מופתע שהמשרד הזה לא מתפקד תחת שרה שהגיעה לשם בעקבות שוחד פוליטי... אבל מרגיז איך הכל פה מתפרק.
כפי שאמרתי - רשויות ממשלתיות לא עונות לטלפון אז אנחנו מצפים שעסקים פרטיים יענו? עסק פרטי הוא עסק פרטי, רשאי לזלזל בנו כאוות נפשו, רשות ממשלתית או גוף ממשלתי שאמור לעבוד אצלנו חייב לספק לנו שירות אבל איכשהו יוצא שאנחנו המוצר.
באשר לחנות מוצרי החשמל שעליה אתה מדבר - קח בחשבון שגם מתחרה אחרת, שיש לה שם שמזכיר רשת מסעדות מאוד מפורסמת, מתנהגת ככה - אז כבר אין ממי לרכוש, כי אפילו המתחרה שלה שהשם שלה לקוח משיר מאוד מפורסם של פול מקרטני וסטיבי וונדר מתנהגת אותו דבר. ולגבי הרשת הספציפית שאתה מדבר עליה, במקרה שלה אחת הרשתות המתחרות שלה היא רשת-אחות, אז גם אותה תצטרך להחרים
 
אני מבין שזה פוסט תסכול שלך ולא אוכל להתווכח על הניסיון שלך עם חברות כאילו ואחרות.
כפי שאמרתי - רשויות ממשלתיות לא עונות לטלפון
ממש לא נכון. אני מדבר עם ביטוח לאומי, משרד הבריאות ועוד גופים ממשלתיים בלי בעיה.
ובאשר לחברות פרטיות, יש לי רק ניסיון חיובי עם שירותי לקוחות. באתרי החברות יש 'צור קשר' עם מספרי טלפונים של כל סניף או מספר מרכזי ותמיד עובד.
כן, אני מסכים שיש בעיות בשירות דרך ווטצאפ, אני עדיין ממתין לתשובה של 'סונול גז' כבר חודש אבל בטלפון ענו לי תוך פחות מ 5 דקות.. וכך זה עם הרבה חברות.
 
יש לי רק ניסיון חיובי עם שירותי לקוחות.
גם לי בדרך כלל, ואין לי הרבה פניות.
סוג אחד של חברות עם שירות בעייתי - חברות התקשורת.
השנה נתקלנו בהחרפה של העניין - יש לנו אינטרנט עסקי ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו אי מענה במשך כמה ימים. עד השנה, בכל תקלה הגיעו תוך שעות. השנה היתה להם כנראה בעיה כלל ארצית אבל הם לא פירסמו את זה בשום מקום. פשוט אמרו שמגיעים ולא הגיעו. אחרי יומיים אמרו שוב שמגיעים ולא הגיעו. לקח שבוע שבו התחברנו לאינטרנט דרך הסלולר וגמרנו את הכמות החודשית שלנו שם (אין לנו הרבה, עובדים דרך מחשב ולא דרך הסלולר.
הרשות להגנת הצרכן והמועצה לצרכנות הן בדיחה
הן היו בדיחה גם לפני 30 שנה. סתם משכורות למקורבים.
 
אני מבין שזה פוסט תסכול שלך ולא אוכל להתווכח על הניסיון שלך עם חברות כאילו ואחרות.

ממש לא נכון. אני מדבר עם ביטוח לאומי, משרד הבריאות ועוד גופים ממשלתיים בלי בעיה.
ובאשר לחברות פרטיות, יש לי רק ניסיון חיובי עם שירותי לקוחות. באתרי החברות יש 'צור קשר' עם מספרי טלפונים של כל סניף או מספר מרכזי ותמיד עובד.
כן, אני מסכים שיש בעיות בשירות דרך ווטצאפ, אני עדיין ממתין לתשובה של 'סונול גז' כבר חודש אבל בטלפון ענו לי תוך פחות מ 5 דקות.. וכך זה עם הרבה חברות.
תנסה לבקש נציג מהסניף של ביטוח לאומי. אם תצליח להגיע לנציג בסניף, ולא במוקד אאוטסורסינג, אני אוריד בפניך את הכובע.
בונוס: אם תאבד את תעודת הזהות הביומטרית שלך ותנסה להשיג את מוקד הגניבות\אבידות של רשות האוכלוסין, אתה מלך אם תקבל מענה. המוקד לא קיים.
לגבי מספרי צור קשר, בגלל שאסור לרשום שמות חברות בפומבי, עם רמזים אני לא יכול להפנות אותך. אבל תמצא לי חברת שליחויות אחת שעונה לטלפון והיא לא dhl (יאמר לזכות dhl שהם מעולים), אם תצליח להשיג את אחת מהחברות שעבדתי איתן, אני אכתוב כאן שאני אידיוט ממורמר. הוגן?
 
גם לי בדרך כלל, ואין לי הרבה פניות.
סוג אחד של חברות עם שירות בעייתי - חברות התקשורת.
השנה נתקלנו בהחרפה של העניין - יש לנו אינטרנט עסקי ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו אי מענה במשך כמה ימים. עד השנה, בכל תקלה הגיעו תוך שעות. השנה היתה להם כנראה בעיה כלל ארצית אבל הם לא פירסמו את זה בשום מקום. פשוט אמרו שמגיעים ולא הגיעו. אחרי יומיים אמרו שוב שמגיעים ולא הגיעו. לקח שבוע שבו התחברנו לאינטרנט דרך הסלולר וגמרנו את הכמות החודשית שלנו שם (אין לנו הרבה, עובדים דרך מחשב ולא דרך הסלולר.

הן היו בדיחה גם לפני 30 שנה. סתם משכורות למקורבים.
חברות תקשורת לא צריך מהן יותר מדי, הבעיה איתן זה רק להתנתק כשאני מגלה שמתחרים מציעים מחיר טוב יותר על אותם התנאים... מעבר לזה הכל בסדר.
 
צ'יטה למשל, מגיעים עם ההזמנה ב 24 שעות.
יאללה, מספיק להתקרבן. ולהטריל.
חחחח צ'יטה עונים לטלפון? באיזה עולם?
ואהבתי את זה שאתה קורא לי טרול כשאפילו לא ניסיתי להטריל. ואם בא לי להתקרבן אז אני אתקרבן. כואב לך?
 
תנסה לבקש נציג מהסניף של ביטוח לאומי. אם תצליח להגיע לנציג בסניף, ולא במוקד אאוטסורסינג, אני אוריד בפניך את הכובע.
מה אכפת לך איפה הוא עובד כל עוד המענה מנומס מהיר ומקצועי.
גם אני חששתי וחשבתי שצריך רק להתכתב איתם אך המענה הטלפוני של ביטוח לאומי היה מצוין.
 
תנסה לבקש נציג מהסניף של ביטוח לאומי. אם תצליח להגיע לנציג בסניף, ולא במוקד אאוטסורסינג, אני אוריד בפניך את הכובע.
אני דורש את המדבקה.
לא זוכר איך - או ששלחתי שאלה או שהתקשרתי למוקד, אבל חזרו אלי מהסניף והיו מאד נחמדים ושירותיים.
 
גם לי לא זכורה חוויה שלילית במיוחד. אבל לפעמים כשיוצא שאני מזמין מחנויות עם דירוג נמוך יחסית, אני דואג שלפחות תהיה להן אופציה לשלם דרך Paypal, ואז אפשר לפתוח dispute אם יש בעיה כלשהי.
 
לא ברור לי איך זה חוקי בכלל? מי שלא מעוניין להשתמש בוואצפ' והפרטיות/כשרות חשובות לו?

האם הן סיפקו לך אלטרנטיבה לוואצפ' שהיא פשוט פחות אטרקטיבית כמו להגיע אליהן למשרדים?
 
ב-5 השנים האחרונות ניכר שמתפתחת נורמה חדשה בישראל, "שירות לקוחות בוואטסאפ או במייל". לאחרונה, הנורמה הפכה להיות "שירות לקוחות בוואטסאפ". אין כמעט אחד שלא נתקל בזה: תשלח הודעה לחברה, תמתין בין 3-7 ימי עסקים, ותקבל מענה - בוואטסאפ בלבד. חלק מהחברות הואילו בטובן להקים מוקדים טלפוניים שמיועדים ללקוחות עם מוגבלות בלבד, בשל חוקי הנגישות, אבל אחרות גם מזה מתעלמות, ומה אכפת להן - שלח וואטסאפ, תעבור איזשהו בוט ארוך-ארוך, ועוד 3 ימי עסקים (אולי) תקבל מענה.
דעתי הפוכה. דווקא ה"שירות" הטלפוני שכלל ניתוב שיחות מייגע ואחריו המתנה אינסופית למענה (שגם אחרי שנציג ענה הוא שם את הלקוח על המתנה לצורך בדיקה או העברה לנציג אחר), הוא הגרוע. אני מעדיף תקשורת (גם אם איטית) בוואטסאפ עשרות מונים על פני המצב הישן.

לא ברור לי איך זה חוקי בכלל? מי שלא מעוניין להשתמש בוואצפ' והפרטיות/כשרות חשובות לו?
מי שרוצה ללכת על מדרכה נפרדת כי הפרטיות/כשרות חשובות לו?
 
דעתי הפוכה. דווקא ה"שירות" הטלפוני שכלל ניתוב שיחות מייגע ואחריו המתנה אינסופית למענה (שגם אחרי שנציג ענה הוא שם את הלקוח על המתנה לצורך בדיקה או העברה לנציג אחר), הוא הגרוע. אני מעדיף תקשורת (גם אם איטית) בוואטסאפ עשרות מונים על פני המצב הישן.


מי שרוצה ללכת על מדרכה נפרדת כי הפרטיות/כשרות חשובות לו?
גם אני מעדיף תקשורת בווטסאפ , גם אם איטית. אבל יש גבול גם לאיטיות , יש לפעמים חברות שממש מגזימות. אבל כל עוד אפשר לפתור את הבעייה תוך כמה שעות או באותו היום , זה בסדר.

מה שכן , בעתיד הלא רחוק , עם צ'אט גיפיטי , כל זה יפתר ,ורוב שירות הלקוחות יעבור להיות אוטומטי.
 
יש לי ניסיון עם כמה חברות, בייחוד בתחום הכספים, כמו קרנות פנסיה, שבהן פניה לשירות לקוחות היא בזבוז זמן - כל המערכת בנויה לייאש אותך ולא לתת לך שום שירות, אבל פניה בהודעה בפייסבוק מקבלת מענה ענייני.
 
חחחח צ'יטה עונים לטלפון? באיזה עולם?
ואהבתי את זה שאתה קורא לי טרול כשאפילו לא ניסיתי להטריל. ואם בא לי להתקרבן אז אני אתקרבן. כואב לך?
צי'טה עונים די מהר פניות דרך האתר.
הייתה לי הובלה עם כתובת שגויה פניתי אליהם דרך הלינק במייל והכתובת עודכנה אחרי רבע שעה.
אישית אני מעדיף צ'ט\מייל גם אם זה זמן התגובה איטי יותר.
במקרים האלה השירות יהיה טוב יותר כי זה מתועד.
 
צי'טה עונים די מהר פניות דרך האתר.
הייתה לי הובלה עם כתובת שגויה פניתי אליהם דרך הלינק במייל והכתובת עודכנה אחרי רבע שעה.
אישית אני מעדיף צ'ט\מייל גם אם זה זמן התגובה איטי יותר.
במקרים האלה השירות יהיה טוב יותר כי זה מתועד.
אני עם צ'יטה עובד בעל כורחי (מקבל חבילות דרכם בלי שאני מבקש באופן אקטיבי לקבל את החבילות דרכם), אם הייתי יכול לבחור חברת שליחויות על דעת עצמי זו בטוח לא הייתה צ'יטה.
יש לי ניסיון עם כמה חברות, בייחוד בתחום הכספים, כמו קרנות פנסיה, שבהן פניה לשירות לקוחות היא בזבוז זמן - כל המערכת בנויה לייאש אותך ולא לתת לך שום שירות, אבל פניה בהודעה בפייסבוק מקבלת מענה ענייני.
בפייסבוק הכל מקבל מענה ענייני :) אבל במקרים מסוימים אתה גם מקבל מהחברות איום שהפוסט שלך הוא דיבה (בעיניהם). כמו למשל פעם אחת שכתבתי לחברת אוטובוסים פוסט והם איימו עליי בתביעת דיבה, אפילו שהאמת הייתה לצדי, אבל אין לי כסף להתעסק בבתי משפט ובינינו גם אין לי אמון במערכת המשפט, קרוב לוודאי שהם יאכלו אותי בלי מלח עם כל העורכי דין שלהם.
מה עושה מי שאין לו פייסבוק זו השאלה
דעתי הפוכה. דווקא ה"שירות" הטלפוני שכלל ניתוב שיחות מייגע ואחריו המתנה אינסופית למענה (שגם אחרי שנציג ענה הוא שם את הלקוח על המתנה לצורך בדיקה או העברה לנציג אחר), הוא הגרוע. אני מעדיף תקשורת (גם אם איטית) בוואטסאפ עשרות מונים על פני המצב הישן.


מי שרוצה ללכת על מדרכה נפרדת כי הפרטיות/כשרות חשובות לו?
אין לי בעיה ששירות הלקוחות יהיה גם בוואטסאפ, לטובת מי שאוהב שמתעללים בו ואין לו בעיה למרוח פניה אחת על פני שלושה חודשים, כי עד שמספיקים לענות להודעה הצ'אט נסגר ולך תחכה עוד שלושה ימי עסקים לנציג אחר. אבל למה לבטל את המענה הטלפוני? למה לחסום כל דרך אפשרית שיענו לך בטלפון? אתה הרי כבר בקו, יש איתך בן אדם, בזמן אמת - חיכית וחיכית ומישהו ענה. בוואטסאפ, לא חיכית, אבל עד שתקבל מענה, תשחק ב"טלפון שבור": יענו לך כשלא נוח לך, תחזיר כשכן נוח לך, עד שנוח לך אין נציג, תחכה עוד ועוד, חלף חודש. עדיין עדיף וואטסאפ?
ולא הבנתי מה הקשר למדרכה. זכותי לא לרצות להשתמש בוואטסאפ, אפילו שאני לא דתי. אם הייתי עסק והייתי מחייב את כולם לשלוח לי פניה ב"סיגנל" כאמצעי היחיד ליצור איתי קשר, זה גם לגיטימי בעיניך? להתקין אפליקציה שאתה לא רוצה רק כדי שתהיה לך את הזכות לפנות אליי ולקבל ממני מענה (שהוא, במקרה הטוב, אחרי 3 ימי עסקים)?
לא ברור לי איך זה חוקי בכלל? מי שלא מעוניין להשתמש בוואצפ' והפרטיות/כשרות חשובות לו?

האם הן סיפקו לך אלטרנטיבה לוואצפ' שהיא פשוט פחות אטרקטיבית כמו להגיע אליהן למשרדים?
1. בשביל לבטל מנוי אין שום דרך, גם לא דרך דואר רשום וגם לא דרך אימייל (שהם קוראים), אתה צריך לשלוח הודעה כתובה בוואטסאפ.
2. מי שאין לו וואטסאפ (מסיבות דת, פרטיות או אנערף), שימצא מישהו שיש לו וואטסאפ. שום פניה אחרת לא באה בחשבון. לדעתי הלקוחות הדתיים שלהם כן משתמשים בוואטסאפ, הם לא מיועדים למגזר החרדי בין כה אז אין להם ממה להיות מוטרדים. ענייני פרטיות, למי אכפת בימינו אם אתה חושש מפגיעה בפרטיות, זה אפילו לא שיקול (לא שלהם ולא של אף חברה אחרת. זה מה שנותנים, רוצה, תיקח, לא רוצה, זה מה יש). אם זה מתסכל אותך ואתה רוצה לתבוע אתה תמיד יכול לקחת עורך דין שיקח ממך 700 שקל רק על המכתב שהוא מוציא להם, שזה כבר לא משתלם, לי לפחות. לפנות למועצה לצרכנות זו בדיחה.
3. אתה תמיד מוזמן אליהם לסניף, אף אחד לא מונע ממך להיכנס לסניף ואף אחד גם לא מונע ממך להגיד בקול "אני רוצה לבטל", אבל החוזה אומר במפורש שכל פניה שהיא לא דרך שירות הלקוחות היא לא נחשבת.
מה אכפת לך איפה הוא עובד כל עוד המענה מנומס מהיר ומקצועי.
גם אני חששתי וחשבתי שצריך רק להתכתב איתם אך המענה הטלפוני של ביטוח לאומי היה מצוין.
1. ממש לא אכפת לי איפה הוא עובד. אם היית מבין, היית מבין שאתה לא יכול לקבל מענה מסניף של ביטוח לאומי (נגיד, שולחים לך מכתב מסניף רחובות, אבל אתה כבר לא גר ברחובות ואתה צריך מישהו מסניף באר שבע, אז לא משנה אם תנסה להגיע לסניף רחובות או לסניף באר שבע אתה תגיע לאותו מוקד חיצוני שבו יענה לך נציג של חברת אאוטסורסינג שגם לא יודע למה אתה בכלל פונה, גם לא יכול לעשות כלום חוץ מלהעביר את הפנייה שלך לסניף שזה שווה ערך ללהיכנס לאתר שלהם, לכתוב להם הודעה ולקבל מענה בחלוף X ימי עסקים וגם לא תזכה לקבל מענה מבן אדם אלא רצף של תסכולים.
2. כנראה שהמקרים שלך לא מצריכים פניה לסניף. אם היית צריך פניה לסניף הפתרון הנורמלי היחיד לתקשורת נורמלית עם בט"ל זה אשכרה לגרור את עצמך לסניף, לעבור בדיקות אבטחה, לחכות בתור ארוך ואז לקבל מענה - שאת כל כולו יכולת לקבל ב-3 דקות אם רק היו מסכימים לענות לך לטלפון. אבל בגלל שרוב האנשים לא צריכים פניה לסניף אלא רק ציבור מסוים, אז אפשר "להשתין" על המיעוט שכן צריך. עד שיבוא יום שבו עוד ועוד אנשים יצטרכו, ואז גם אתה תבוא לכאן מתוסכל.
 
מדלית זהב למיקרוסופט ישראל!
פתחתי היום קריאה לתמיכה במחשב - הבעיה, אוטינטיקציה לווינדוס 11 למחשב חדש עם דיסק ישן ממחשב ששבק חיים.
השארתי מייל וטלפון.
חזרו אלי תוך פחות מ 2 דקות.
הדריכו אותי, נתנו לינק וגם מס. טלפון ישיר להמשך תמיכה.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
A האם קיים מאגר מידע העוקב אחר דמי ניהול של קרנות/תעודות סל בארץ? שוק ההון 18
א מאגר "אל תתקשר אלי" צרכנות פיננסית 39
N צריך מאגר טיפים , להתנהלות עם חברות ההשקעות הישראליות - שרובן ככולן כושלות. ומעלות סיכונים רבים ובעיות פוטנציאליות. פוסטים מאיכות נמוכה 22
לארוצה מאגר הקרנות עוקבות המדד בישראל דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 0
T מאגר דירוג אשראי לכולם אוף טופיק 13
F מדד ת"א מאגר שוק ההון 5
Michel ביצוע מהלך משמעותי של הפקדה עצמאית בקרן פנסיה מקיפה. פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
ש תכנית הDRIP של אינטראקטיב ישראל שוק ההון 1
yanosh34 עודף לא ברור של זיכוי לפי סעיף 45א מיסים 15
R קרן השתלמות IRA בדמי ניהול של 0.5, האם כדאי? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
T האם מס על הפקדות גבוהות לפנסיה של המעסיק אמור להיות מחושב בצורה שנתית או חודשית? מיסים 7
R שאלה של מתחיל לגבי השקעות בS&P500 שוק ההון 1
מ ביטול טיסות של חברות לואוקוסט - האם חכם? אוף טופיק 15
ב אג"ח של בנקים בארץ שוק ההון 6
S האם מדד חלקי סקטוריאלי של סנופי נחשב מדד מבחינת גמל IRA? שוק ההון 1
M הסכם הצטרפות של ברוקרים - להיות רגוע? שוק ההון 18
B כרטיס אשראי של IBK צרכנות פיננסית 1
R איך מוצאים פוליסת חיסכון בעלת יחס גבוהה של נכסים לא סחירים? שוק ההון 9
MaorRocky סכנות של קניית קרקע לפני אישורים נדל"ן 17
Y רעיונות מה לעשות עם זכויות של ישראכרט? צרכנות פיננסית 3
חתול לילה מה צריך להיות הדרוג של אג"ח ישראלי? שוק ההון 16
N שאלה בנוגע למיסוי של אופציות ו RSU מיסים 3
וינסנט זיכוי/החזר מס בגין מיסוי במקור של דיבידנדים מארה"ב ע"י ברוקר זר מיסים 23
L כרטיס אשראי קורפורייט של ישראכרט - עמלת מט"ח 0 צרכנות פיננסית 9
ס האם אפשר לקזז ירידת ערך של רכב ממס רווחי הון מיסים 16
R עזרה בניהול החשבונות של ההורים שוק ההון 12
MaorRocky קופת גמל לא מחזירה לי תשואה של השוק ואני לא מבין למה שוק ההון 2
מ מיסוי אמריקאי של תשלומי מילואים מיסים 9
I אופציה CALL על קרן סל של בלקרוק שוק ההון 1
ש איך עושים סדר בכל הבלגן של חסכונות/פנסיה/השתלמות וכו'? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
ש חסרונות של פנקס קבלות ממוחשב לעומת ידני? מיסים 6
מ שוקל העברת תיק השקעות לIB, העברה של קרנות שקליות ותהיות לגבי התיק שוק ההון 7
K חברה משותפת בבעלות של כמה חברות יזמות והגדלת הכנסות 14
A חובת הגשה של טופס 134 בדוח השנתי מיסים 0
B תשואות של מסלול פנסיה לפי חודש (מחקה מדד s&p 500) פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
G נייר ערך של 50 החברות הגדולות ב-s&p שוק ההון 6
K האם שוק המניות לא יכול להיות מימוש של מעבר פשוט בין סוגי משאבים שוק ההון 47
קפיטליסט_מרושע המלצה: "כסף קטן" - ספרוני חינוך פיננסי לילדים של בנק ישראל התפתחות אישית 0
R לא מוצא את ZPRX במערכת ספארק של מיטב שוק ההון 4
ש התנהלות של עוסק פטור כלפי מס הכנסה מיסים 8
J גלגל החיים (או הפרמידה) של הפנסיה, ו-IRA פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 11
S מיטב טוענים שכדי לסחור ב - IB דרכם צריך תיק של לפחות 25K דולר, האם מישהו מכיר את ההגבלה הזו והאם יש משהו לעשות בנידון? שוק ההון 4
E האם קרן אירית של בלקרוק משלמת מס רווחי הון מקוזז אינפלציה או מקוזז הפרשי שערי מט"ח? שוק ההון 3
T מהי "שָנָה" בהגדרת תושב חוזר ותיק, טופס 113 של מס הכנסה מיסים 3
Z אם מתחרטים יום אחרי על מכירה של מנייה שהוחזקה שנים שוק ההון 4
P להיות הגירסה הכי טובה של עצמך. התפתחות אישית 14
ה הפסיכולוגיה של הכסף - הספר צרכנות פיננסית 2
S חבות מס של ידועים בציבור כשלאשה אין הכנסה חייבת במס מיסים 2
I משיכת פנסיה - עניין של מיסוי אוף טופיק 4
עלילה מסלול חוות דעת על תמהיל של יועץ נדל"ן 32

נושאים דומים

Back
למעלה