בפברואר האחרון הזמנתי כרטיס דרך אחת מחברות התעופה הישראליות. לפני כמה שבועות ביטלתי את החוזה ובחברה אמרו לי שמגיע לי החזר מלא ושאקבל אותו רק אחרי "שהחברה תחזור לפעילות מלאה" ()
פניתי לחברת האשראי והם אמרו לי שאת התשלום הבא לא אוכל לעצור כי טרם עבר התאריך בו הם היו אמורים לספק את השירות ,אבל אחרי מועד הטיסה אוכל לפתוח בירור. היום דיברתי עם מישהי בחברת האשראי שאמרה לי שיש הבדל בין מוצר לשירות. אי סיפוק מוצר יכול להוות עילה לעצירת התשלומים ,אבל אי סיפוק שירות כגון טיסה הוא העניין שלי מול חברת התעופה ,שם אין עם מי לדבר כמובן.
ממש לא מתחשק לי להמשיך לשלם לחברת התעופה חודשיים אחרי שביטלתי את החוזה, ולהמשיך להזרים להם עוד כסף אחרי שכבר עבר גם תאריך הטיסה.
החילוק המפולפל בין שירות למוצר הזכיר לי את לימודי הגמרא בישיבה ונתן לי את הרושם שמישהו המציא אד הוק קטגוריות כדי להקל על סקטורים מסוימים במשק
קיצר,השיאו נא לי עצה אם יש כזו איך אעצור את התשלום הבא לחברת התעופה דרך כרטיס האשראי
תודה מראש ,ויום יפה
פניתי לחברת האשראי והם אמרו לי שאת התשלום הבא לא אוכל לעצור כי טרם עבר התאריך בו הם היו אמורים לספק את השירות ,אבל אחרי מועד הטיסה אוכל לפתוח בירור. היום דיברתי עם מישהי בחברת האשראי שאמרה לי שיש הבדל בין מוצר לשירות. אי סיפוק מוצר יכול להוות עילה לעצירת התשלומים ,אבל אי סיפוק שירות כגון טיסה הוא העניין שלי מול חברת התעופה ,שם אין עם מי לדבר כמובן.
ממש לא מתחשק לי להמשיך לשלם לחברת התעופה חודשיים אחרי שביטלתי את החוזה, ולהמשיך להזרים להם עוד כסף אחרי שכבר עבר גם תאריך הטיסה.
החילוק המפולפל בין שירות למוצר הזכיר לי את לימודי הגמרא בישיבה ונתן לי את הרושם שמישהו המציא אד הוק קטגוריות כדי להקל על סקטורים מסוימים במשק
קיצר,השיאו נא לי עצה אם יש כזו איך אעצור את התשלום הבא לחברת התעופה דרך כרטיס האשראי
תודה מראש ,ויום יפה