לנושא המקורי של השרשור: אני כן בעד להמנע מפרסומות כמה שיותר, זו שטיפת מוח גם אם מודעים אליה. אין לנו טלויזיה בבית (רואים במחשב) ותמיד מדלגים על הפרסומות ביוטיוב כמה שיותר מהר. יש מספיק מקומות אחרים שבהם נחשפים לפרסומות, וההמנעות לא סותרת גם חינוך לכך שמדובר במסרים שמטרתם היחידה היא למכור. מדי פעם מסבירים למה פרסומת מסוימת היא בעייתית (למשל, הפרטים נכונים אבל המסר מעוות) ואיך באופן כללי אפשר לעוות את המציאות בפרסומות. גם קופסת הקורנפלקס בבית זכתה להרבה דיונים, יש שם לא מעט דוגמאות לשיטות שיווק/פרסום שצריך להיות מודע אליהם. אהבתי את הרעיון לעשות משחק מזיהוי תוכן שיווקי, ננסה את זה גם כן!
דבר אחד שאנחנו עוד לא עושים אבל צריכים להתחיל לדעתי: גם תוכניות שכאילו לא מפרסמות כלום, לעתים קרובות מפרסמות את תרבות הצריכה עצמה (האנשים שם נוסעים במכוניות יקרות, עושים שופינג, וכולי). גם את זה צריך להתחיל להסביר. הבעיה שזה יותר קשה להיות ביקורתי כלפי תוכן שצופים בו בהנאה, וזו גם הסיבה שהחברות עושות את זה מלכתחילה... אני חושבת שהמסר שלי יהיה שהחברות האלו מרוויחות מפרסומות ששמים לפני/בתוך התוכניות, לכן הן חייבות להראות שלקנות דברים באופן כללי זה טוב, אחרת לא יפרסמו בתוכניות שלהן.