• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

Wise התחילו לבקש אימות בוידאו?

  • פותח הנושא פותח הנושא zoom
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zoom

משתמש סולידי
הצטרף ב
10/4/22
הודעות
54
דירוג
5
היי,
אני משתמש בWise מספר שנים, בפעם האחרונה הם ביקשו להקליט\לצלם וידאו בכדי לקבל העברה, האם ביקשו גם מכם?
נראה שכבר אין פרטיות בעולם, האח הגדול תמיד צריך לצפות מלמעלה
 
נראה שכבר אין פרטיות בעולם, האח הגדול תמיד צריך לצפות מלמעלה
זה רק ילך ויהיה גרוע יותר, ככל שיהיו יותר אופציות. מצד שני, ככל שהחיים יותר דיגיטליים ונוחים, יש בזה הגיון מסויים. אני בדעה שהתמימים תמיד נדפקים, "הרעים" מוצאים דרכים.
בכל אופן מצחיק שזה שם המשתמש שלך.
 
עכשיו פתחתי חשבון והעברתי כסף, ביקשו רק צילום תעודת זהות
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
היי,
אני משתמש בWise מספר שנים, בפעם האחרונה הם ביקשו להקליט\לצלם וידאו בכדי לקבל העברה, האם ביקשו גם מכם?
נראה שכבר אין פרטיות בעולם, האח הגדול תמיד צריך לצפות מלמעלה
כן קרה לי פעם אחת אחרי שביצעתי כמה העברות, סדר גודל של $4000 כל העברה. לא ברור מה הtrigger במערכת שלהם שגורם לה להתחיל לבקש אימות בווידאו, או שזה תאריך מסוים שהחל ממנו התחילו לדרוש את זה.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
O חשבון wise עסקי צרכנות פיננסית 10
E העברת מט"ח לחשבון בארה"ב ב-Wise צרכנות פיננסית 2
E העברת מט"ח לחשבון בארה"ב ב-Wise צרכנות פיננסית 19
L חסכון ל3 שנים - דרך אג"ח wise שוק ההון 14
א כרטיס ב-Wise לצורך קניות בחו"ל ? צרכנות פיננסית 4
M חשבון בנק ישראלי שמאפשר להעביר שקלים ל-Wise צרכנות פיננסית 21
הסולידית פתיחת חשבון ב-Wise צרכנות פיננסית 0
NeonDrift העברה לחו"ל דרך IB ו-Wise ברוקרים ופלטפורמות מסחר 13
S העברת דולרים ללא המרה מבנק הפועלים בישראל לחשבון דולרי בבנק WISE צרכנות פיננסית 3
B פתיחת חשבון ב Wise צרכנות פיננסית 22
א ירושה כאשר הכסף בib מקושר לחשבון wise צרכנות פיננסית 6
מ שימוש בדולרים בIB/Wise לקניות באינטרנט צרכנות פיננסית 3
I wise (trasnferwise) פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
stamEhad קבלת כספים בחשבון Wise - מה אני עושה איתם ? צרכנות פיננסית 12
כ העברה דולרית מ-wise לאינטראקטיב שוק ההון 30
V משיכה שקלית מIB - בעזרת WISE או ישירות דרך IB? שוק ההון 17
א חשבון wise צרכנות פיננסית 8
adamshalev העברות ועמלות בין - אינטרקטיב, Wise, Poalim, Charles Schwab, Bank of America צרכנות פיננסית 316
M נר זיכרון לDr. wise money אוף טופיק 2
D אתמול מישהי אמרה לי: "כולם התחילו לחיות כמוך" אוף טופיק 57
A האם כדי למשוך את כספי הפיצויים או לבקש זיכוי מס במענק פרישה כנגד הזכאות לכספי הפיצויים? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
M האם מותר לבקש משוכר פוטנציאלי נדל"ן 74
מ איזה מסמך אני צריך לבקש ממיטב ד"ש שיביאו לי בשביל שאדע מה היה העלות של המניות כשקניתי אותם? שוק ההון 8
ל איך וכמה לבקש בהעלאת שכר? התפתחות אישית 13
Michel האם ניתן לבקש מעו"ד להשקיע כספים שבנאמנות? נדל"ן 3
L לבקש העלאה בשכר - התפתחות אישית 69
O כיצד לבקש העלאה בשכר? הלכתי לאיבוד אוף טופיק 9
I אחרי פתיחת חשבון בצ'ייס - האם לבקש סקיורד של BOFA ? צרכנות פיננסית 6
משה כמה לבקש על יצירת מצגות וחומרי לימוד לקורס בנושא קיימות? אוף טופיק 16
D כמה שכר לבקש? פוסטים מאיכות נמוכה 13
4 איך לבקש שכירות מדודה שלי אוף טופיק 64
T מתי ניתן לבקש החזר מס ? פוסטים מאיכות נמוכה 11
ס אז איך נכון לבקש מהבוס העלאת שכר ? אשמח לעזרתכם אוף טופיק 18
P העלאת שכר - כמה נהוג לבקש באחוזים? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 65
M איך לבקש העלאת שכר עקב קידום חלקי בתפקיד אוף טופיק 24
ב מותר לבקש פה המלצה ליועץ? שוק ההון 18
לא חשוב שמות האם אפשר לבקש הסבר מעמיק בנוגע למכפיל יעילות? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 20
A זקיפות השתלמות ותגמולים - האם אפשר לבקש כתוספת לברוטו והאם כדאי? צרכנות פיננסית 19
liranviper לבקש החזר מס? מיסים 33
G איזה חיסכון פנסיוני לבקש בעבודה? צרכנות פיננסית 1
Rio אני שכיר ופתחתי עסק - אני יכול לבקש מהמעסיק לשלם לי כעסק? פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 19

נושאים דומים

Back
למעלה