היי,
אני משתמש בWise מספר שנים, בפעם האחרונה הם ביקשו להקליט\לצלם וידאו בכדי לקבל העברה, האם ביקשו גם מכם?
נראה שכבר אין פרטיות בעולם, האח הגדול תמיד צריך לצפות מלמעלה
זה רק ילך ויהיה גרוע יותר, ככל שיהיו יותר אופציות. מצד שני, ככל שהחיים יותר דיגיטליים ונוחים, יש בזה הגיון מסויים. אני בדעה שהתמימים תמיד נדפקים, "הרעים" מוצאים דרכים.
בכל אופן מצחיק שזה שם המשתמש שלך.
היי,
אני משתמש בWise מספר שנים, בפעם האחרונה הם ביקשו להקליט\לצלם וידאו בכדי לקבל העברה, האם ביקשו גם מכם?
נראה שכבר אין פרטיות בעולם, האח הגדול תמיד צריך לצפות מלמעלה
כן קרה לי פעם אחת אחרי שביצעתי כמה העברות, סדר גודל של $4000 כל העברה. לא ברור מה הtrigger במערכת שלהם שגורם לה להתחיל לבקש אימות בווידאו, או שזה תאריך מסוים שהחל ממנו התחילו לדרוש את זה.