היי בפוסט הנ"ל הסולידית ציינה בסעיף 30:
"הקדימו לשלם חובות לביטוח לאומי. סכומים ששילמתם לביטוח לאומי בשל הכנסה שאינה הכנסת עבודה מותרים בניכוי בשיעור של 52% מסכום התשלום."
אשמח להבהרה ממי שמכיר. האם זה חל גם על תשלומי חובה שמעבירים אנשים שאינם שכירים?
תודה לעוזרים
"הקדימו לשלם חובות לביטוח לאומי. סכומים ששילמתם לביטוח לאומי בשל הכנסה שאינה הכנסת עבודה מותרים בניכוי בשיעור של 52% מסכום התשלום."
אשמח להבהרה ממי שמכיר. האם זה חל גם על תשלומי חובה שמעבירים אנשים שאינם שכירים?
תודה לעוזרים