היי,
אני רוצה למלא טופס 1301 למס הכנסה.
יש לי שני טפסי 106 על 2024 (החלפתי עבודה באותה שנה).
איך נכון למלא את החלק של ה-106 בדוח השנתי?
אני צריך לסכום את המספרים לפי כל קטגוריה (קוד) ב-106 ולהכניס את הסכום שיוצא או שיש דרך אחרת?
לדוגמא בקוד 158 בטופס א׳ רשום לי 10,000 ש״ח ובטופס ב׳ רשום לי 20,000 ש״ח. בטופס 1301 תחת 158, אני ממלא 30,000 ש״ח?
תודה.
אני רוצה למלא טופס 1301 למס הכנסה.
יש לי שני טפסי 106 על 2024 (החלפתי עבודה באותה שנה).
איך נכון למלא את החלק של ה-106 בדוח השנתי?
אני צריך לסכום את המספרים לפי כל קטגוריה (קוד) ב-106 ולהכניס את הסכום שיוצא או שיש דרך אחרת?
לדוגמא בקוד 158 בטופס א׳ רשום לי 10,000 ש״ח ובטופס ב׳ רשום לי 20,000 ש״ח. בטופס 1301 תחת 158, אני ממלא 30,000 ש״ח?
תודה.