• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

1325 - כיצד לדווח על עמלות קנייה/מכירה?

  • פותח הנושא פותח הנושא FIREdesire
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

FIREdesire

משתמש רגיל
הצטרף ב
21/4/19
הודעות
114
דירוג
31
שלום,

להבנתי ניתן לקזז אותן מהרווחים.

כיצד לדווח עליהם? פשוט להשחיל אותם למחיר? למשל אם קניתי מנייה ב-100 דולר והעמלה הייתה דולר אחד, לרשום שמחיר הקנייה היה 101 דולר? כנ"ל במכירה, אם מכרתי ב-150 ועלה לי דולר למכור, ההכנסות שלי מהמכירה הן 149?

לצורך העניין, אני מגיש את 1325 בעזרת אקסל. ראיתי כאלו שרשמו שורה נפרדת על עמלות בית השקעות, אבל אין התייחסות להפרשי מט"ח בין העמלה בעת הקנייה לעת המכירה, למשל.

תודה.
 
כיצד לדווח עליהם? פשוט להשחיל אותם למחיר? למשל אם קניתי מנייה ב-100 דולר והעמלה הייתה דולר אחד, לרשום שמחיר הקנייה היה 101 דולר? כנ"ל במכירה, אם מכרתי ב-150 ועלה לי דולר למכור, ההכנסות שלי מהמכירה הן 149?
כן, רק לוודא שהברוקר לא עשה זאת כבר במחירים שהוא מציג בסטייטמנט.




ראיתי כאלו שרשמו שורה נפרדת על עמלות בית השקעות,
כנראה מדובר בעמלות היקפיות, כמו עמלה חודשית לאחזקת החשבון בבית השקעות או דמי משמרת בבנק.
העמלה הישירה של כל עסקה בהכרח נכנסת לשורה של העסקה עצמה.




אבל אין התייחסות להפרשי מט"ח בין העמלה בעת הקנייה לעת המכירה, למשל.
זה כבר נושא אחר לגמרי והביטוי אליו אמור להכנס לשורה של כל עסקה ועסקה לפי התאריכים של הקנייה והמכירה בפועל.
 
התבססתי על השרשור כאן.
החישוב הוא proceeds + Comm/Fee = Basis

כאשר Fee הוא מספר שלילי כי מדובר בעמלה שיורדת לי המחשבון.

בדוגמה שלי ה-proceeds של הקנייה הוא מינוס 100 וה-fee הוא מינוס 1 לכן ה-basis הוא מינוס 101 אז ארשום שעלות הקנייה הייתה 101 דולר
כנ"ל למכירה ה-proceeds הם 150 דולר (חיובי הפעם, כי נכנס לי לחשבון), ה-fee הוא עדיין מינוס דולר, ולכן ה-basis הוא 149, ולכן ההכנסות הן 149 דולר.

זה נכון לרשום את ה-BASIS? זה דורש הסבר מעבר לצירוף הדו"ח של הברוקר?
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
B יצירת טופס 1325 מstatements מIBKR ועוד פרטים שרלוונטים לדוחות מס | תוכנה מיסים 10
דור דורים תבנית טופס 1325 עם דוגמאות מיסים 17
J שאלה בקשר לטופס 1325 מיסים 1
דו דו השפעת דיבידנד על שערי קניה ומכירה בחישובי דף עזר 1325 מיסים 1
י קושי במילוי טופס 1325 - שער דולר מיסים 25
ס ההבדלים בין טפסים 1322, 1324, 1325 בדוח השנתי מיסים 22
א הגשת טופס 1325 למס הכנסה בתור סוחר יומי מיסים 17
Octopus מילוי טופס 1325 - כמה שאלות מיסים 24
י איך לדווח לארה״ב על ניכוי במקור בטופס 867 מיסים 6
N אזרח אמריקאי - האם לדווח? מיסים 45
T מתי צריך לדווח למס הכנסה? שוק ההון 7
ה איך לדווח על דו״ח מס שנתי בגין הכנסה ממשכורת? מיסים 1
M איך לדווח על מכירת דומיין - מס רווח הון. פוסטים מאיכות נמוכה 6
מ איך לדווח על תשלום עבור יעוץ פיננסי? מיסים 12
אחד_שיודע הצהרת הון - האם לדווח על דירה שנרכשה ונמכרה בין הצהרות הון מיסים 2
B אפשרי לדווח מס ממכירות של מניות לפי LIFO ? מיסים 4
P איך לדווח הפסדים משנים קודמות ולהעביר מגן מס לשנה הנוכחית? מיסים 11
Y האם בן 14 צריך לשלם מס \ לדווח למס הכנסה על רווחים מפרסומות ב youtube? מיסים 9
P בדוח שנתי - חובה לדווח על הפקדות פנסיוניות? מיסים 12
T האם חובה לדווח על העברת כספים לחו״ל ישירה במכירת RSU מיסים 5
Regevkr מה אני צריך לדווח ל-IRS ומה למס הכנסה בישראל? מיסים 6
R המרה לדולרים בברוקר זר זה משהו שצריך לדווח עליו למס הכנסה? מיסים 2
yossik לפי החוק האמריקאי, אזרח שמחזיק ביותר מ-10,000 דולר בחשבון בנק מחוץ לארה"ב נדרש לדווח על כך לרשות המס צרכנות פיננסית 10
Liron2035 אם פתחתי חשבון בIB השנה(2018) אני צריך לדווח למס הכנסה בסוף 2019? צרכנות פיננסית 20
T כיצד לדווח על רווח ממכירת מטבעות קריפטו מיסים 140
Jane Doe IBI הולכים לדווח באופן יזום לרשויות המיסים האמריקאיות על יתרות והכנסות של אזרחי ארה"ב צרכנות פיננסית 31
תמיר עוסק פטור על מה צריך להוציא קבלה 0.38שח האם צריך לדווח בצורה כלשהיא? התפתחות אישית 7
א עמלות בלאומי טרייד שוק ההון 3
ב עמלות ודמי ניהול פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
I כרטיס אשראי מומלץ ללא עמלות מטח? צרכנות פיננסית 1
M עמלות קרן כספית של בנק הפועלים שוק ההון 4
ש עמלות המרה ברוקרים ופלטפורמות מסחר 9
S עמלות מסחר בקרן השתלמות IRA דרך מיטב עם IBKR כברוקר מבצע פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 13
N עמלות בבית השקעות למסחר עצמאי ברוקרים ופלטפורמות מסחר 10
F עמלות היוון במסלול קלצ נדל"ן 11
ה עמלות במטבע חוץ (דולר) שוק ההון 7
N פעם ראשונה פה והשאלה היא לגבי השוואת עמלות שוק ההון 5
N קרן השתלמות IRA -איפה עמלות נמוכות וביטחון שוק ההון 3
ה עמלות מסחר עדכניות בבנקים בישראל שוק ההון 27
N שאלה על עמלות על שורת דיבידנד בבית השקעות + שאלה על העברת IRA שוק ההון 0
Lamur מה כולל מסלול עמלות צרכנות פיננסית 5
ה כרטיס אשראי ללא עמלות המרת מטח צרכנות פיננסית 2
N שאלה עמלות בבית מסחר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 2
M עמלות מסחר בארץ / בארה״ב, תיק ישראלי / זר שוק ההון 31
R קיזוז עמלות רכישה כנגד רווחים שוק ההון 1
T עמלות בקרנות עולמיות שוק ההון 1
I עמלות מסחר עצמי שוק ההון 14
M עמלות ערבות בנקאית צרכנות פיננסית 0
P חשבון ברוקר בלי עמלות *אזרח ישראל* ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
ת האם לפי תקנות בנק ישראל בנוסף לכך שלבנקים אסור לקחת דמי ניהול/משמרת, אסור להם גם לקחת עמלות קנייה ומכירה בכל מה שקשור לקרנות כספיות? שוק ההון 36

נושאים דומים

Back
למעלה