• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

תרגום שער מכירה בניע"ז לש"ח

  • פותח הנושא פותח הנושא usafun
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

usafun

משתמש סולידי
הצטרף ב
2/4/21
הודעות
194
דירוג
13
קניתי 16 מניות של אפל בשער $169.63.
מכרתי 16 המניות אפל בשער 184.623125.

בהודעת המכירה שקיבלתי מהבנק נמסר כי לצרכי מס, שער עלות קניה נומינלי הוא 64551.14, ושער עלות מכירה נומינלי 64223.29.
איך הגיעו לשערים האלה מהשערים הדולרים?י?
 
נראה שקנית כשהדולר היה 3.816 ומכרת כשהוא היה 3.489
שער הקניה 3.7687,
שער המכירה 3.6691.

מה התרגיל החשבונאי שזה מביא ל -
- שער עלות קניה נומינלי 64551.14.
- שער עלות מכירה נומינלי 64223.29.
 
השער שבו אתה קנית/מכרת דולרים לא מעניין.
השאלה מה היה השער היציג ביום הקניה/מכירה.

בנוסף יש סיכוי שהוסיפו את העמלות שכנראה שכחת לחשב.

כפל.
ב"פועלים", ההודעה על קניה/מכירה מלווה גם בהודעת מט"ח שמראה את שערי הביצוע ואלו אינם שערים יציגים אלא השערים שציינתי. ולכן לא רואה איך כפל (של "מה במה"?) מביא לשערי המס האלו.
כי לדוגמה, כדי להגיע משער קניה של 3.7687 לשער קניה נומינלי של 64551.14, צריך לכפול ב - 17,128.22. מה מייצג המספר הזה???
או שעשיתי בכלל סלט..
 
יש ל"פועלים" דוח שמראה את אופן חישוב המס לאחר מכירה? משהו בנוסף להודעה שהלקוח מקבל עם הנתונים היבשים של הפעולה?
 
ההודעה על קניה/מכירה מלווה גם בהודעת מט"ח שמראה את שערי הביצוע ואלו אינם שערים יציגים אלא השערים שציינתי.
וכמו שאמרתי, אלו לא השערים המעניינים.
ולכן לא רואה איך כפל (של "מה במה"?) מביא לשערי המס האלו.
כפל של מחיר הקניה/מכירה (כולל עמלות) כפול השער היציג ביום הרלונטי יביא אותך בדיוק למספר הזה.
כי לדוגמה, כדי להגיע משער קניה של 3.7687 לשער קניה נומינלי של 64551.14, צריך לכפול ב - 17,128.22. מה מייצג המספר הזה???
לא הבנתי מה כפלת פה במה.
 
יש ל"פועלים" דוח שמראה את אופן חישוב המס לאחר מכירה? משהו בנוסף להודעה שהלקוח מקבל עם הנתונים היבשים של הפעולה?
ניסית "נתוני מס" -> " ריכוז גביית מס בחשבון" ?

אוקיי, 17,128.22 סנטים הם $171.2822. מה זה הסכום הזה???
מחיר למניה בדולרים כנראה
אתה הבאת את המספר, אז קשה לדעת לאן הוא משוייך
 
אוקיי, 17,128.22 סנטים הם $171.2822. מה זה הסכום הזה???
לא הבנתי מאיפה הבאת את המספר הזה.

החישוב פשוט - קח את עלות הקניה שלך ( $169.63 פלוס העמלה ששילמת על הקניה). תכפיל אותה בשער היציג באותו יום ותגיע ל 645.5114 ש''ח
 
וכמו שאמרתי, אלו לא השערים המעניינים.

כפל של מחיר הקניה/מכירה (כולל עמלות) כפול השער היציג ביום הרלונטי יביא אותך בדיוק למספר הזה.

לא הבנתי מה כפלת פה במה.
אדרבא:
קניה בתאריך 25.04.24 (שער יציג 3.794) בשער קניה $169.63 + עמלת קניה $20 (לפי היציג- 75.88 שח)+ עמלת ברוקר $3 (לפי היציג 11.382 ש"ח) + עמלת חליפין 12.53 ש"ח.
איך זה מביא לשער עלות קניה נומינלי של 64551.14?

עמלת חליפין חויבתי עמלת מינימום והיא חושבה לפי שער 3.741 (כך בהודעה).

חישוב כל הנ"ל:
169.63+20+3+3.34=195.97
195.97X3.794=743.51
או בסנטים - 74351.018

ואני רק 3 יחידות במתימטיקה..
 
נערך לאחרונה ב:
אדרבא:
קניה בתאריך 25.04.24 (שער יציג 3.794) בשער קניה $169.63 + עמלת קניה $20 (לפי היציג- 75.88 שח)+ עמלת ברוקר $3 (לפי היציג 11.382 ש"ח) + עמלת חליפין 12.53 ש"ח.
איך זה מביא לשער עלות קניה נומינלי של 64551.14?
חישוב פשוט - 169.63 דולר כפול 3.794 נותן 643.5762 שח שהם 64357.62 אגורות
ההפרש של 193.5 אגורות זה שילוב של ענייני עיגול ועמלות כנראה.

עריכה:
אופציה אחרת זה שלקחו את השער של יום קודם (3.759) ושהעמלה הכוללת שלך היא 33.5 דולר ולא 23 דולר.
ואז הגענו לעלות קניה של 171.724 דולר, שזה יוצא 645.51 ש''ח
 
נערך לאחרונה ב:
חישוב פשוט - 169.63 דולר כפול 3.794 נותן 643.5762 שח שהם 64357.62 אגורות
ההפרש של 193.5 אגורות זה שילוב של ענייני עיגול ועמלות כנראה.
אוקיי, אז אני וורן באפט ומכרתי 13% ממניות אפל.
נראה לך שהטיעון שלך יתפוס אם מחשבים 193.5 אגורות על 13% ממניות אפל???
לפי נתוני https://www.investing.com/, נכון ל-10 במאי 2024, מספר המניות המונפקות של אפל עומד על כ-26.7 מיליארד.
13% זה 3,471 מליון מניות.
כלומר, לטענתך, ענייני עיגול במכירה של באפט יהיו כ - $51 (193.5 אגורות), כפול 3.471 מליון מניות, סה"כ עיגלת פה בסכום של 177 מליון ש"ח.
בקיצור - נראה לך?!
ומה זה "ענייני עיגול" מה, אנחנו עושים פה חביתות? זה צריך להתאים על האגורה!!
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
ה תרגום הנתונים בחישוב החזר מס מיסים 10
B תרגום מסמכים פיננסיים לאנגלית לצורך משכנתא נדל"ן 5
M תרגום הצעת שכר TC לשכר ישראלי אוף טופיק 19
פסיוני תרגום סימוני הת"ס שוק ההון 3
doc29 תרגום תמורת תשלום מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 39
מ עזרה בהבנת שער המרה בבנק ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
A רציתי לבדוק האם שער הדולר\שקל תואם את האינפלציות שוק ההון 7
A מה קורה עם שער הדולר והאירו? שוק ההון 8
R שער דולר - מכירת rsu שוק ההון 3
P איך מחושב "שער קניה ממוצע" בלאומי טרייד? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
כ שער קניה נמוך מהשער המעשי שוק ההון 4
T גוגל שיטס מגמגם עם שער הדולר שוק ההון 23
M מיסוי בIB לפי שער מט"ח והעברת ני"ע לברוקר מקומי עבור מיסוי לפי אינפלציה? מיסים 9
J שער הדולר - לאן פניו? שוק ההון 60
מ דיווח שנתי למס הכנסה - מס עבור שינוי שער המט"ח מיסים 2
ס מה הקשר בין שער מטבע לריבית חסכון? שוק ההון 17
Z שער דולר של קרן כספית דולרית חשופה שוק ההון 7
א קביעת שער סגירה של מניה שוק ההון 5
מ שער פתיחה ושער סגירה וטרום מסחר בקשה להסבר המושג והטכני שוק ההון 7
כ שער הדולר - תקיפה באירן שוק ההון 8
ז שער הגיא - יקנעם עלית נדל"ן 14
R השפעת המכסים של טראמפ על שער שקל דולר שוק ההון 2
מ שער הדולר שוק ההון 1
H אג"ח ממשלתי: פער גדול בין שער מסחר ושער בסגירה? שוק ההון 2
O קרן KTF - שער קניה שוק ההון 5
כ שיטות הטבת שער בהמרת מטח שוק ההון 3
A האם אני מבוטח בירידת שער בביטול עסקה? צרכנות פיננסית 24
Vit7 מיסוי לפי מדד המחירים לצרכן אל מול שער המטח שוק ההון 50
אוהד יהודה מיסוי ריאלי בניכוי שער מט"ח, זה ניכוי מההפקדה או מכל התשואה? שוק ההון 16
מ שער הדולר וdca שוק ההון 5
ה איך מוצאים את ״שער הקנייה הממוצע״ במערכות כמו Ordernet? שוק ההון 4
S האם יש ב ETF זרות שנסחרות בבורסות חו"ל "שער קובע" ? שוק ההון 17
I גידור שער הדולר בנסדא"ק שוק ההון 2
י מכירת מניות בהפסד אך שער דולר יותר גבוה שוק ההון 6
N שער קנית מט"ח בספארק (לא תקין) שוק ההון 28
ז שער הדולר לטווח ארוך שוק ההון 1
F טווח שער הדולר-שקל ומדדים שבנק ישראל בוחן ? שוק ההון 4
M הימור על שער שקל/דולר שוק ההון 1
מ עמלות מט"ח והפרשי שער המרה צרכנות פיננסית 9
L עזרה - מציאת שער קניה בפלטפורמות פוסטים מאיכות נמוכה 5
E מס רווחי הון על הפרשי שער מיסים 1
Plato נתונים היסטוריים שער הדולר/שקל שוק ההון 1
Z שער דולר שוק ההון 114
R קביעת שער הדולר בקרנות חו"ל שוק ההון 5
I שער הדולר לאן? פוסטים מאיכות נמוכה 306
Shnizelia רווח מהיר מהפרשי שער קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 89
I שער הדולר\שקל + לקנות VT (כן... עוד שרשור על זה) שוק ההון 16
נ הקשר בין שער הדולר העתידי להשקעה בפלח האגח"י שוק ההון 5
B קניית מט"ח לחשבון מט"ח מבנק - איזה שער? צרכנות פיננסית 6
N מערכת ספארק מחייבת במס בגלל הפרשי שער? מיסים 17

נושאים דומים

Back
למעלה