• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

תחלופה ל bloomberg terminal

cheo

משתמש רשום
הצטרף ב
5/2/21
הודעות
1
דירוג
0
היי לכולם

רציתי לדעת אם אתם מכירים כלים שיודעים להציף מניות לפי שאילתות מסויימות,
נגיד : תראה לי את כל המניות שנסחרות בארה"ב וביפן וירדו לפחות 70% בשנה האחרונה.

אני יודע שארגונים גדולים משתמשים בBLOOMBERG TERMINAL, אבל אתם יכולים להמליץ על כלים שיודעים לעשות שאילתות כאלו או לפחות יודעים להביא בSTREAM נתונים מEXCHANGEים ברחבי העולם כולל בLIVE ?

תודה רבה
צ'או
 
נושאים דומים
Back
למעלה