סתןלי ת'כסף
משתמש רגיל
- הצטרף ב
- 30/9/15
- הודעות
- 367
- דירוג
- 589
היי,
מצטער אם השאלה בסיסית אבל אני בטוח שזה יוכל לעזור לעוד ניוביז כמוני.
האם קיים היגיון ברכישת מניה בין תאריך האקס לתאריך חלוקת הדיבידנד?
אם הבנתי נכון, מי שהחזיק במניה בתאריך האקס יקבל בתאריך חלוקת הדיבידנד את אותו דיבידנד ובאותו יום ירד שווי המניה בערך הדיבידנד (מכיוון שהחברה חיקה נכסים למשקיעים שלה).
אם רכשתי מניה בטווח התאריכים שציינתי בשאלה שלי (אחרי האקס לפני החלוקה) אהיה במצב שלא אקבל דיבידנד אבל כן אספוג את הירידה בשווי המניה.
במידה ואני צודק אני לא מבין למה שמישהו ירכוש מניה בתקופה הנ"ל, האם אני מפספס משהו?
תודה מראש.
מצטער אם השאלה בסיסית אבל אני בטוח שזה יוכל לעזור לעוד ניוביז כמוני.
האם קיים היגיון ברכישת מניה בין תאריך האקס לתאריך חלוקת הדיבידנד?
אם הבנתי נכון, מי שהחזיק במניה בתאריך האקס יקבל בתאריך חלוקת הדיבידנד את אותו דיבידנד ובאותו יום ירד שווי המניה בערך הדיבידנד (מכיוון שהחברה חיקה נכסים למשקיעים שלה).
אם רכשתי מניה בטווח התאריכים שציינתי בשאלה שלי (אחרי האקס לפני החלוקה) אהיה במצב שלא אקבל דיבידנד אבל כן אספוג את הירידה בשווי המניה.
במידה ואני צודק אני לא מבין למה שמישהו ירכוש מניה בתקופה הנ"ל, האם אני מפספס משהו?
תודה מראש.