מה דעתכם?
בגדול עד היום ברגע שהמניות נהיו vested ועבר מספיק זמן להנות מהטבת המס (שנתיים מתאריך הנתינה במקרה שלי) מיד הייתי מוכר וקונה VTI/VXUS בתיק הרגיל הממוסה במקום.
בתקופה האחרונה החלטתי שאני מנסה לתזמן את המכירה הזאת כדי להפיג את השעמום (אין לי חלק של "משחקים" בתיק שלי, אני די ממושמע שם
).
יש תובנות בעניין?
האם בתור עובד בחברה יש לי איזשהו יתרון בתזמון?
בגדול עד היום ברגע שהמניות נהיו vested ועבר מספיק זמן להנות מהטבת המס (שנתיים מתאריך הנתינה במקרה שלי) מיד הייתי מוכר וקונה VTI/VXUS בתיק הרגיל הממוסה במקום.
בתקופה האחרונה החלטתי שאני מנסה לתזמן את המכירה הזאת כדי להפיג את השעמום (אין לי חלק של "משחקים" בתיק שלי, אני די ממושמע שם
יש תובנות בעניין?
האם בתור עובד בחברה יש לי איזשהו יתרון בתזמון?