• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

תואר שני באירופה

  • פותח הנושא פותח הנושא yuniv2436
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yuniv2436

משתמש רשום
הצטרף ב
26/10/22
הודעות
8
דירוג
4
היי ,
בן 28 , רווק . לאחרונה סיימתי תואר ראשון דו חוגי במדעי המחשב וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה . סיימתי בממוצע 82. את התואר עשיתי תוך כדי עבודה במשרה מלאה באבטחה . לא עבדתי בתחום עד כה.
אני מחזיק בדרכון צרפתי.
זה כבר הרבה זמן שאני חולם על לעשות מעבר למדינה באירופה ולהיתברג בתחום ההייטק שם. האנגלית שלי טובה אך דורשת שיפור שאני בטוח שאשיג בתקופה קצרה שבה אני אגור בחול.
עלה לי הרעיון לעשות תואר שני בצפון אירופה(אוסטריה , סקנדינביה) . חושב שזה יכול להקנות לי נטוורקינג ובכלל נראה לי חוויה . מה אתם חושבים ? האם אפשרי להצליח למצוא עבודה בחול ובמקביל לעשות שם תואר שני ? למישהו יש ניסיון עם תהליך שנראה לפחות דיי מורכב . כידוע הלימודים למחזיקי דרכון אירופאי במדינות סקנדינביה הם חינמיים . אני לא יודע מה לגבי מגורים וכדומה אבל הבנתי שאלו. שינית סוציאליסטיות שיש הרבה הטבות לסטודנטים . אשמח להמלצה או כיוון חשיבה בעניין מכאלו שמכירים .
תודה
 
חוויה נהדרת. אפשר ללמוד ולעבוד, יש לך אזרחות, אז אין לך מגבלות של ויזה או אישור עבודה. לא יהיה לך קל, עדיין תצטרך כסף, ולמצוא מעסיק שרוצה להעסיק דובר עברית (ואנגלית בינונית) במדינה שבה מדברים גרמנית/נורווגית/שבדית...
תתחיל מלחפש פורומים של לימודים בחו"ל, להיסגר על אוניברסיטה שמתאימה לך ואז לבדוק כמה כסף תצטרך.
 
מדינות סקנדינביה הם חינמיים . אני לא יודע מה לגבי מגורים וכדומה אבל הבנתי שאלו. שינית סוציאליסטיות שיש הרבה הטבות לסטודנטים .
הלימודים חינם, ההרשמה לסמסטר סתיו 2025 היא בדר"כ ממרץ עד אפריל.
מגורים לא חינם. בערים שיש להן הרבה ביקוש יהיה לך קשה (מאד) למצוא דירות סטודנטים או דירות להשכרה עם חוזה יד ראשונה, מכיוון שיש מערכת תורים מסודרת.
אפשר למצוא דירות בשוק החופשי, דירות עם "חוזה יד שניה", והמחירים של אלו בדר"כ יקרים יותר.

ההטבה הגדולה ביותר לסטודנטים בסקנדינביה זה "תקציב" חודשי, כמו מלגה קטנה, והאפשרות לקחה הלוואת סטודנט בריבית נמוכה מאד.
הסיכוי שאתה זכאי לכך הוא אפסי, שכן יש תנאים נוספים שצריך לעמוד בהם אם אתה לא מקומי.
לזכרוני עצם זה שאתה אזרח צרפת לא מקנה לך זכות למלגה כזאת.
שאר ההטבות לסטדונטים זה בדר"כ הנחות בערך כמו בארץ (על תרבות, תחב"צ, מנוי לטלפון...)
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
התכנית טובה ויפה, אבל לא ברור לי מה הend game שלך או המטרה כאן.
האם להגר באופן קבוע?
האם בכדי למצוא עבודה ולהתפתח בתחום המחשבים / תכנות?
האם קריירה אקדמית?

מדינות סקנדינביה, שהן אולי סוג של מעצמה קטנה בתחום הגיימינג הסלולרי (פינלנד), ככל הנראה מבחינת הזדמנויות תעסוקה - יהיה לך קשה בהרבה להשיג שם עבודה ולעשות נטוורקינג. אי אפשר להשוות את גודל וכמות תעשיית ההייטק שם לישראל, ובנוסף אתה בא בלי השפה המקומית ועם ציונים בינוניים יחסית מאוניברסיטה שהיא אפילו לא מהמובילות בישראל.
אם המטרה העיקרית היא התברגות בסצנת ההייטק המקומי, אז אני גם לא בטוח שתואר שני זו הדרך הנכונה. ובכל אופן, דווקא צרפת יכולה להיות מקום יותר מתאים אם יש לך דרכון.

אם אתה רוצה ללכת בקטע של חוויה ולהכיר בלונדיניות אירופאיות - עם זה אי אפשר להתווכח :)
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
ת המל"ג אישר לאוניברסיטאות להוציא תואר ראשון חדש בבינה מלאכותית, טריק שיווקי או בעל ערך אמיתי? התפתחות אישית 20
1 תואר במדעים, התלבטות של אמצע החיים התפתחות אישית 0
S אופטימיזציית קריירה: תואר וניסיון בדרך לייעוץ אסטרטגי התפתחות אישית 12
א האם אוכל למצוא עבודה עם תואר במדעי הסביבה? התפתחות אישית 25
P עשיתי תואר לשווא? מה המפלט האחרון? התפתחות אישית 19
A תואר שני במדמ"ח, מתלבט האם ללמוד פיזיקה אוף טופיק 10
A מה אפשר לעשות עם תואר במדעי המחשב שלא מצריך ניסיון ? התפתחות אישית 20
A תואר במדעי המחשב וכלכלה או ראיית חשבון ? התפתחות אישית 2
A מתלבט לגבי תואר ראשון – סטטיסטיקה ומדע הנתונים(בשילוב כלכלה): עברית מול תל-אביב התפתחות אישית 7
B מחפש הכוונה / עצה - בוגר תואר אוף טופיק 1
D תואר ברוקחות התפתחות אישית 2
ר באמצע תואר ראשון במדעי המחשב, הייתה דרך מוגדרת ועכשיו התערערה, באילו צעדים לנקוט כעת? התפתחות אישית 26
A עצות לבחירת משרה ראשונה לאחר סיום תואר במדעי המחשב התפתחות אישית 41
A הסבה למחשבים (תכנות) - אינפיניטי לאבס / תואר שני התפתחות אישית 15
ע מתלבטת לגבי תואר בהנדסת חומרים וכימיה בתל אביב אוף טופיק 17
ס נקודת זיכוי מס סיום תואר מיסים 3
A שאלות לגבי תואר בכלכלה התפתחות אישית 5
ס תואר במדעי המחשב בפתוחה או באחת משלושת הגדולות (טכניון,עברית,תל אביב) התפתחות אישית 24
I ייעוץ תואר בחשבונאות התפתחות אישית 1
N בן 25. לאיזה תואר להירשם ואיזה מסלול לקחת? התפתחות אישית 7
ש התלבטות לגבי תואר שני במדעי המחשב - האם יש לי את הסיבות הנכונות? התפתחות אישית 5
T תואר שני טיפולי בארה"ב אוף טופיק 2
צור יונתן תואר צבאי - האפשרי או רעיון שעדיף לגנוז? התפתחות אישית 15
A בוגר תואר שני במדמ"ח, התייעצות לגבי ההמשך התפתחות אישית 8
ל ייעוץ לגבי תואר בהנדסת חשמל התפתחות אישית 18
עידו ג אופק תעסוקתי ללא תואר ראשון יזמות והגדלת הכנסות 22
M תואר בסטטיסטיקה ומדעי הנתונים התפתחות אישית 7
I האם לעשות תואר במדעי המחשב או קורס/ים בגיל 29 התפתחות אישית 2
stevexcx תואר ראשון- מערכות מידע אוף טופיק 0
ס לכמה זמן לפרוס תואר במדעי המחשב? התפתחות אישית 12
ס "אל תלמד תואר במדעי המחשב,בינה מלאכותית תחליף אותך בקרוב" אוף טופיק 140
I התלבטות לגבי התחלת תואר במדעי המחשב בגיל 29 – האם זה הצעד הנכון? התפתחות אישית 10
ס קורסים מדעי המחשב תואר ראשון התפתחות אישית 1
ETF Shark דילמה כלכלית לגבי תואר בבאר שבע. התפתחות אישית 13
G תואר ויחידה טכנולוגית התפתחות אישית 10
י רילוקיישן כמשרה ראשונה/תואר שני? אוף טופיק 4
V תואר שני בהנדסה ללא מהנדסים התפתחות אישית 1
Elliott ממוצע 83 מדעי המחשב מהאוניברסיטה הפתוחה צריך עצה + שאלה על בן גוריון תואר שני התפתחות אישית 12
O תואר שני בהנדסת תעשיית וניהול עם התמחות בדאטה סיינס. התפתחות אישית 0
מ מתלבטת איזה תואר ללמוד - איזה תואר בהנדסה או משהו אחר בכלל? התפתחות אישית 2
P סיימתי תואר לפני שנה ולא מוצא עבודה התפתחות אישית 19
L תואר בחשבונאות/סטטיסטיקה התפתחות אישית 9
A תואר שני - Data science התפתחות אישית 11
O נקודת זיכוי בגין תואר אקדמי שלא נוצלה מיסים 3
ETF Shark צעדים ראשונים בתחום ה-Data Science: תואר ראשון והתחבטויות התפתחות אישית 9
G תואר בגיל מאוחר במדעי המחשב (פתוחה) התפתחות אישית 43
ב תואר במדמ"ח בפתוחה לרגל המצב התפתחות אישית 18
י תואר שני בכלכלה התפתחות אישית 3
R תואר שני מדעי הנתונים התפתחות אישית 5
J תואר ופרישה מוקדמת פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 33

נושאים דומים

Back
למעלה