היי ,
בן 28 , רווק . לאחרונה סיימתי תואר ראשון דו חוגי במדעי המחשב וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה . סיימתי בממוצע 82. את התואר עשיתי תוך כדי עבודה במשרה מלאה באבטחה . לא עבדתי בתחום עד כה.
אני מחזיק בדרכון צרפתי.
זה כבר הרבה זמן שאני חולם על לעשות מעבר למדינה באירופה ולהיתברג בתחום ההייטק שם. האנגלית שלי טובה אך דורשת שיפור שאני בטוח שאשיג בתקופה קצרה שבה אני אגור בחול.
עלה לי הרעיון לעשות תואר שני בצפון אירופה(אוסטריה , סקנדינביה) . חושב שזה יכול להקנות לי נטוורקינג ובכלל נראה לי חוויה . מה אתם חושבים ? האם אפשרי להצליח למצוא עבודה בחול ובמקביל לעשות שם תואר שני ? למישהו יש ניסיון עם תהליך שנראה לפחות דיי מורכב . כידוע הלימודים למחזיקי דרכון אירופאי במדינות סקנדינביה הם חינמיים . אני לא יודע מה לגבי מגורים וכדומה אבל הבנתי שאלו. שינית סוציאליסטיות שיש הרבה הטבות לסטודנטים . אשמח להמלצה או כיוון חשיבה בעניין מכאלו שמכירים .
תודה
בן 28 , רווק . לאחרונה סיימתי תואר ראשון דו חוגי במדעי המחשב וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה . סיימתי בממוצע 82. את התואר עשיתי תוך כדי עבודה במשרה מלאה באבטחה . לא עבדתי בתחום עד כה.
אני מחזיק בדרכון צרפתי.
זה כבר הרבה זמן שאני חולם על לעשות מעבר למדינה באירופה ולהיתברג בתחום ההייטק שם. האנגלית שלי טובה אך דורשת שיפור שאני בטוח שאשיג בתקופה קצרה שבה אני אגור בחול.
עלה לי הרעיון לעשות תואר שני בצפון אירופה(אוסטריה , סקנדינביה) . חושב שזה יכול להקנות לי נטוורקינג ובכלל נראה לי חוויה . מה אתם חושבים ? האם אפשרי להצליח למצוא עבודה בחול ובמקביל לעשות שם תואר שני ? למישהו יש ניסיון עם תהליך שנראה לפחות דיי מורכב . כידוע הלימודים למחזיקי דרכון אירופאי במדינות סקנדינביה הם חינמיים . אני לא יודע מה לגבי מגורים וכדומה אבל הבנתי שאלו. שינית סוציאליסטיות שיש הרבה הטבות לסטודנטים . אשמח להמלצה או כיוון חשיבה בעניין מכאלו שמכירים .
תודה