תשמע, להרוס את העסק בשנים בודדות, זה משהו שאפשר לומר לכל בנאדם שנכנס לעסק, לא צריך להסתכל על התרחיש הכי גרוע, שאם לומר את האמת מתוך ההיכרות שלי עם אנשים שסבי עובד איתם וקצת עם העבודה, זה עסק שאתה צריך להיות גאון כדי ממש לדרדר אותו.
ובנוגע לאוטומציה- מעניין אותי כי יש כאן עוד תגובה בנושא, אם יש איזשהו סיכוי שישנו תחליף טכנולוגי כזה או אחר לתחום ההובלות אני אשמח לשמוע עליו, כי ברצינות חוץ ממסעיות אוטונומיות , שכמובן כל חברת הובלות תצטרך להחזיק, אני לא רואה איזשהו קידום טכנולוגי כזה או אחר שיכול לפגוע בתחום הזה בשנים המאוד רחוקות, ברמה שהענף ייסגר ולא יצליח להשתלב יחד עם ההתייעלות הטכנולוגית.
בנוגע להתחברות לעשייה אני לגמרי מסכים איתך, גם 40 אלף שח בחודש לא יעזרו אם אני ארגיש שאני מתנוון נפשית, אבל אם מעולם לא ניהלתי עסק אז אי אפשר לדעת, אולי ארגיש סיפוק ואולי אשחק, אבל בסוף מדובר בסיכון שאני מוכן לקחת על עצמי גם בגלל הניסיון שילמד אותי הרבה לטוב ולרע וגם פוטנציאל ההשתכרות.
מסכים עם כל מה שאמרת, כל אדם יכול להרוס עסק ולכן צריך ללמוד איך לנהל - ניהול, זה משהו שנלמד עם הניסיון והצלקות לאורך הזמן והנחישות האישית שלך.
עד כמה שמדברים בפורום על פרישה מוקדמת, יש את הצד השני של זה והוא אנשים שאוהבים לעבוד ולהרגיש משמעותיים, זאת הסיבה שעשירי עולם ממשיכים לעבוד למרות שממש אין להם צורך.
אני לא יודע מה העסק - אבל רוב הסיכויים שאם לא משמרים את מה שיש (ולפעמים כדי לשמר - אז צריך להגדיל), אז זה ידעך.
לגבי הטכנולוגיה, אני עובד בחברה וכמוני יש עוד עשרות חברות שמפתחות שלל טכנולוגיות במטרה להחליף את מה שאתם עושים ידנית, אני מאמין שזה יקרה מהר יותר ממה שנראה לנו בגלל היתרונות הכלכליים המובהקים של רובוטיקה מתקדמת. יש מצב שהטכנולוגיה אפילו לא תגיע לבעלי עסקים קטנים (כמו סבא שלך) ויתבצעו פתרונות "מעל הראש" על ידי יצרניות רכב וספקיות mobility וזה בצד של המשאיות האוטונומיות.
אם תוסיף לכך פתרונות העמסה ופריקה אוטומטיים (שחברות כמו boston robotics מפתחות) וקיבלת שרשרת לוגיסטיקה אוטומטית.
זה לא science fiction - זאת טכנולוגיה שפורסים לאיטה בכל הסקטורים של התעשייה.