אני מרוויח בשקלים ומקצה סכום כסף קבוע מדי חודש להשקעה (בפועל על ידי העברה בנקאית לib והמרה לדולרים).
שער הדולר נע ונד בהתאם לשלל פרמטרים וביניהם המצב הגאו-פוליטי.
מהבחינה הזו, האם יש שער שמבחינתכם הייתם מעדיפים ״להחנות״ את הכסף זמנית (נניח יש הסלמה קלה והוא על 3.9-4.0)
עד יעבור זעם (שזה גם חייב לבוא עם מגבלת זמן כלשהי) או ממשיכים כרגיל על ״עיוור״ כדי לחסוך את הדילמה וזהו?
שער הדולר נע ונד בהתאם לשלל פרמטרים וביניהם המצב הגאו-פוליטי.
מהבחינה הזו, האם יש שער שמבחינתכם הייתם מעדיפים ״להחנות״ את הכסף זמנית (נניח יש הסלמה קלה והוא על 3.9-4.0)
עד יעבור זעם (שזה גם חייב לבוא עם מגבלת זמן כלשהי) או ממשיכים כרגיל על ״עיוור״ כדי לחסוך את הדילמה וזהו?