היי בשנים האחרונות הייתי עצמאי. והחל מ-2024 התחלתי להפריש לקרן השתלמות מקסימום הפרשה פטורה ממס. הקרן עדיין פעילה אבל התחלתי לפני חודש בדממבר עבודה כשכיר. מקום העבודה מפריש לי לקרן השתלמות אחרת שהוא פתח. מבחינתי: להמשיך להפריש לקרן השתלמות שפתחתי כעצמאי את המקסימום השנתי (20K ומשהו) ובמקביל שהמקום העבודה שלי יפריש לקרן השניה כל חודש. כרגע אין לי הכנסות כעצמאי וגם לא יודע אם יהיו לי, אבל להבנתי זאת לא באמת בעיה וכשאני ארצה לפתוח את הקרן השתלמות עוד 20 שנה אף אחד לא יבדוק אם היה לי הכנסות כעצמאי ב-2026. האם יש משהו בעייתי במה שתיארתי? מבחינתי להמשיך להפקיד לקרן השתלמות שפתחתי כעצמאי עד תום 6 השנים ואציין שכבר הפרשתי לקרן השתלמות העצמאי 20,0000 על שנת 2026. אשמח להערות והארות.