אהלן,
האם יש כאן אנשים שמשכירים או שוכרים נכס מסחרי ומקבלים או משלמים שכירות בחוזה של אחוז כלשהו מתוך המחזור של העסק?
אם כן, אשמח אם תשתפו מה האחוזים המקובלים לחוזה מסוג זה? האם יש תלות בסוג העסק?
וגם, איך זה מתנהל בפועל, האם השוכר חושף בפני את המשכיר את דוחות הפדיון שלו?
תודה!
האם יש כאן אנשים שמשכירים או שוכרים נכס מסחרי ומקבלים או משלמים שכירות בחוזה של אחוז כלשהו מתוך המחזור של העסק?
אם כן, אשמח אם תשתפו מה האחוזים המקובלים לחוזה מסוג זה? האם יש תלות בסוג העסק?
וגם, איך זה מתנהל בפועל, האם השוכר חושף בפני את המשכיר את דוחות הפדיון שלו?
תודה!