אני מנסה להבין מה בדיוק קורה כשמשנים את מועד החיוב בכרטיס אשראי.
לדוגמה, נניח שכרגע מועד החיוב הוא 10 בחודש, היום ה-8 בחודש ויש סכום לחיוב X.
מה קורה אם אני משנה את מועד החיוב ל-5 בחודש? האם הסכום X "נגרר" עד ל-5 לחודש הבא? האם בעת השינוי מבוצע חיוב בסכום X מחשבון הבנק והסכום בכרטיס מתאפס? או משהו אחר?
ונניח שמועד החיוב הוא 10 בחודש, היום ה-12 בחודש ויש סכום לחיוב X.
מה קורה אם אני משנה את מועד החיוב ל-15 בחודש? האם יבוצע חיוב ב-15 לחודש הנוכחי או רק בחודש הבא?
אשמח להבין איך זה עובד.
אם יש הבדל בין החברות אז אני אשמח למידע לגבי חברת max (לא מצאתי תשובות באתר שלהם).
לדוגמה, נניח שכרגע מועד החיוב הוא 10 בחודש, היום ה-8 בחודש ויש סכום לחיוב X.
מה קורה אם אני משנה את מועד החיוב ל-5 בחודש? האם הסכום X "נגרר" עד ל-5 לחודש הבא? האם בעת השינוי מבוצע חיוב בסכום X מחשבון הבנק והסכום בכרטיס מתאפס? או משהו אחר?
ונניח שמועד החיוב הוא 10 בחודש, היום ה-12 בחודש ויש סכום לחיוב X.
מה קורה אם אני משנה את מועד החיוב ל-15 בחודש? האם יבוצע חיוב ב-15 לחודש הנוכחי או רק בחודש הבא?
אשמח להבין איך זה עובד.
אם יש הבדל בין החברות אז אני אשמח למידע לגבי חברת max (לא מצאתי תשובות באתר שלהם).