• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

שופרסל תפצה בינואר-פברואר את לקוחותיה בהנחה של 4 שקל על קניה מעל 25 שח

אגב, למוצרים גבוליים (23.50 או 24.9 כזה) אפשר פשוט להוסיף איזה לימון או שניים
 
נגמר.
 
מנער את האבק מהשרשור הזה.
אז שוב פעם שופרסל מזכה צרכנים ב 5 ש״ח בכל קניה.
הפסקתי לספור כבר את התביעות הייצוגיות נגדם, אבל, פעמיים השבוע קיבלתי זיכוי של 5 ש״ח.
אז תנצלו את זה עד שיגמר..
 
פעמיים בגלל המצב הבטחוני לא הצלחתי להזמין משלוח למועד נורמאלי, פעם אחת לא היה מועד באופק, פעם שנייה ביום המשלוח, ביטלו לי את המשלוח (אתמול, כנראה בגלל השביתה המיותרת)...זיכו אותי ב50 ש"ח (התעקשתי על זה, כאילו עשו לי טובה).

בסוף רק בויקטורי הייתה אפשרות למשלוח להיום, אממה, חצי מהדברים לא הגיעו (אפילו לא הביאו קבלה ולכן אני לא יודע אם חייבו בכלל, מחר אוודא). לא התפלאתי, ואפילו דיי ציפיתי לזה, זה קרה גם ברמי לוי.

מסקנה: שופרסל עושים פאשלות, אבל רשתות אחרות לא יביאו לכם חצי מהמצרכים וכנראה שאף יחייבו אתכם על כך.
 
מנער את האבק מהשרשור הזה.
אז שוב פעם שופרסל מזכה צרכנים ב 5 ש״ח בכל קניה.
הפסקתי לספור כבר את התביעות הייצוגיות נגדם, אבל, פעמיים השבוע קיבלתי זיכוי של 5 ש״ח.
אז תנצלו את זה עד שיגמר..

מישהו הבין מה התנאים?
האם זה מעל סכום מסוים, משתלם לפצל וכו'...
 
מסקנה: שופרסל עושים פאשלות, אבל רשתות אחרות לא יביאו לכם חצי מהמצרכים וכנראה שאף יחייבו אתכם על כך.
השירות של שופרסל ממש טוב ובקושי מתפספסים מוצרים.
כן למדתי לא לבצע משלוחים לחמישי שישי כי אלה ימים מועדים לפורענות...
 
בסוף רק בויקטורי הייתה אפשרות למשלוח להיום, אממה, חצי מהדברים לא הגיעו (אפילו לא הביאו קבלה ולכן אני לא יודע אם חייבו בכלל, מחר אוודא). לא התפלאתי, ואפילו דיי ציפיתי לזה, זה קרה גם ברמי לוי.
לא מזמינה מויקטורי, אבל גם בשופרסל וגם בטיב טעם פניתי ותוך כמה דקות שלחו לי את הקבלה על ההזמנה האחרונה למייל
 
לא מזמינה מויקטורי, אבל גם בשופרסל וגם בטיב טעם פניתי ותוך כמה דקות שלחו לי את הקבלה על ההזמנה האחרונה למייל
בשופרסל השירות בוואטסאפ דיי טוב (והבנתי שגם בטיב טעם למרות שמהם לא הזמנתי אף פעם), בשופרסל הם לפעמים מנסים להתחמק מזיכויים אבל בסוף הלקוח תמיד צודק וזה מה שחשוב.

בויקטורי קשה מאוד להשיג אותם בווסאטאפ, בטלפון קצת פחות, בסוף באמת לא חייבו אותי על מה שלא הגיע, אבל היו להם פאשלות שנתנו לי חלופות יקרות בהרבה וגם על זה זיכוי אותי...בכל מקרה קבלה לא קיבלתי, רק מהשירות שלהם קיבלתי כשהתקשרתי לגביי החוסרים..
 

נושאים דומים

Back
למעלה