• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

שאלת הבנה לגבי התשלום מס בניירות ערך

  • פותח הנושא פותח הנושא Vancomycin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Vancomycin

משתמש סולידי
הצטרף ב
18/2/25
הודעות
26
דירוג
19
אהלן חברים, מקווה שזמנים קשים אלו מוציאים ממכם את המיטב.
להבנתי תשלום המס עובד לפי שיטת Fifo, השאלה שלי זה האם ניתן להגדיר את זה אחרת/לשחק עם זה?
לפי הבנתי אם קניתי 3 ניירות ערך ב100 שקל כל אחד וערכם עלה ל200, לאחר מכן קניתי עוד 3 והערך עלה ל250, ואני נותן פקודת מכירה של 3 ניירות ערך, הפקודה תמכור את השלושה הראשוניים שקניתי (100 שח כל אחד זאד) ואשלם יותר מס רווח הון, אני טועה?
 
אינך טועה.

כדי להתחכם אפשר להחזיק ניירות של מנפיקים שונים, למשל בהתחלה לקנות קרן של איישרס ואחר כך לקנות קרן של אינבסקו.
ואז תוכל למכור קודם את הקרן של אינבסקו.

אפשר גם להחזיק חשבונות בברוקרים שונים ולמכור מאיפה שצריך.

אישית אני לא חושב שזה שווה את ההתעסקות.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
כדי להתחכם אפשר להחזיק ניירות של מנפיקים שונים, למשל בהתחלה לקנות קרן של איישרס ואחר כך לקנות קרן של אינבסקו.
ואז תוכל למכור קודם את הקרן של אינבסקו.

אפשר גם להחזיק חשבונות בברוקרים שונים ולמכור מאיפה שצריך.
שכחת את האופציה של ברוקר זר.

(אם כבר חוזרים על דיונים ישנים, בוא נעשה את זה עם כל הויכוחים הישנים והטובים :-) )
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
H שאלת הבנה לגבי הקשר בין מדד המחירים לצרכן לאינפלציה צרכנות פיננסית 10
A שאלת הבנה בסיסית לגבי עמלות שוק ההון 8
ל שאלת הבנה לגבי אופן צבירת דיבידנדים/קופון ע"י קרן נאמנות שוק ההון 15
ד שאלת הבנה - מחקה מדד סנופי שוק ההון 8
ה שאלת הבנה על התשואה של הסנפ500 שוק ההון 50
ה שאלת הבנה במחירי נדלן נדל"ן 8
G חישוב תוצאה באגח..שאלת הבנה לימודית שוק ההון 1
O שאלה פרקטית של מתחילים בעת ניסיון קניה של קרן סל במערכת + שאלת הבנה על מוצרי ISHARES הנסחרים בארץ שוק ההון 3
O שאלת הבנה על קרנות מחקות לעומת אגרות חוב שוק ההון 44
flower שאלת הבנה - תחשיבי הנפקת חברה שוק ההון 1
maverick שאלת הבנה - כאשר ריבית עולה גם שוק אג"ח וגם שוק המניות צפויים לרדת? שוק ההון 29
עש לילה שאלת הבנה בקשר למדדי מניות שוק ההון 30
ל שאלת הבנה על אג"ח שוק ההון 86
א שאלת תכנון פיננסי לעתיד פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 9
T מעבר מאכ"ע וקופת גמל לקרנות פנסיה (מקיפה + משלימה). שאלת רצף ביטוחי ומצב רפואי קיים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
נ שאלת PFIC פוסטים מאיכות נמוכה 14
מ שאלת תם שוק ההון 4
א קופת גמל לחיסכון - שאלת מיסוי שוק ההון 7
H העברת ניירות ערך לIBKR - שאלת מיסוי שוק ההון 19
נ שאלת תם על מה זה מניות. שוק ההון 29
ptom גישה אלטרנטיבית להשקעה במדדים - שאלת תם שוק ההון 3
M שאלת תם: מדוע לא להתייחס לקרן השתלמות כפנסיה ולוותר על הפרשות פנסיה? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 18
עידו ג שאלת מוסר - מס ומכירה בשכבות אוף טופיק 39
A שאלת האזרחות בפתיחת חשבון בנק אירופאי צרכנות פיננסית 1
א שאלת מיסוי ומס ייסף ברווחי הון שוק ההון 24
J שאלת מיסוי על קניה של מניה זרה שוק ההון 5
ס שאלת פרוצדורה של מתחילה. שוק ההון 14
S שאלת מס שבח (לא מצליח למצוא תשובה) נדל"ן 10
C שאלת תם בקשר לעמלות מסחר עצמאי דרך ההנחה באתר אוף טופיק 1
K שאלת משכנתא ודיור נדל"ן 9
S שאלת תם\מתחיל בעניין מעקב אחר תיק\קרן השקעות שוק ההון 8
G שוהם ד' שאלת למידה שוק ההון 1
avivaviv שאלת הדיוט לגבי הראל סל NIKKEI 225 מנוטרלת מט"ח שוק ההון 5
O שאלת אגח קונצרני שוק ההון 0
T שאלת מתחיל- דיבידנד וחסכון עמלות שוק ההון 1
T שימוש בTWS דרך אקסלנס - שאלת ממשק אוף טופיק 0
ביולוג ירושלמי שאלת SPARK בסיסית מאוד - פקודת LMT ומחירי נייר ערך לפי טבלת היצע/ביקוש. שוק ההון 27
י פיצול הפקדות פנסיה וגמל -שאלת ביטוח פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
H שאלת מס שבח, מס רכישה ומה שביניהם בסיטואציה מסויימת נדל"ן 3
S שאלת בירור לגבי תמהיל התיק בהגעה לפרישה פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 1
D דמי ניהול בקרן כספית - שאלת הדיוט שוק ההון 3
S מה קורה כאשר קרן נסגרת? שאלת תם מתחיל פוסטים מאיכות נמוכה 8
ט שאלת קיטבג: מדוע שערי המניות נקבעים על פי היצע וביקוש? שוק ההון 9
T שאלת דירה בהנחה (מחיר למשתכן) נדל"ן 10
I שאלת מתחילים - אידנקס ישראליות בוול סטריט שוק ההון 0
deussex שאלת הסולידית בטוויטר כל שבוע "מה קניתם השבוע ?" אוף טופיק 2
H שאלת משכנתא - חישוב שליש מההכנסה בניכוי הוצאות נדל"ן 6
י למה לא להשקיע בקרן ריט, המחלקת 12% דיבידנד? מה כבר יכול להשתבש? שאלת מתחיל שוק ההון 17
D חסכון פנסיוני- שאלת בורות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
G שאלת מטח עם מישהו מכיר שוק ההון 5

נושאים דומים

Back
למעלה